הגיגים, דעות, שאלות ו

אלירז הבין והליקוק שלו היום מראה מי הוא באמת

אני מאוכזבת ממנו הוא מדבר על איילה הם עשו לך קטע וקלטת מה אתה מתחנף אליהם פותנה כפרה נשמה לפחות איילה לא מרכלת ואחר כך מלקקת
 
רעם הגלשן

מה בדיוק עשה גואל לאלירז, שהוא לא יכול לבטוח בו. בינתיים עד עכשו גואל היה חבר טוב מאד לאלירז. תמך בו, עודד אותו, אל נשכח מה הוא אמר לו כשהיה מועמד להדחה, גואל אמר אלירז אל תדאג לא ידיחו אותך כי רואים בחוץ שאתה "מנטש". מי בבית עודד מישהו. גואל התנהג למופת לחבריו, פותנה, אלין ואלירז. הבוקר, ליטף גואל את כתפה של אלין והיא לא הגיבה, אפילו לא חייכה אליו. מה הוא בדיוק עשה לה? גואל אתמול לא לכלך על פותנה כשאלירז דיבר איתו, ולא לכלך על אלירז כשפותנה דברה איתו במטבח. מה יותר יפה מזה. אלירז התנפל על גואל בקשר לתקציב, מהומה רבה על לא מאומה. מדוע? אי אפשר לפתור דברים בצורה חברית? חבל.
 
../images/Emo243.gifשיניתי סוף סוף את הכינוי שלי ../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif

שיניתי סוף סוף את הכינוי שלי( כמובן בעזרתה של ללא שם שעשתה לי טובה ושינתה לי חח) הרבה אמרו לי לשנות ... וגם הילה כתבה לי היום באירוח שכדאי לי לשנות כינוי דחוףףף ( טוב היא לא סובלת את סער ואיילה, מי לא?) אז שיניתי כינוי . למי שלא יודע אז אני לשעבר עם הכינוי -בולבולון של סער- שלא יודע מתי איך ולמה אבל היה אצלי מתחילת העונה. חח.. הלכתי על משהו דומה במקום "בולבולון של סער" על" פילוני של אלירז"
 

reiter5

New member
פילוני יפה לך באמת הגיע הזמן בולבולון של סער

אכן לא החמיא לך ולפי קנאתו של סער באלירז יש לסער בוטן חחחחחחחחחחחחחח
 

webguy

New member
עכשיו תוכל להצביע פעמיים לאלירז ...

ואולי יותר ...
 
../images/Emo128.gif הלילה,איילה המבחילה, כשצעקו בחוץ לאלירז-

אמרה לאח הגדול למיקרופון שלה: " עדיין שומעים אותם" כשהרעש לטישוטוש הצעקות לא גבר. מבחילה אמיתית. אין מילים.
 
../images/Emo243.gifולא רק זה היא

עשתה פרצוף עקום והתחילה לשתות את הקפה שלה כמו מטורפת התנהגות של קנאית אבל שקופה שקופה
 
למעלה