אז מה דעתכם...

Padme Amidala

New member
../images/Emo41.gif אז מה דעתכם...

בקשר לסקר שלנו השבוע- האם לפי דעתכם היה צריך להרחיב את דמותו של דארת' מול? לפי דעתי, כן. כשחושבים על זה אנחנו רואים ממש מעט מדארת' מול- אולי בכל זאת היו יכולים להיות לו שורות טובות אם היו נותנים לו לדבר יותר בסרט? ואולי היה אקשן יותר אם היו משאירים אותו למתקפת המשובטים... מצפה לשמוע את דעותיכם...
 
כפי שכבר כתבתי למטה...

דארת' מול הוא לא דמות שיש לה מקום להתפתח. יש לו אמנם כושר לחימה, אבל זה הכל - הוא דמות אקרובטית, לא עלילתית. הוא צעיר ונמרץ, מה שהופך אותו ללוחם מצויין, אבל לא לאיש חזון - אין לו פילוסופיה, אין לו סיפור, אין לו מה שהייתם מצפים למצוא בדמות מסיפור פנטזיה. הוא היה טוב כעוד על-חייל, אבל האיש הרע האמיתי בסיפור הוא דארת' סידיוס, הלא הוא הפאנטום בכבודו ובעצמו. דארת' מול הוא רק עוד כלי בידיים של הקיסר, אין לו כל השפעה, וגם מבחינת התפקיד שלו בעלילה הוא רק עוד אויב.
 

Lu Tze

New member
אבל זה בדיוק העניין, לא נתנו לו

מספיק זמן מסך. איך אתה יודע שבזמנו הפנוי הוא לא מנגן על כינור? או, נניח, מתנדב לעזור לילדים חולים? לא נתנו לדמות שלו מספיק זמן להתפתח. יש לך כאן בסיס מצויין לדארת' וכל מה שהיה צריך זה קצת יותר זמן מסך, אבל לוקאס החליט להרוג אותו במקום.
 
זה בגלל שהתפקיד העלילתי של דארת'

מול היה אחד ויחיד - לגלות לג'די שהסית' עדיין קיימים. חוץ מזה הוא רק עיכב אותם והוסיף את אלמנט האקשן, אבל הוא לא ממש תרם לקו העלילה הגדול חוץ מזה, אז לא היה צריך אותו יותר אחרי זה.
 

Lu Tze

New member
בדיוק.

אתה אומר שהוא סה"כ מבצע פקודות, אבל זה בגלל שזה מה שהראו שהוא עושה. בטרילוגיה החדשה מתמקדים רק בצד של הטובים, לדעתי, צריך גם להתמקד מדי פעם בחבר'ה הרעים.
 

thorondor

New member
העניין הוא...

שהעובדה שפלפטין הוא סידיוס, אמורה לבוא כשוק טוטאלי לצופים.
 

Lu Tze

New member
לא...

רוב הצופים (אחוז אסטרונומי מן הסתם) יודע שפלפטין הוא סידיוס. אם לא הייתי יודע את זה, לא הייתי מבין שום דבר משני הפרקים הראשונים.
 
למעלה