../images/Emo4.gif

נכנסתי לאתר פינגווין שמישהו כאן כל הזמן מפרסם, ונרשמתי לכל מיני הגרלות של הופעות....זכיתי בכרטיס להופעה של טיפס, אבל הוא לא זוגי...לא נראה לי אני אלך לבד...סתם בזבוז....אבל בזמן האחרון ההגרלות ממש רודפות אחרי...אני ממש אוהבת להרשם להגרלות באינטרנט, ונרשמתי להגרלה של וואלה לכרטיסים לסרט בפסטיבל הקלונוע הבריטי, וזכיתי...
 
א. קולנוע בריטי בלי תרגום?

או יותר נכון סקוטית בלי תרגום? אני אשתעמם למוות! חוץ מזה שאני לא אוהבת סרטי איכות..בלונדינית שכזאת שלא אוהבת לחשוב יותר מדי... ב. לטיפקס אני לא אלך לבד....זה בכלל לא כיף לבד.... ג. אני לא לומדת בירושלים, אני מפרוזדור ירושלים לא מהעיר עצמה
 
למעלה