היי כולם

../images/Emo41.gifהיי כולם

טוב אתמול עשו לנו הרצאה של חברת גרוויטי....אלא שעושים את כל האפקטים והאנימציות לפרסומות והוא אמר שאפשר למצוא כל מיני תוכנות ליצירת אנימציות באינטרנט מישו יכול להמליץ לי על תוכנות?
 

hermonir

New member
אפשר להוריד דמואים של כל תוכנה כמעט

תיכנס בקישורי הפורום לקטגוריית "תוכנות" ותמצא אתרים של כל המובילות, חוץ מ-XSI שמשום מה טרם הספיקותיה. (www.softimage.com) ניר.
 

Newbie 91

New member
למה הם לא באים להרצות בביתספר שלי?

=\ באיזה מסגרת הייתה ההרצאה? ואיזה ביתספר? על תיכוני?
 
למעלה