הידעתה ?

../images/Emo41.gifהידעתה ?../images/Emo41.gif

פינה חדשה שבא יפורסם כל דברים שלא ידעתם עד כו'. אז, הידעתה?
הידעתה שהעונה השנייה של השמנייה תתחיל בינואר?
הידעתה שרן בכור, הדס מורנו ותום אבני ישתתפו בעונה השנייה?
הידעתה שמיכל ינאי תמשיך להיות גם בעונה השנייה של השמנייה?
הידעתה שביום שני, שלישי, רביעי לא ישודר השמנייה בגלל החג? מצטער על הקצת, בקרוב יפורסם עוד המון ידיעות שלא ידעתם.
חג שמח לכולם ושנה מתוקה
 
מגניב ../images/Emo13.gif ../images/Emo185.gif

לא ידעתי שהדס מורנו ומיכל ינאי ימשיכו? איפה קראת??
הידעת? לירון לב ממשיך גם הוא לעונה השנייה.
 

oz tne king

New member
גם יובל אבמרמוביץ'

נראה לי שהוא ישתתף העונה או בעונה השנייה
 
כן..../images/Emo58.gif../images/Emo185.gif

לפי דיווחים כאן הוא בעצם הרשע שמפליל את אבנר עכשיו..אבל הוא יופיע [או לפחות במלואו] רק בעונה השנייה.
 

Titush Black

New member
מה../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

גם הדס מורנו ורן בכור ישתתפו
למה הפכו את הסדרה
 

ba r2 0 1 0

New member
../images/Emo51.gif רבה../images/Emo70.gif כל הכבוד../images/Emo70.gif../images/Emo45.gif

פינה מוציינת! תמשיך לעשות...!
 

הילה05

New member
../images/Emo4.gif

עד שסוף סוף עושים סדרה יפה אז מחליטים להביא כל מיני כוכבנים (ע"ע תום אבני, קובי מחט ומיכל ינאי - אני אישית לא אוהבת את המשחק שלהם.) להרוס אותה? חבל.
 

נעמקה19

New member
נכון מאד

נמאס כבר מכל "הכוכבים" שדוחפים לכל סדרה! יש סדרה והיא נהדרת! למה לדחוף את כל המנחים וכל זה... טל מוסרי עוד מילא...מיכאל אלוני...בסדר...אבל עד כאן!!
 

הילה05

New member
אפ . טל מוסרי הוא שחקן .

הוא שחקן תיאטרון כבר הרבה שנים, יש לו ניסיון רב והוא משחק ממש יפה. וגם מיכאל אלוני משחק יפה. (אין לי מושג מה הניסיון של במשחק אבל הוא משחק ממש טוב) לעומת זאת, על מה חשבו כשליהקו את קובי מחט, מיכל ינאי ותום אבני (שלושתם משחקים כאילו הם מקריאים מכרטיסיות או בדיבור כמו לילדים שנשאר להם מההנחייה בערוץ 6. )???? בשם אלוהים! סדרה מקסימה וטובה למה להרוס?
 

נעמקה19

New member
צודקת במיליון אחוז

עכשיו כשקראתי את מה שכתבתי זה באמת נשמע כאילו אני יורדת על טל מוסרי ומיכאל אלוני, אבל התכוונתי שכאילו...הם מנחים והם משחקים בסדר גמור. אפילו מעולה. אבל באמת זה גרוע שמביאים גם את השאר
 

uvxox

New member
../images/Emo2.gif

מיכאל אלוני הוא רק בסדר????? הוא הכי טוב שם!!!!!!!!!!!!!!
 

הילה05

New member
אצלי "בסדר" זה המון. ../images/Emo13.gif

הוא באמת משחק שם אחלה, על הכיפאק, הכי טוב מכולם!. (נרגעת?
) האמת, מגיע לו .
 

KiShKooSh

New member
נעשה לכם פריסה של מי שלמד משחק...

ידידה ואדם-שנה א' ניסן נתיב הילי-שנה ג' ניסן נתיב דון-מכינת נוער ניסן נתיב, כמוני מיכאל-אמר שזה חלק מהרצונות שלו לעתיד ללמוד בבצפר גבוה למשחק דני ושירה-לא ידוע לי את האמת עדי-היא לא שחקנית היא דוגמנית טל מוסרי כבר שנים נמצא בתאטרון קובי מחט גאון לטעמי(אפילו שזה סתם, נראה מישהו אחר עושה את צירלר) רודריגו- פליט ראליטי מקחי אותי שרון תום אבני-
שחקן גרוע ובן אדם סנוב בטירוף, בטוח שהוא איזה שחקן גדול בספר הג'ונגל כל מה ששמעת עליו זה "הוא היה חמוד" אז עכשיו הוא לא חמוד אז אין לט הרבה מה להציע
 

esti 810

New member
גם אני חושבת כך

קובי מחט ורודריגו בכלל לא יודעים לשחק!!! הם באמת הורסים את הסדרה בזה שהם מכניסים מנחים מערוץ הילדים! היחידים שמשחקים טוב הם טל מוסרי ומיכאל אלוני
 

m o g b a l 5

New member
כמה דברים../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

קודם כל כותבים הידעת ולא הידעתה
ודבר שני אני יודע מאיפה הוא יודע את כל זה מאתר השמינייה (שהוא אתר מייוצרי פלוריסיינטה) והוא גם הצטער על זה שיש קצת והקצת הזה זה בגלל שבאתר השמינייה זה מה שהם נתנו תיכנסו עכשיו לאתר ותראו בעצמכם
תיכנסו לעמוד החדשות ותיראו
www.shminia.co.il
 
למעלה