יש לי מסך ג'ריקום 15 " ,מסך דק שקניתי לפני כשלוש שנים בחברה שפשטה את הרגל,המסך מצויין ,הבעייה היא שאיבדתי את המתאם/שנאי שמחבר את המסך לחשמל! מי יכול לעזור לי?מה המתח והזרם הדרושים להפעלת המסך!? אולי למישהוא יש מסך דומה!!
קודם כל אתה יכול לבדוק בגוגל לגבי סוג המסך , להגיע לאתר הרלוונטי ושם לברר לגבי ספק הכח המתאים ! שנית יש אפשרות שעל המסך עצמו מאחור ליד החיבור של כניסת המתח מופיע הערך של המתח איתו הוא משתמש ואז , פשוט לרכוש ספק כח חילופי עם המתח המתאים