הגיגים דעות שאלות ו

אדםbar

New member
איזה מצחיק מה שקורה פה כשאיילה עולה להדחה ../images/Emo6.gif

פתאום כל "המעריצים" (כאילו- משפחה/ חברים), מציפים את הפורום כמו עכשיו, משפטים כמו: "אלין הכי צבועעעעההה" "אלירז השקרן הערס" וכמובן- "איילה את הכי אמיתי, אני מסמסת לךךךךך בלי סוף" או- "סמסו 11111111111111111111" כן כן מזל שיש לה חברים... עלובים
 

rotem lala

New member
אני מתה להכנס לראש של אלין ולהבין מה

היא חשבה לעצמה כאשר העמידה את פותנה להדחה. בסדר, אהוב ליבה אלירז רב איתה לפני ההעמדה. אבל לאלין יש את ארז, שהיא טוענת שמציק לה כל הזמן. ויש גם את סער, איתו היא לא מדברת כמעט. את פותנה?!
 
זה באמת היה מהלך אסטרטגי מפגר

אבל אלין פועלת מהרגש ולא חושבת אסטרטגי, והיא הוכיחה את זה בפרק היום. לדעתי זה לא טיפשות באמת, זו פשוט תמימות. סוג של... אפשר להגיד הרבה דברים על מהלך הזה שלה, אבל תאכלס - היא הכי אמיתית שיש והכי הולכת עם מה שהיא מרגישהץ בכל אופן גם אם היא היתה מעמידה את ארז, אלירז היה מועמד בכל מקרה.
 

Chenzzzz

New member
זה בדיוק העניין, זה לא ראש

זה לב...היא פועל נטו מתוך רגש...עד היום היא לא חשבה אסטרטגית פעם אחת, וזה מה שהרבה דווקא אוהבים בה...
 

rotem lala

New member
צריך לב קר

כדי להעמיד מישהו קרוב אליך להדחה כאשר יש לך אופציות מעולות אחרות.
 

אמברלה

New member
שאלה

נגיד שהמעריצים של אלירז יצביעו גם לו וגם לאלירז , אבל לאלין יש מעריצים משלה שאולי יצביעו רק לה ולא לאלירז כי כולם חושבים שאלירז בטוח לא הולך. יש גם מצב שהמעריצים של סער וארז יחברו למעריצים של איילה כך שאיילה תקבל הרבה קולות ואילו הקולות של המעריצים של אלירז יתפצלו ... ולפי דעתי אתם מעמידים את אלירז בסכנה ... אז אם אלירז ילך בשבת אל תהיו מופתעים ואל תאשימו את ההפקה... אני אישית הולכת לסמס רק לאלירז.
 

t0mer

New member
OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!

מה זה רק אלין אלירז ואיילה?!!!!!!!!!!!! לא מאמיןןןןןןןןןןן יואוווווווווו חיייבים להעיף את איילה אם היא לא עפה זהו היא תקח את הגמר, אם הפעם לא מצליחים להעיף אותה אני באמת יחשוב שיש משהו מסריח בהפקה
 

רותי 25

New member
../images/Emo243.gif../images/Emo243.gif כנסו כנסו ../images/Emo239.gif../images/Emo239.gif

אני מדברת עם אנשים והגעתי למסקנה שיש לאיילה המון מעריצים ומעריצות, בעיקר מהאנשים שמרגישים את עצמם 'יפי נפש' (שמאלנים והאליטות שלא מתאים להם להודות שהם רואים טלויזיה בכלל) הם סבורים שאלירז הוא חמום מוח שאומר את מה שהוא חושב ואנינו מתנהג באיפוק כמוהם. אני לא האמנתי אבל מסתבר שזה לא איש אחד ולא שנים שחושבים כך, אלא המוני אנשים. תזכרו ותרשמו לעצמכם את מה שאני אומרת לכם טוב טוב: 1. איילה לא תודח במוצ"ש הבא, אלא אלין!!! 2. אם איילה תזכה במליון, אני לא אהיה מופתעת בכלל!!! (אל תשכחו שליוסי בובליל היו יותר מעריצים באינטרנט מאשר לאלירז, ובסוף שפרה לקחה את המליון בו בזמן שהשנאה אליה גאתה יותר מאשר לאיילה)
 
אני וחבריי השמאלניים יפי הנפש ../images/Emo6.gif

אוהבים רק את אלירז ואנחנו אולי לא צופים הרבה בטלויזיה אבל חורשים על מאקו 24/7
 

bmtl2004

New member
אני לא אליטה ולא שמאלנית ומצביעה לאיילה

ואני לא סבורה שאלירז חמום מוח ושחקן אני בטוחה בזה, ואתמול בערב הייתה בשבילי ההוכחה הסופית. הבן אדם רכלן, צבוע ופועל מאינטרסים בלבד!!! הנה עכשיו הוא מרכל עם גואל על סער, הקינאה של אלירז בסער וזה שהוא לא מועמד להדחה פשוט אוכל את הנשמה שלו. כל המהלכים של אלירז הם מקינאה נטו, גם הריב אתמול עם פותנה לא היה באמת בגלל ה"כרישה" אלא בגלל שהתייחסה יותר לסער מאשר אליו. איילה לא מושלמת אבל מתוך כל הצביעות שיש שם אני מעדיפה אותה!
 

Shirush40

New member
למה איילה האשימה את סער?

הבנתי שהם רבו,מישהו יודע מה היא בידיוק אמרה לו ולמה? הוא הבנאדם היחיד שאכפת לו ממנה.
 
למעלה