שלום לך ../images/Emo20.gif
גם אני בהתחלה לא ידעתי מה אני עושה בפורום, הגעתי במקרה ומאז אני פה. אני לא יכולה הרבה לעזור לך , כי אני לא ממש יודעת מה קורה איתך, אני רק יודעת שאני יכולה להיות פה בשבילך, להציע אוזן קשבת ולתמוך שולחת לך מיליוני |çéáå÷| שלא תרגישי לבד שלך אני