בוקר טוב . מתח - מי יהיה בגמר ?

רוחי קיבלה ביקור ביום שישי/tapuzforum/images/Emo70.gif

למי ששמע אתמול את השיחה הלילית בין שאבי לרוחי אז היא אמרה שהביקור של הבנות שלה בשישי האחרון שימח אותה. סיפרה גם ששאלה אותן אם היא עושה להן פדיחות.הבת הגדולה ביקשה שתפסיק להזכיר את החתונה שעומדת להיות
 

שן22

New member
../images/Emo41.gif אני לא מבינה איך רוחמה אמרה אתמול שהיא לא

מכירה את כל השירים שהיו מוצעים להם לבחירה אתמול, היא שרה את אישה מהשמים אחד השירים הנטחנים, חלקם לא הכירו את ערב טוב לך של נרקיס שנטחן למוות וזה לא עניין של ז'אנר הם חיו מתחת לסלע שהם לא מעודכנים בכלל במה שקורה במוזיקה הישראלית בעשור האחרון, והכי הרגה אותי דפנה ארמוני שעוד לא הבנתי איך בספיישל של שלמה ארצי היא לא הכירה את השירים שלו (הלהיטים) לא צריך להכיר את כל השירים אבל זאת העבודה שלהם, הם מוזיקאים כנראה שהם רק עסוקים בעצמם.
 
הוא כבר בגמר ופתאום מתחיל לפתוח פה

מייקל לאורך התכנית התנהג כסוג של פרווה.הוא נמנע ממריבות ותיגרות.אמר לא פעם שמטרתו לא להיכנס לבלאגן. פתאום בימים האחרונים מאז שמקומו בגמר מובטח הוא לא מסנן מילותיו, דיעותיו הרבה יותר נחרצות והוא לא מהסס לרכל ולהתלכלך. אתמול בערב הוא הראה זאת עם מה שקרה עם בני. הוא האשים את בני שמטיל טרור, שהוא אסטרטג. משפטים כאלה הוא לא העיז להוציא לפני יומיים. שחקן
 
לגמרי. פשוט אפס של בו אדם!

חיכה עד שנטלי ארגנה לו כרטיס לגמר, ואז פתח ת'ג'ורה שלו! עד אז היה משחק אותה יפה נפש, ובסדר עם כולם. לפני כל תחרות היה "מתחלה", לא מרגיש טוב וכו'... כדי שיגידו איזה מסכן, הוא שר למרות שהוא לא מרגיש טוב. פתאום עכשיו נהיה בריון, עושה דאווינים. העונש שלו יהיה שהוא יזכה בגמר- ואז אף מפיק לא יעבוד איתו בגלל הזיוף שלו!!!
 

יונתנסקי

Well-known member
מה זה "נטלי אירגנה לו כרטיס לגמר"?

אם יש לך מידע על כך - נשמח לשמוע. אם המצאת זאת - הרי זה פתח לתביעת דיבה.
 
לדעתי

לדעתי, ארגנה לו כרטיס לגמר... כי לדעתי, הוא היה אמור לעוף על השבוע הראשון של ההיכל!
 

יונתנסקי

Well-known member
קודם ציינת עובדה. עכשיו פתאום זה "לדעתי"

הבנת כמה חמור מה שאמרת. את שואלת אותי אם יש לי הוכחות שהיא לא סידרה לו קומבינה. אז לידיעתך, אני לא צריכה הוכחות שהיא לא סידרה. את צריכה הוכחות שהיא כן סידרה. (ואני מתפלאה שאת לא מודעת לזה), אדם הוא חף מפשע, כל עוד לא הוכחה אשמתו. הוא לא צריך להוכיח שהוא חף מפשע. את, כמאשימה צריכה להוכיח את אשמתו, לכן שאלתי אם יש לך הוכחות. זה דבר בסיסי בכל מינהל תקין. אולי בסוריה של אסד אנשים צריכים להוכיח את חפותם. בממשלות נורמליות התביעה צריכה להוכיח את אשמתם, אז ההרגשות שלך על קומבינה, (בגלל שאת לא אוהבת את שירתו) יכולות להביא אותך למקומות לא נעימים, לכן כדאי לחשוב פעמיים לפני שמקלידים האשמה כזאת.
 

lotaria

Well-known member
ביוטי היי. אולי אפשר לבקש שלא יפתחו כל כך ה

הרבה הודעות.
 

השרדות10

New member
להיפך! סוף סוף אפשר למצוא התחלה וסוף של משו

אי אפשר עם השרשורי מסטיק לא מוצאים תגובות בכלל!!
 
למעלה