אירוח בפורום: שמוליק בודגוב

Y035

New member
תביא לו איוו, הוא בטוח יחזור שוב../images/Emo8.gif

 

חזוז

New member
בוא לא נגזים עם הגרופי

הם מהלהקות שאני הכי מעריך ואוהב פה,ובאמת שמגיע להם.
 

HANIBUD

New member
בוודאי שאהבתי ואיך לא? דבר טוב

שומעים מיד. אנחנו מאחלים לך בהצלחה ושהמיקסים יצאו נהדר. דרך אגב יושב בלונדון בחור מוכשר מאד בשם יועד נבו (עשה מיקסים לעיברי לידר). אם אתם עדיין לא סגורים על אולפן אני ממליצה באופן חד-משמעי. הוא פשוט ענק. לילה טוב.
 

terje

New member
תודה על ההצעה!

אני אברר עליו. אבל באופן כללי המפיק שלנו הוא הממקסס- הוא לוקח את החומרים איתו לאולפן שלו בהוליווד,ושני שירים אנחנו ניתן לממקסס אחר בעל שם, אולי אנדרו שף. ויש עוד כמה על הפרק! שוב,תודה על ההצעה!
 

Kfitzi

New member
כן| כל הכבוד אח!!!

אנשים, מגיע לאיש הזה הרבה ריספקט! גם לשמוליק אבל ערן עושה דברים נפלאים בשביל הפורום הזה. רק תנסו לחשוב כמה זמן פרטי ועצבים איש אחד מוציא בשביל הפורום הזה. כל הכבוד אח שלי!
על חשבוני
 

eran377

New member
תורה רבה לך בנאדם!

אבל את התודה האמיתית אתם צריכים להגיד לשמוליק בודגוב ולאשתו חני שמוכנים לפנות זמן מעיסוקיהם (הרבים) בשביל לענות על השאלות שלכם ואני מניח שזה לא פשוט כי הם אנשים מאוד מאוד עסוקים.
 

HANIBUD

New member
מגיבה לפורום./חני בודגוב

ההחלטה לקחת חלק בפורום שלכם ולנסות לעזור ככל יכולתנו ,באה מהמקום הזה, שהפורום שלכם נראה נהדר,נקרא לעניין, וחוץ מזה עושה רושם שהוא פעיל באופן יוצא מן הכלל. עקבנו אחרי שאלות ותשובות שנתנו ע"י חברי הפורום ואין מה להגיד "שפו" תשובות עניניות, והרבה ידע נמצא בפורום שלכם.ותודה לחברי הפורום אנחנו רק הרמנו כפפה. המוטו שלנו הוא לעורר את כל הפן הזה של מוסיקה ולהעשיר אותו.מתוך נסיון וידע של באמת המון שנים (לא נעים אפילו להגיד כמה)נשמח לחלק את ההתגלחות שאנחנו עברנו ולקצר לכם את הדרך. המשיכו לכתוב, תקשיבו למוסיקה טובה, ועשו חייל. בהזדמנות הייתי רוצה לאחל לכל אלה שעשו היום בחינת בגרות במתמטיקה (המקצוע השנוא עלי)הצלחה!!!!! חני בודגוב
 

Kfitzi

New member
וואו, תבורכו על הגישה הזאת!!!

הייתי בחנות של שמוליק קצת אחרי הפתיחה, וישבנו אצלו (אני וחבר) במשרד ודיברנו איתו לא מעט (שני מורים לגיטרה מירושלים - במידה והוא זוכר
). הגישה והאווירה שהוא משרה - פשוט כיף ענקי להיות בסביבתו. להרבה מאוד אנשים בארץ יש הרבה מאוד מה ללמוד ממכם! תודה לכם!
 

HANIBUD

New member
ל-KFITZI תודה.

לא בטוחה ששמוליק זוכר, אבל אם זו הייתי אני בוודאי שהייתי זוכרת (ססתתםם). תודה על המחמאות אני אדאג להעביר לו אותן.ודרך אגב ממני אין מה ללמוד בכלל (אני פשוט אשתו וזהו) משמוליק יש מה ללמוד והרבה. אל תדאג אני אלחץ עליו גם לימצוא זמן לעשות סדנת אומן, לאט לאט הכל יהיה בדיוק כמו שאני רוצה. (סליחה אם זה נשמע שתלטני אבל זו הדרך). הוא כל כך עסוק שצריך לכפות עליו דברים בכח. למרות שהוא תמיד רוצה לעשות דברים בכיוון הזה. לתרום, לתת, להשפיע על הרמה בארץ ועוד ועוד. יאללה בי. חני.
 
