הגיגים דעות שאלות ו

MIC83

New member
אי אפשר לפצל קולות

פיצול יוביל לכדי עזיבה של אלירז
 

bibaso

New member
לסמס לאלין !!!!

זה לא פיצול, אין חשש שאלירז יעוף, צאו מהסרט, זה גול עצמי להפקה אם ההפקה תאבד את האס אם אסים עבורו בגמר.
 
טוב.. אני ממש מפחדת שאלירז יילך..

אני חושבת להצביע אך ורק לו. אני לא בטוחה שאלין יש סיכוי מול איילה. בזמן האחרון איילה מאוד מתחזקת.
 

Chenzzzz

New member
מה משפחה?

כמה כבר משפחה יכולה לסמס? זו תוכנית של 35% רייטינג, איפה אתם חיים...?
 

mori19

New member
לא צריך שום סקרים - התוצאה כתובה בפייסבוק

בכל הסקרים באינטרנט מצביעים מעט אנשים, כמה אלפים במקרה הטוב, מה שאומר שהסיכוי שהם נכונים הוא נמוך מאוד. בנוסף, אין בעייה להצביע מספר פעמים לאותו סקר ולכן לא ניתן לדעת את המצב באמת. לעומת זאת, בחיפוש קצר בפייסבוק, אפשר לראות את התמונה הכי קרובה למציאות, איך? בעמודי המעריצים. כל משתמש יכול להצטרף לכל עמוד פעם אחת בלבד, ולכן אם למשל לאלירז יש שלושה דפי מעריצים ומשתמש אחד נרשם לשלושתם- זה אומר שיש גג שלוש "הצבעות" זהות. על פי החיפוש שלי, בו חישבתי את מספר המעריצים בעמודים הכי גדולים של כל מתמודד, אלו התוצאות: אלירז - שלושה דפי מעריצים גדולים. מספר המעריצים בכולם ביחד הוא בסביבות 147,000 גואל - שני עמודי מעריצים גדולים. מספר המעריצים בכולם ביחד הוא בסביבות 2600 איילה - שני עמודים - 8600 סער - אין עמודים גדולים. כ- 900 סה"כ אלין - שלושה עמודים - 15,500 ארז - שני עמודים גדולים - 5700 פותנה - 5900 לפי החישוב הזה - אלירז המנצח הגדול, אלין במקום השני, איילה שלישי, פותנה רביעי, ארז חמישי, גואל שישי וסער שביעי. בקיצור, אלו הקולות הכי "אמיתיים" לדעתי. מה שיהיה בגמר זאת כמובן פונקציה אחרת מאחר שלצערי אפשר להצביע כמה שרוצים לכל מתמודד...כך שזה לא בטוח יהיה זהה.
 

shouldistay

Active member
מי שאוהב את אלירז שיצביע רק לו!

לדעתי אין סיכוי שאיילה הולכת הביתה! המשפחה תציל אותה. הקרב הוא בין אלין לאלירז. תצביעו רק לו! אחרת תצטערו.
 

s7m42

New member
ממש לא!!!! לא להסתמך על הפייסבוק

ולא על סקרים צריך לסמס והרבה!!
 

דינה128

New member
אתה לא לוקח בחשבון דבר אחד= מש' עשירות

המשפחות של איילה וסער יכולות לסמס במכה אחת מה שאלפי תומכים יסמסו יחד. ולכן אין קשר בין מספר תומכים בפייסבוק להצבעות בפועל.
 

mori19

New member
למה לא לקחתי בחשבון?

תירגעו אנשים, כל מה שאמרתי זה שלפי "קול העם" בפייסבוק, אלו הם התוצאות. בסוף ההודעה כתבתי שזה לא קשור להצבעות בפועל כי אפשר להצביע מספר פעמים. ההודעה לא היתה כדי שיפסיקו לסמס לאלירז כי יש לו המון תומכים או כדי שהמשפחה של סער תראה שלא אוהבים אותו יותר מידי - אלא רק כדי לתת נתונים נטו. לא מאחורי כל דבר שכותבים בפורום יש אינטרס לאחד הצדדים. אני אישית מאוד אשמח לראות את איילה בחוץ בשבת, ולפי מספר המעריצים בפייסבוק - לאלירז ולאלין מגיע להישאר.
 

edna923

New member
יאלללהה מילחמההה לסמס 2-3 אלירז ואלין במרץ

אלירז המלך נשמה של העם
אלין הנסיכה המקסימה של העם
 
למעלה