הצילו!

amitof

New member
../images/Emo4.gifהצילו!

יש לי מסך ג'ריקום 15 " ,מסך דק שקניתי לפני כשלוש שנים בחברה שפשטה את הרגל,המסך מצויין ,הבעייה היא שאיבדתי את המתאם/שנאי שמחבר את המסך לחשמל! מי יכול לעזור לי?מה המתח והזרם הדרושים להפעלת המסך!? אולי למישהוא יש מסך דומה!!
 

point2i

New member
בלי פאניקה !!!

קודם כל אתה יכול לבדוק בגוגל לגבי סוג המסך , להגיע לאתר הרלוונטי ושם לברר לגבי ספק הכח המתאים ! שנית יש אפשרות שעל המסך עצמו מאחור ליד החיבור של כניסת המתח מופיע הערך של המתח איתו הוא משתמש ואז , פשוט לרכוש ספק כח חילופי עם המתח המתאים
שים לב זה חייב להיות במדוייק !! בהצלחה
 

ש.פ.ד

New member
וגם סביר להניח

שקיים סטנדרט מסויים לגבי מתח ההזנה של מסכים מסוג זה, כך שספקים של מסכים אחרים - גם מייצור של חברה אחרת - יתאימו! בכל מקרה, בדוק קודם באינטרנט...
 
למעלה