בדיקות RT

../images/Emo39.gif ../images/Emo104.gif בדיקות RT ../images/Emo35.gif ../images/Emo104.gif

שלום
ו
חג שמח
! שאלה לי אליכם - מה מייחד בדיקות Real Time
האם מהעובדה שמדובר במערכת RT הדוקומנטציה שונה? במה משתנה אופן הבדיקות של המערכת
אני מניחה שהפעם יש תלות בתוצאות הבדיקה הקודמת - כלומר הבדיקה הנוכחית תלוייה אולי בתוצאת קודמתה... יתכן שיש כאן עץ בדיקות יותר מורכב מאשר בבדיקות של מערכות אחרות?
המון תודות מראש!
 

vinney

Well-known member
תמיד יש תלות

בדיקות RT מתייחסות גם לחומרה, בהרבה מובנים, כי יש תלות הרבה יותר גדולה בין ביצועי המערכת לבין החומרה, ויש גם הרבה תקלות בחומרה שבוריפיקציה לא עולים עליהם, ורק בבדיקות התוכנה מגלים אותם פתאום.
 
../images/Emo39.gifאמממ... לא הבנתי ../images/Emo10.gif

תוכלו בבקשב לתת לי דוגמא לבדיקה שנחשבת RT ובדיקה שלא נחשבת RT? הרי בדיקות ידניות וגם אוטומטיות הן בדיקות שבודקות את התוצאה עכשיו, ואם יש FAIL הן עוצרות (אלא אם כן ביקשנו אחרת), אני מתקשה להבין מה הן בדיוק בדיקות RT.
תודה מראש
והמשך סופ"ש מקסים
 

vinney

Well-known member
המם...

את יודעת מה זה RT? הגדרה של RT היא שכל פעולה מתבצעת בזמן מוגדר סופי לכל היותר, ז"א אחת הבדיקות יכולה להיות שהפעולה לא תעלה על 500 מילישניות. במערכת שאינה RT אין לרוב משמעות לכזאת בדיקה, ואילו בRT זאת דרישה הכי חשובה.
 
../images/Emo39.gifאני יודעת ועדיין ../images/Emo26.gif

קודם כל תודה על התגובה
נניח אני בודקת עכשיו מערכת, אני עושה A ומצפה שיקרה B. מן הסתם אני מחכה לתוצאה מיידית, אני לא הולכת וחוזרת אחרי זמן מסויים כדי לראות שB קרה, אני נמצאת ליד האפליקציה הנבדקת ומוודאה שאכן התרחש B, וממלאה תוצאה בהתאם. OK אז זה לא קורה אחרי 3 אלפיות שניה אבל אני לא אמשיך לבדיקה הבאה עד שלא אסיים את הנוכחית. אז למה בעצם לעשות הפרדה לבדיקות RT
- מה מייחד אותם
- ואני אחזור שוב על השאלה המקורית שלי - האם יש הליך בדיקות שונה עבור בדיקות RT
ושוב תודה
...מראש :-} והמשך יום נפלא
 

vinney

Well-known member
לא כל כך מבין

אם A לא קרה בזמן בו הוא אמור היה לקרות, למה את בהכרח ממשיכה לB? אם יש קשר בין אירוע B לאירוע A, ואירוע A נכשל (ובRT, אם אירוע לא קרה בזמן המקסימלי המותר לו, משמע הוא לא קרה בכלל, אין יותר למה לחכות, גם אם יקרה, מבחינת הבדיקה זה כשלון), אז B כנראה לא יכול לעבור, כי הוא מושפע מהכישלון. וזה מה שמייחד. חוצמזה? זה בדיקות רגילות. פשוט צריך לחשוב על דברים שלא חושבים עליהם במערכות אחרות - מה קורה בעומס, מה קורה עם בעיות או הפרעות, מה קורה עם החומרה מתחממת, או מתקררת או מוזזת, וכל מיני דברים כאלה. בגדול? אין ממש הבדל מהותי מכל בדיקה אחרת - יש תסריט בדיקה, תוצאה צפויה ותוצאה מצויה, בדיוק כמו בכל מקום אחר.
 
למעלה