הגיגים, שאלות ו-

rolli1

New member
בתוכנית חדשות הבידור החברים של סער

השמיצו את משתתפי האח הגדול ואומרים שהם לא ברמה של סער (אפשר לחשוב איזה רמה יש לסער) ושסער בחיים לא היה מתקרב לאנשים כמו אלין או הילה. אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה.
 

rolli1

New member
עופר זרמון קרא למשתתפים "פיסחים"

לגבי איילה הם אמרו שהם יטילו מטבע לראות מה יצא ויצא שהוא לא יהיה איתה אחרי התוכנית.
 
איך הצליחו לשים תמונה כל כך לא מחמיאה לאיילה?

פעם ראשונה שאני רואה למעלה תמונה שלה שממש לא עושה איתה חסד. צריך כשרון מיוחד כדי לגרום לאישה כל כך יפה להראות רע ככה!
 
אני מאוכזבת מאלין ... עושה רושם שהיא נחשית לא

קטנה וגפ לא הוגנת ולא יודעת להבדיל בין טוב לרע מהיום אני מעבירה את קולי לאלירז כל מה שהיה עם פוטנה הוא ריב טבעי כל מה שהיה לה עם איילה הוא הרוע של איילה ואולי הקינאה... לא יודעת פוטנה אהבה אותה כמו בת וקורה שרבים אז לראות אותה היום מתעלמת מפוטנה ומחזרת אחרי איילה פככככככככ היא טועה ונותת נקודות זכות לאיילה שלא מגיעה לה בסוף איילה תזכה רק בגלל הריב והריכולים וחוסר התקשורת בין אלין לפוטנה אז לצערי איילה תקטוף את הפירות בזכות התמימות של אלין ואלירז ממש חבל לי
 

SG12

New member
פותנה לא יודעת להתווכח.. ותמיד מוציאה הכול על

אלין.. אלין אתמול רק רצתה לעזור ופותנה כמו ילדה קטנה.. "לא מעניין אותי לא מעניין אותו" ועשתה פרצופים, והתעלמה מאלין, שרק רצתה לפתור את העניין של התקציב, ושלכולם יהיו מרוצים מהסיגריות..(אלין בכלל לא מעשנת!!) אז לאלין נימאס מהפרצופים...פעמיים ביום אחד רצתה לעזור לדיירים, פעמיים קיבלה אגרוף לפרצוף!! לא יודעת מה פותנה וגואל חשבו, שהם יעברו 3 חודשים בלי לריב, להתווכח.. וד"א יש פער גילאים מטורף בין פותנה ואלין.. ולצער הרב של פותנה זה בכלל לא מורגש!!
 
למעלה