בידיוקלא נכון
התכנון היה קו תחתי בלבד. בשום אופן לא עילי. האוצר התערב ודרש קו עילי - ורק אז העיריה הביעה את התנגדותה לשינוי התכנית, מה שהביא למבוי הסתום הנוכחי.
בידיוקלא נכון
התכנון היה קו תחתי בלבד. בשום אופן לא עילי. האוצר התערב ודרש קו עילי - ורק אז העיריה הביעה את התנגדותה לשינוי התכנית, מה שהביא למבוי הסתום הנוכחי.
לא בדיוק ולא נעליים. קרא את תגובותיובידיוק
קראתי את תגובותיולא בדיוק ולא נעליים. קרא את תגובותיו
של alantan - הוא מכיר את הפרוייקט יותר טוב מכולנו. התכנון הראשוני דיבר על קו עילי, והעירייה היא זאת שהדבר הפריע לה משום מה (בלי סיבה מוצדקת, שכן מתכנני התחבורה גרסו אחרת. ומר גודוביץ' איננו מומחה לתחבורה - מספיק לראות את התכניות ההזויות שהוא הציע בעבר ועוד ממשיך לדחוף בהווה).
קראתי את תגובותיו
אבל לא ראיתי ולו סימוכין אחד אחד לדברים שהוא מציין, לעומת זאת אני זוכר שצוות של נתע דיברו עם כמה וועדים של בניין מעריב (שבו עבדתי בעבר) ושם שמעתי במו אוזניי שהתוואי עד אבן גבירול צפון הוא תחתי לכל אורכו. יכול להיות שהם לא היו מוסמכים ולא מעודכנים אולי אפילו רצו ל"מרוח אותנו" אבל בנתיים אני מאמין להם.
אני בינתיים מאמין לעצמי, למה שאני שמעתינו, אז אתה זוכר שהם דיברו...
אחל'ה סימוכין גם כן, מה אגיד.
ואני מאמין לאלן, שאותו אני מכיר מהפורוםאני בינתיים מאמין לעצמי, למה שאני שמעתי
למה שאני ראיתי ולא לך (לא אישי).
תשובה אמיתיתואני מאמין לאלן, שאותו אני מכיר מהפורום
קצת הרבה יותר זמן ממך (וכמובן שזה לא אישי גם כן). כך ששוב הגענו למצב של מילה כנגד מילה... אף אחד לא יצא צודק עדיין יותר מהשני, למרבה האכזבה.
בינתיים, מה שהממשלה הזאת עשתהתשובה אמיתית
תינתן כנראה רק עם בירור מול נת"ע. בנתיים כך או כך אני ואתה חיים בלי הקו הירוק ועוד 5 קוים שלא מראים סימניי חיים, אני הייתי מצפה מכל ראש ממשלה סביר שהיה עושה על הנושא הזה דיונים על בסיס חודשי.
כן אבל זה דבר מובן מאליובינתיים, מה שהממשלה הזאת עשתה
(ומה שהקודמת השפתנה לעשות): היא הכריעה בנושא הקו האדום, והרושם הוא שהפרוייקט יוצא לדרך בכל זאת. כך שיש תקווה.
עם זה שאפשר וצריך לעשות יותר, אני מסכים...כן אבל זה דבר מובן מאליו
אני שואל מה עם שאר קוי השפלה השרון וגוש דן? מתי שמענו התקדמות מהם ? מה עם הרשות לתח"צ שהבטיחו לנו ? מה עם צוות חשיבה שדיברו עליו בבחירות לגבי התח"צ. עזוב פה עושים את המינימום וגם את זה באיחור של 30 שנה.
תראה, גם אני ניזונתי מכל מיני מקורותואני מאמין לאלן, שאותו אני מכיר מהפורום
קצת הרבה יותר זמן ממך (וכמובן שזה לא אישי גם כן). כך ששוב הגענו למצב של מילה כנגד מילה... אף אחד לא יצא צודק עדיין יותר מהשני, למרבה האכזבה.
זו שאלה נפרדת לחלוטין אלןתראה, גם אני ניזונתי מכל מיני מקורות
אני רק כתבתי את הדברים שקראתי בעיתונות, את התכניות שראיתי, ואת השיחה שהיתה לי עם גודוביץ'. יתכן וסביר שהיו דברים שלא נאמרו, דברים נסתרים וכדומה. וילהלם טוען שהיתה מפה שבה כתוב תוואי תת-קרקעי, וקורדיספס שמע משהו אחר. יתכן שבשלב מסויים הוחלט לשנות את התוואי לתת-קרקעי, ושהאוצר התנגד. אבל האם שינוי כזה (אם היה) הוא כתוצאה מסיבות מקצועיות, או כתוצאה מלחץ שהפעילה עת"א על המתכננים? זאת שאלת המפתח.
התכנון הנכון הוא זה שמתאים לנפח הנוסעים הצפויזו שאלה נפרדת לחלוטין אלן
מה היתה הסיבה המקורית וה"פנימית" לתכנון - אינני יודע וגם לא מעניין אותי. מה התכנון הנכון - זה ברור לי. ואם האוצר מתנגד למימונו כדי לחסוך כסף, למרות שבבני ברק הסכים לכך - מדובר במחדל חמור מאד שגורם כבר עכשיו ויגרום בעתיד נזק עצום למטרופולין.
מה זה אומר?התכנון הנכון הוא זה שמתאים לנפח הנוסעים הצפוי
אתה שוב מבלבל בין שני נושאיםמה זה אומר?
האם הנפח מצדיק זאת או לא? מהו הנפח הצפוי? על מה מסתמכת ה"תצפית"? והאם מספר הנוסעים בקטע שבין התחנה הישנה לצומת מעריב נמוך ממספרם באבן גבירול (הנחה מגוחכת ומופרכת מאין כמוה)?!
יפה מאד! אם כך מתברר שצדקתיאתה שוב מבלבל בין שני נושאים
והתוצאה היא להפוך את הדיון הזה למבולגן עד שאף אחד לא יבין מי נגד מי. הקטע באבן גבירול תוכנן כקו על-קרקעי בהתבסס על מספר נוסעים צפוי. הקטע הקצר שבין קרליבך לתמ"י תוכנן כתת-קרקעי כדי לעבור בקו ישר. אף אחד לא טוען שיהיו יותר נוסעים (ויותר רכבות) בקטע התת-קרקעי הנ"ל.
מה זאת אומרת "מתברר" שצדקת?יפה מאד! אם כך מתברר שצדקתי
ולא היתה שום הצדקה לקו תת קרקעי דווקא שם ולא באבן גבירול. אגב, האם אתה יודע מה היה צפי הנוסעים ועל מה הוא הסתמך?
מה זאת אומרת "מתברר" שצדקת?
אתה תמיד צודק, וזהו.
אולי תופתע לשמוע בועז, אבל גם אני
למרות שאני רוצה לראות תחתית באבן גבירול ולא קו עילי.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.