המשפחה !!!

../images/Emo41.gifהמשפחה !!! ../images/Emo41.gif

יס יס יס !!!!! אנתוני עף !!!!!! איזה פלצפן , קטלאק : "שכולם יזהרו ממני" מה תעשה ???? ראיתם ת'מלון שהם הלכו לחופשה בו ! איזה פצצה , אני חייב ללכת לשם ! למישהו יש ת'שם ותמדינה ?
, סידרה נחמדה לאללה , משתפרת מיום ליום !
 

Sole Survivor

New member
אתמול ראיתי פעם ראשונה את כך התוכני

תוכנית למה אנטוני עף....יש לי חולשה לגברים חתיכים שבאים לשחק ויעשו הכל כדי לנצח.....(רוב ססטרנינו) ואיזה חמוד הוא היה שהוא יתחנן לאמא שלו שתציל אותו
 

996

New member
היה פרק טוב

באמת הגיע הזמן שאנתוני יעוף. לא הבנתי למה הוא כול הזמן מסתובב אם בנדנה!!?מה הוא חבר כנופייה ?? איך הוא מדבר מצחיק,כמו טוני מונטנה (מי שמכיר את הדמות,יבין) ניראה לי שבסוף מייקל יקח את הכסף,או דון מארי המעצבנת. המקום שהם נסעו אליו הוא איי הבאמאס שבקרייבים,מחירים בשמיים לפי מה ששמעתי.
 

ran110

New member
אני לא מבין את הקטע של התוכנית הזאת

מישהו כמו מייק יכול להפסיד שוב ושוב ועדיין המשרתים ישאירו אותו כי הם אוהבים אותו. מה ימנע ממנו לנצח?
 
כלום

כי הוא הכי חמוד שם!! אין עליו הוא צריך לזכות במיליון ובקשר לדוד הדודה האלו-שיכלו לחפש כאלו מעצבנים בדםם
 

ran110

New member
תגידו זה רק אני או שדון מזכירה קצת

את חנה גור?
 

MilanFan

New member
איזו תכנית מעולה!

אני ממש אוהב אותה. התעצבנתי לגלות ששוב דוד מייקל שרד ואני מקווה שיפטרו ממנו כמה שיותר מהר, זה רק אני או שהקונספט הזה יכל ממש להצליח בארץ?
אחח איזה אוטו ונסיעה לפארמה..
 

maya567

New member
גם את זה ראיתי היום בפעם הראשונה

בכלל היום בעבודה כל היום ראינו יס-ריל. ש-ווה. מההתחלה חיבבתי את דון מארי. ושמחתי שהיא זכתה. אבל זה לחלוטין לא העניין- הכוכב האמיתי והבלתי מעורער של התוכנית הוא ג'ורג' המילטון (האיש והשיזוף). הוא כזה קורע!
ההבעות שלו, הבגדים שלו (בייחוד הוורוד עם השיזוף האדמדם), ההומור העצמי (משתזף ומדבר בסלולרי כשהמשתתפים מגיעים) - מעולה
 
למעלה