שטן מחורמן
New member
../images/Emo41.gifהמשפחה !!! ../images/Emo41.gif
יס יס יס !!!!! אנתוני עף !!!!!! איזה פלצפן , קטלאק : "שכולם יזהרו ממני" מה תעשה ???? ראיתם ת'מלון שהם הלכו לחופשה בו ! איזה פצצה , אני חייב ללכת לשם ! למישהו יש ת'שם ותמדינה ?
, סידרה נחמדה לאללה , משתפרת מיום ליום !
יס יס יס !!!!! אנתוני עף !!!!!! איזה פלצפן , קטלאק : "שכולם יזהרו ממני" מה תעשה ???? ראיתם ת'מלון שהם הלכו לחופשה בו ! איזה פצצה , אני חייב ללכת לשם ! למישהו יש ת'שם ותמדינה ?