הרהורים

ophir35

New member
../images/Emo4.gifהרהורים

אני בת 35, (לצערי עברתי את גיל 21...או לשמחתי, מי יודע?) בכל מקרה כפי שציינתי בשאלתי לפני כן בעלי ואני מתגוררים בחו"ל מזה שנתיים כמעט, ומאז שהגענו לפה התחלתי להסתייע בקלפים, כשהספר של גידי גלבוע משמש לי כמדריך, עכשיו למה שמטריד אותי, בעלי ואני כרגע בתקופה קשה ומנסים כל נסיון אפשרי להמשיך, התסכול שלי מהקלפים נובע מהעובדה שכל פעם שאנו פונים לקלפים להתייעצות הם שוללים את הדרך שאנו מתכננים ללכת בה או מצביעים על קשיים, אבל אינם מציעים אלטרנטיבה, או שמא הם מציעים ואני לא יודעת איך לקרוא? אשמח לשמוע את דעתכם/עצתכם בנושא, ההסבר היחידי שמצאתי הוא שהפסימיות שלי משפיעה על הקריאה, האם זה נכון? ואיך מתגברים על זה? ארוך, סליחה.
 

צוף3

New member
הי לך :)

אם את חוששת שהפסימיות שלך משפיעה על הקריאה את יכולה לעשות פריסה אוטומטית ולשלוח לנו את הפריסה עם הפירוש שלך. קשה לענות סתם כך מהשרוול האם הקלפים מציעים אלטרנטיבה או לא, אני מציעה שתעלי את הפריסה שלך כדי שנוכל לדון בה יחדיו.
 

nizanm

New member
..הרשות נתונה!../images/Emo13.gif

התוצאות שאת מספרת לנו עליהן, הן למעשה מה שאת בחרת גברתי הנאווה. תבחרי תוצאות שישביעו את רצונך, תיזמי ותצליחי. תראי. סיפור אמיתי דומה משהו לשלך: חייל ביקש להיות קצין.אבל נכשל במבדקי קצונה. ביקש עוד צ'אנס אחד. ביקש וביקש עד שנתנו לו. החייל הלך למבדקים בפעם השנייה ושוב נכשל. הוא ממש נלחם. ביקש שוב ושוב ובסוף המפקד שלו - שלח אותו והלך לקורס קצינים.,נהיה קצין.,נהיה מפקד בית הספר לקצונה. הבנת? לימים נהיה רמטכ"ל., והיום הוא שא הבטחון. הבנת? הכל צפוי = במבדקים מצאו שהוא לא שווה להיות סג"מ - כמו שאת לא מצליחה עדיין והרשות נתונה = הוא נהיה המפקד של הצבא. כי הוא רצה להיות סג"מ. גם את תרצי ותתעקשי. בעיקר - תעשי להצלהה. בהצלחה.
 
למעלה