כל הכבוד ../images/Emo45.gif

באמת הוא אדם נחמד, יצא לי לפגוש אותו בחנות שלו. זה היה הזוי, כי תמיד ראיתי אותו ביאיר לפיד, ובחנות הוא היה נראה לי יותר נמוך מבטלויזיה
וגם זה תמיד נחמד לפגוש מישהו מפורסם
 

Mr MAG

New member
../images/Emo88.gifשימו לב../images/Emo70.gif

טוב כמו ששמתם לב הנוכחות שלי היתה מאוד קטנה על גבי הפורום בתקופה האחרונה מכל מיני סיבות אישיות, ואני לא אפרט כאן כי זה לא הטופיק. לכבוד הארוע הנ"ל שערן עמל כדי להשיג (ויקטוף את פירותיו, כך או כך, במפגש עם הציוד של שמוליק !
), אתם הולכים לקבל אקסטרה מנה של דיקטטורה, וקינוח של חסימות אם לא יספיק ! משמע: מחיקה מיידית של כל הודעה שלא נראית לנו ! הודעות שלא יכתבו בשפה הולמת, בוגרת, ורצינית ימחקו מיד ללא מסרים התראות ושטויות. משתמשים "עקשנים" ייחסמו מהפורום לכל תקופת האירוח והחזרתם תהיה נתונה לשיקולנו בלבד ! כשאני אומר בלתי הולמת אני מתכוון לחוסר בכתיבה נכונה (ע"ע פיסוק, פסקאות, שגיאות כתיב), אוף טופיקים ושטויות (ע"ע נושאי פטמות), קללות או שפה שלא הולמת. כמו כן, אלא אם כן יש בינכם קשרי דם - אף אחד פה הוא לא "אחי". במיוחד לא מר בודגוב. מגיע לפה מקצוען אמיתי ואנחנו נדרוש יחס מקצועי בחזרה, משמע ללא שפת רחוב ובלי "אחי תעשה ג'סטה". בכלליות, צפויה עוד רפורמה בפורום, לאור העובדה שהזמן שלי מתחיל להתפנות ואני וערן הגענו למסקנה שיש צורך בשינוי דרסטי יותר במהות הפורום ממה שהתבצע לפני אי אלו חודשים כשערן הצטרף לניהול. פרטים על זה בהמשך. לסיכום, תתנהגו יפה ילדים. ערן לא יוכל לחסום ולמחוק אבל אני מבטיח לעשות את העבודה, דאבל-טיים.
 
אבל

אם יש אנשים שיש להם שגיאות, או שהם לא יודעים לפסק, ומה לעשות הם לא יכולים אחרת? אני לא מדבר על מישהו שכותב בכוונה משהו כמו: חחח יאאאא זה בודגוב וש ילו גיטרה חחח XD XD". זה מובן למשל, אבל בבקשה אל תגזימו. לפעמים גם מנהלים יכולים להחסם בגלל ניהול לא הולם
לדעתי לכתוב עם שני סימני קריאה, או שלושה זה רגיל בהחלט, למשל. לדעתי צריך טיפה פרופורציות, אבל אני בטוח שלאת חסמו אנשים שלא מגיע להם.
 

Kfitzi

New member
אח-שלו-גבר, נראה לי שטיפה הגזמת.

בלי אחי? אחי, חצי מהמילים שלי זה אחי! שמוליק, הוא שמוליק והוא זכאי לכבוד הראוי בהחלט. אבל אם אני קורא לערן או למישהו - "אחי" - לא נראה לי ששווה להוציא להורג על זה. על דברים אחרים - בהחלט כן. בעיקר שמאלנים.
 

Kfitzi

New member
אח שלו גבר?!

מה נסגר איתך? ממתי אתה מכיר אותי? אתה מכיר את היציאות הטרוליות שלי. למה זה חדש לך? זה בצחוק. אבל אתה מתעקש לא להבין... כמו תמיד איתכם... שמאלני.
 
למעלה