fakatza rulzzzzzzz
New member
../images/Emo41.gifהיי כולם
טוב אתמול עשו לנו הרצאה של חברת גרוויטי....אלא שעושים את כל האפקטים והאנימציות לפרסומות והוא אמר שאפשר למצוא כל מיני תוכנות ליצירת אנימציות באינטרנט מישו יכול להמליץ לי על תוכנות?
טוב אתמול עשו לנו הרצאה של חברת גרוויטי....אלא שעושים את כל האפקטים והאנימציות לפרסומות והוא אמר שאפשר למצוא כל מיני תוכנות ליצירת אנימציות באינטרנט מישו יכול להמליץ לי על תוכנות?