../images/Emo4.gif

שנת 2002 נפקה ואל נערת טלנובלות דון קישוט בא על סוס לבקן כַּנָּדוש בימינו אלה. מתְּנת קריסמאס לָךְ, מתוקה, מָנּוּאֵלָה שלי, מנואלה! ובלא לכחש, אף כאן תְּנָאֵי האקלים הם כאלה. זה עִידן התוגה שבקה וקִברהּ מסֻּתם במלט. מקסימה את ומצחיקה ונואלת כֹּה, מנואלה! (במותה כף אל כף ספקה וגָוְעה גלמודה בלי ילד. ואשהּ שנמק בכלא- אינו, אלא סתם עבדקן, הלא כן, ילדה מצחיקה, שובבה שלי, מנואלה?). במסיבה לא שמענו אלא שטף מלל לא מבֻקר. אמן! כך נאה ואף כך יאה לנו, מנואלה! /אם הברירה היא לומר או לשתוק- בחר בשתיקה. זו לא חתימה, זה מופנה אל כמה מקבלי-מיילים יודעי דבר. תודה על שיתוף הפעולה/.
 
סתם מתוך סקרנות, אתה יוצא בשאלה?

גם אם לא - מדהים. כמנהל הפורום אני קובע שאני אשמח להמשיך ולקרוא שירים שלך פה.
 
הצלחת להוכיח

שגם לטלנובלה יכולים להיות צדדים אמנותיים.
מעניין אם גם באמת ראית פרקי טלנובלה. יש לך משהו על מערבונים? סתם, סתם... תביא בבקשה עוד שיר מהמגרה!
 
למעלה