../images/Emo4.gif

מאיר בנאי וארקדי דוכין - אהבה קצרה
מה את מנסה לומר לא אכפת לי מה מאוחר כל כך עכשיו ואין כאן אהבה מבטים נפגשים ואנחנו שני זרים את היית יפה כל כך אז במסיבה בעינייך השתויות הצעת לי אהבה האורות עמומים ואנחנו כבר עוזבים רוח בשדרה את כאן לצידי לילה יעבור בביתך או בביתי ובנגיעה יש בה גם תקווה שאת האחת שחיפשתי בדרכי אבל זה סיפור נוסף של אהבה קצרה והאש שבערה כמעט מיד כבתה בלי כאב, בלי דמעות כאן דרכינו נפרדות שוב למעגל בו אני לכוד בן לוקח בת ורוקד איתה ריקוד שוב מהתחלה דלת תיפתח וכשאכנס להיכן אני נכנס בלי כאב, בלי דמעות כאן דרכינו נפרדות
 

mahboba

New member
../images/Emo13.gif

על ראש הברוש שבחצר שמחה והמולה, שם כל הציפורים בעיר הקימו מקהלה. העפרונית הסולנית ניקתה את הגרון, שילבה כנף, זקפה מקור וגם פצחה ברון. ציף ציף, שריק שרק בול בול בול בול ביל בל לה לה לה... וכל מי ששמע אמר, אח איזו מקהלה. פתאום הפסיק את השירה פשוש אחד זעיר, אם אין מילים ואין תווים הוא לא מוכן לשיר. "אנחנו לא רוצים מילים", רגזו הבולבולים, "אנחנו, גם ללא מילים, נורא מתבלבלים" ציף ציף, שריק שרק בול בול בול בול ביל בל לה לה לה... וכל מי ששמע אמר, אח איזו מקהלה. הסנוניות כתבו תווים על חוט ועל גדרות, תוכי אחד לימד אותן מילים נהדרות. אלפי דרורים ועפרונים פרצו מיד בשיר, ומקולות הבולבולים התבלבלה העיר. ציף ציף, שריק שרק בול בול בול בול ביל בל לה לה לה... וכל מי ששמע אמר, אח איזו מקהלה. "אוי די כבר, די לכם לשיר", צעק פתאום הברוש, "לכו לישון, כבר מאוחר כואב לי כבר הראש" האופרטה היפה לא באה עד סופה - מחר יצפצפו קונצרט על עץ הצפצפה. ציף ציף, שריק שרק בול בול בול בול ביל בל לה לה לה... וכל מי ששמע אמר, אח איזו מקהלה.
 
ימממממפגר!

טוב ו גם לי יש שיר לגיטרה שלי יש 6 מיתרים.. 6 מיתרים לגיטרה שלי לולא היו לה 6 מיתרים היא היתה קונטרה בס:\ שיר מיוחד שאני לא יגיד מי האומן
 

mahboba

New member
וואו מי שישמע !

כאילו האומנים נכנסים לנו לפורום וגם אם כן כאילו אכפת להם !
 

מור~!

New member
../images/Emo116.gif

אפרוח מטוגן אפרוח מטוגן אפרוח מטוגן הלך לגן ילדים תפסוהו , בסיר שמוהו אפרוח מטוגן כבר לא בגן
(,,,)
 

Liraz 6q

New member
איזה שיר..../images/Emo99.gif

אחד השירים שגומרים לי לבכות..
מזכיר לי נשכחות..
 
למעלה