dayline

New member
../images/Emo39.gif

אני לא ממש יודעת מה אני עושה כאן. אני הרי בסדר או שלא? שומרת על הסוד שלי כמו מטורפת. אסור שאף אחד יידע. אף אחד לא יבין למה. והאמת? גם אני לא ממש מבינה, ולפעמים גם לא מנסה להבין... אני רוצה מישהו שיעצור את השגעון הזה את כל הדמעות האלה. כבר נמאס לי לבכות...
 

אביטל23

New member
שלום לך ../images/Emo20.gif

גם אני בהתחלה לא ידעתי מה אני עושה בפורום, הגעתי במקרה ומאז אני פה. אני לא יכולה הרבה לעזור לך , כי אני לא ממש יודעת מה קורה איתך, אני רק יודעת שאני יכולה להיות פה בשבילך, להציע אוזן קשבת ולתמוך שולחת לך מיליוני |çéáå÷| שלא תרגישי לבד שלך אני
 
שלום לך

וברוכה הבאה לפורום שלנו. כאן לא צריך לשמור סודות... ולא להחליט ולתהות עם עצמך ועם עצמך בלבד האם את הסדר או שלא... וגם אם את לא מבינה..או שלא מנסה להבין... עצם זה שבאת אלינו מראה שאת צריכה את התמיכה והאוזן הקשבת ואני מבטיחה לך שיש פה אין סוף עיניים ואוזניים כאלו שמוכנות לקרוא ולהקשיב למה שעל ליבך. אנחנו כאן כדי לעזור לך לעצור את הדבר לו את קורא "שיגעון"...אני אישית מעדיפה לקורא לו "בעיה" שמציקה לך ומפריעה לך לחיות ולהנות ממה שהחיים יכולים להציע. וכן...אנחנו כאן גם כדי לנגב לך את הדמעות. אז בתור התחלה...אולי ספרי לנו קצת על עצמך...על מה שמפריע לך ולוחץ על הלב....כל מה שרק בא לך לשתף אותנו בו. מבטיחה לך שנעזור ככל יכולתנו...וכמה שתתני לנו. חלקנו רק קוראים...ומזדהים...וכואבים יחד איתך... וחלקנו גם כותבים ומנסים לחזק ולעודד. יש כאן הרבה כתפיים לבכות עליהן...למה שתבכי לך שם לבד? לבינתיים שולחת
גדול בתקווה שיתן קצת כוח... ומציעה לך
בתקווה שתבחרי להשתמש בה. ולקינוח -
ליום יפה... ברוכה הבאה אלינו... שלך מאיה.
 

dayline

New member
../images/Emo39.gif תודה

תודה לכן. העלתן לי חיוך על הפנים... גם לי קוראים מיה..
 
למעלה