../images/Emo4.gifהתעיצות קלה
אמנם אני חדשה בפורום אך מביקורי כאן מאוד אהבתי את התשובות והדיונים כאן ומאוד אשמח להתיעץ אתכם בעניין שמטריד אותי אנחנו גרים בארה"ב ובני בן השלוש הוא ילד מאוד רגיש ולאחרונה עוברת עליו תקופה מאוד קשה של חרדת נטישה (הסיבות לדעתי הם אחות חדשה ונסיון שלנו להשאיר אותו במועדון ילדים כשהינו בחופשה), הוא צמוד אלי או לגננת ואם אני נעלמת כמה רגעים מהחדר הוא בא לחפש אותי. במרץ אחי מתחתן בארץ ואני מאוד רוצה להגיע לחתונה הבעיה היא שבן זוגי לא יכול לנסוע איתנו בגלל העבודה וחשבתי לקחת איתי את שקד ודניאל. האם אתן חושבות שהנסיעה שלנו לשבועיים וחצי בלי אבא תחמיר את חרדת הנטישה שהוא כבר חש ובמידה והמצב ישתפר זה יגרום להרעה שוב? אני ממש אובדת עצות אני מאוד רוצה להיות בחתונה של אחי אבל מאוד חשוב לי השקט הנפשי של הבן שלי. תודה
אמנם אני חדשה בפורום אך מביקורי כאן מאוד אהבתי את התשובות והדיונים כאן ומאוד אשמח להתיעץ אתכם בעניין שמטריד אותי אנחנו גרים בארה"ב ובני בן השלוש הוא ילד מאוד רגיש ולאחרונה עוברת עליו תקופה מאוד קשה של חרדת נטישה (הסיבות לדעתי הם אחות חדשה ונסיון שלנו להשאיר אותו במועדון ילדים כשהינו בחופשה), הוא צמוד אלי או לגננת ואם אני נעלמת כמה רגעים מהחדר הוא בא לחפש אותי. במרץ אחי מתחתן בארץ ואני מאוד רוצה להגיע לחתונה הבעיה היא שבן זוגי לא יכול לנסוע איתנו בגלל העבודה וחשבתי לקחת איתי את שקד ודניאל. האם אתן חושבות שהנסיעה שלנו לשבועיים וחצי בלי אבא תחמיר את חרדת הנטישה שהוא כבר חש ובמידה והמצב ישתפר זה יגרום להרעה שוב? אני ממש אובדת עצות אני מאוד רוצה להיות בחתונה של אחי אבל מאוד חשוב לי השקט הנפשי של הבן שלי. תודה