הגיגים, שאלות ו-

מאור 215

New member
../images/Emo243.gifהאח הגדול משוגע על אלין (וגם הקהל)

ואת זה הבנתם כמובן מהשיר שנוגן כשהמצלמה עליה. Suzanna Suzanna I am crazy loving you! http://www.youtube.com/watch?v=CybdzkU8cmg We sit together on the sofa With the music way down low waited so long for this moment It's hard to think it's really so The door is locked there's no one home They've all gone out we're all alone Su-sanna Su-sanna Su-sanna I'm crazy loving you I put my arm aroud her shoulder Run my fingers through her hair It's a dream I can't believe it It took so long it's only fair And then the phone begins to ring And a strangers voice on the other end of the line Says oh wrong number sorry to waste your time And i think to myself Why now Why me Why....... Su-sanna su-sanna Su-sanna I'm crazy loving you Su-sanna Su-sanna Su-sanna I'm crazy loving you Again I sit myself beside her Try to take her hand in mine The moment's gone the feeling's over She looks around to find the time Then she says could we just sit and chat And I think well that's that Susanna Susannna Susanna I'm crazy loving you Still we sit here on the sofa With the stereo on ten The magic's gone it's a disaster There seems no point to start again She says I think I'd better go She says goodbye and I say... NO! Su-sanna Su-sanna Su-sanna I'm crazy loving you Su-sanna Su-sanna Su-sanna I'm crazy loving you I'm so crazy loving you
 
מצב הכוחות של מתמודדי האח הגדול בפייסבוק

גם השבוע כמו בכל שבוע, אני מציגה בפניכם את מצב הכוחות המעודכן בפייסבוק של כל 7 המתמודדים הנותרים העונה לפני הגמר הגדול. ונתחיל כמובן מהמתמודד המוביל, שהפך בתוך פחות משלוש חודשים להיות מתמודד הריאליטי הכי אהוב והסופר-פופולארי בישראל: אלירז שדה. השבוע ובמהלך הבוקר האחרון, מספר המעריצים של אלירז בפייסבוק הלא רשמי ממשיך לעלות ועומד כרגע כבר על 109,201‏ מעריצים. בעוד שהפייסבוק הרשמי שלו מונה נכון לרגע זה כבר 34,931‏ מעריצים. ביחד שני הפייסבוקים הגדולים ביותר של אלירז מונים הבוקר: 144,132 מעריצים ומגמה זו כמובן נמשכת וממשיכה לטפס למעלה למעלה בקצב מסחרר... מצב הכוחות של שאר המתמודדים בפייסבוק היום: במקום השני: אלין עם 7,372‏ מעריצים במקום השלישי: איילה עם 5,288‏ מעריצים במקום הרביעי: סער עם 3,906‏ מעריצים במקום החמישי: פותנה עם 3,319 מעריצים במקום השישי: ארז עם 3,198 מעריצים ובמקום השביעי: גואל עם 1,442 מעריצים. כמו כן, מספר המעריצים בפייסבוק של התוכנית האח הגדול עצמה עומד כרגע על 34,539 מעריצים. בנוסף, נראה שהמלחמה בפייסבוק עולה שלב. אתמול בלילה נפתחה קבוצה חדשה בפייסבוק שנקראת: "גם אני לא צופה בהאח הגדול 3 אם אלירז לא לוקח את המליון" ובתוך פחות מ24 שעות הקבוצה הזאת כבר מונה 1,664‏ חברים‏, ונראה שמספר המצטרפים אליה הולך ותופס תעוצה במהירות מסחררת... נראה שהקבוצה החדשה הזאת שקמה ממש עכשיו בפייסבוק הולכת להכות גלים ולהוות בעיה אמיתית עבור קשת והפקת האח הגדול.
 

gogy

New member
לי יש תחושה,,,,

שהאח הגדול מעוניין שתהיה הפתעה,למשל שסער יזכה,כי אחרת למה הוא לא הדיח אותו כאשר התנהג באלימות כלפי איילה
 
ואחר כך אומרים שאין לאיילה אפילו תומך אחד

(חוץ מלינה). אה שכחתי, בטח לינה פתחה אלפי פרופילים בפייסבוק ! בעצם למה אני מדבר בגוף שלישי, אני לינה אני פתחתי אלפי פרופילים בפייסבוק !!1
 

rotem lala

New member
די לרמות, רק הפייסבוק הרשמי נחשב

את הפייסבוק הלא רישמי הקים עמרי חיון והוא דואג ליחצן אותו בכל מקום אפשרי, אם היה עושה אותו דבר עם אלין גם היא הייתה מגיע ל100 אלף. תסתכלו רק על הרשמי! שם יש לו 34,931 שזה גם מכובד.
 

leean29

New member
אני לא חושבת שהכריחו מישהו להצטרף לפייסבוק של

אנשים הצטרפו כי הם אוהבים אותו.
 

rotem lala

New member
זה לא משנה

זה לא הוגן לפרסם נתונים של קבוצה שזכתה ליחצון מסיבי(כולם יודעים כמה עמרי חיון מסוגל להיות פנאטי במה שהוא חושק לקדם) בעוד שאר הקבוצות לא. עם אותו יחצון גם ארז ואלין היו זוכים לקרוב ל100 אלף חברים.
 

lotaria

Well-known member
לצערי לא יראו את הקטעים היפים של אלירז.כמו

תמיד
 

nik name

New member
פורים גזעי: חדרה תתחפש לאלירז שדה../images/Emo47.gif

"ראש עיריית חדרה החליט להתייצב מאחורי דייר "האח הגדול" אלירז שדה, שהוא גם תושב העיר, ולתמוך בו באופן רשמי לקראת הגמר. איך? באמצעות 150 ילדים שיחבשו מסיכות אלירז בעד-לא-ידע הקרובה וישכנעו את התושבים לסמס לו" http://www.mako.co.il/entertainment...621006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=978777604 בתור חדרתית,אני חייבת לראות את זה!
 

milki01

New member
זה אנחנו תושבי העיר שיזמנו, אני מכירה אישית

את דובר העיריה, ואני יכולה לומר לכם מאי שם (חדרה), העיר מלאה בשילוט, עיר שלמה עומדת אחרי אלירז. תומכת בו בכל הכח. איזו גאווה הוא הביא לנו. עוד לפני שהוא זכה.
 

nik name

New member
אכן העיר מלאה!

וכמו שאני מכירה את חיים אביטן,עוד מתקופת -אור כחלון(מישהו זוכר?) הוא יעשה הכל כדי לתמוך בו. ואכן גאווה גדולה
לפחות בדברים כאלה חדרה על המפה:)
 
למעלה