אירוח בפורום: שמוליק בודגוב

Jimi Page

New member
פסדר...אני פשוט לאחרונה

נכנס ליותר מידי ויכוחים עם יותר מידי קיצוניים מאגניבים ששונאים כל כך חזק שאני כבר לא מבחין בין צחוק לרצינות. בקטע הטוב.
 

NYMets Man

New member
שום נסחפת

ככה זה אירוחים... זה לא כאילו בודגוב נכנס מהבית שלו ומדבר אתכם ומריץ אתכם צחוקים... המפגש מועבר דרך המשרדים של תפוז ובפיקוח של הנהלת תפוז... לא קרה כלום... ערן עשה הרבה בשביל שהאירוח התקיים אז אתם יכולים בשבילו ובשביל מוטי להזהר בניסוחים שלכם טיפה, להראות רציניים, ולא לשאול באיזה צבע הפטמות שלו!
 

Molchansky

New member
../images/Emo45.gifכל הכבוד!

יופי של יוזמה ערן, באמת כל הכבוד וכל הכבוד לבודגוב שהסכים לעשות את זה. אני בטוח שיהיה אירוח מצויין
 

Molchansky

New member
דרך אגב, ערן

אפשר לתת פה אולי כמה שורות על חייו של בודגוב כדי שנוכל להכיר קצת יותר לפני שהוא בא לאירוח. ככה יהיה אפשר למקד שאלות. כל מיני נקודות חשובות בחייו בהווה ובעבר.
 

wish i was here

New member
תודה רבה!

באמת מצויין שיתארחו פה גיטריסטים....מי יודע...אולי מתישהו גם סטיב ואי יתארח...:)
 

terje

New member
באותו הקשר

תדעו לכם שאני הוצאתי ככ הרבה סולואים של שמוליק בודגוב, שאתם לא מבינים אפילו... כל הסולואים שלו מהיהודים, הייתי הולך להופעות של רמי קליינשטיין רק כדי לראות אותו, הוצאתי מלא נורית גלרון שלו, שמעתי שיש לו ויטווין, ורצתי לחפש גם אחד, קיצור: לדעתי הוא אחד הגיטרסטים הכי טובים שיש לנו פה בארץ, יש לו סאונד ופיל מדהימים, אני אוהב אותו על סטראט יותר מאת הנדריקס. שווה ללמוד ממנו. תנצלו את זה לטובה.
 

Perfect sense

New member
אממ..

הייתי בהופעה של ריטה ורמי לפני כמה זמן, עם הפנימיה... והיה שם גיטריסט עם לספול גולדטופ בודגוב- אבל זה לא היה הוא. הייתכן?
 
הוא כבר לא מנגן איתם.

הוא ניגן איתם בתקופה שהרוק היה חזק פה. גם עם בועז שרעבי ועוד המון. היום הוא עושה בעיקר אולפן. ופה ושם יאיר לפיד. נראה לי.
 

Perfect sense

New member
פיווו,

אני כולי אומר לעצמי בראש "בטח שאני יודע איך שמוליק נראה! ובטח שזה לא הוא!" ואז פתאום חשבתי שטעיתי, אבל החזרת לי את הביטחון שלי
 

terje

New member
הוא הופיע לפני המופע המשותף

הוא החליף גיטריסט ענק אחר, נשקרא ליאור יקוטיאלי, גם לגעתי אחד הדברים הכי טובים שקיימים בארצנו הקטנה- מנגן בלוז ענק- אחד הגדולים! תאמת כבר שנים שלא שמעתי עליו כלום... אחריו בא בודגוב, וזה הרבה לפני איחוד המופע שלו עם ריטה.זה היה עם אלון הלל ואלון נדל! הרכב על.
 

HANIBUD

New member
נכון, לגיטריסט קוראים גיא בוקטי והו

א מנגן על לס פול של בודגוב.
 
למעלה