חדשה

cinema1

New member
../images/Emo39.gifחדשה

שלום לכולן ! אני די חדשה בעניין וכל הדברים די מפחידים,במיוחד שאני קוראת את סיפורי האקסים.אבל...בינתיים אני עמוק בענייני הפיכת הדירה השכורה ל"בית" ,כך שהוא לא ממש עולה לי לראש כרגע. עוד ענייו: במסגרת לימודיי אני כותבת עבודה על הצורך של האוכלוסייה במידע,ולקראת פתיחת מרכז מידע מאובזר לחד-הוריות אני צריכה את תשובתכן/ם לכמה שאלות ? האם אפשר ?
 

cinema1

New member
תודה + שאלון קצר

שוב שלום ותודה על האפשרות לשאול את שאלותי. אותן שאלות נשאלו גם בסקר צרכי מידע קהילתי על ידי סטודנטית לתואר שני,אך החלטתי ,לאחר ניסיון אישי לא מוצלח במסדרונות מוסדות שונים, שמין הראוי לבצע סקר ממוקד בקרב אוכלוסיית החד-הוריות. תרגישו חופשיות להוסיף שאלות והערות. הכל למעננו ! אשמח אם כמה שיותר נשים חד-הוריות וכמובן גברים באותו מצב,יענו על השאלות הבאות
: 1.האם את יכולה להזכר במצבים בהם נזקקת למידע במהלך חיי היום יום שלך ? 2.מה הן השאלות ששאלת את עצמך ,מה עשית ובמי נעזרת כדי לפתור את הבעיה? 3.האם בסופו של דבר קיבלת תשובה לשאלה ? 4.מה הוא לדעתך המקום הנוח ביותר למקם מרכז מידע בעיר (עיריה,ספריה ,דואר,קניון,אחר..) ? המון תודה
 

אiסי

New member
בוקר טוב

1. מדי פעם אני זקוקה למידע בעיקר בנוגע לחוקים ותקנות חדשות כי את כל הישנים אני מכירה כבר. 2.אם יש לי שאלה אני נעזרת בקישורים של הפורום. במיוחד אם זה קשור לרשויות או לחוקי המדינה. בדרך כלל אני מקבלת כאן תשובה מדוייקת מהמנהלת או מחברי הפורום האחרים וגם אם הם לא יודעים את התשובה הם יפנו אותי לאתר אחר ברשת ששם אקבל תשובה מדוייקת. 3. תמיד 4.מרכז מידע למה? עדיין לא הבנתי . מי שמשתמשת ברשת יכולה למצוא תשובה כמעט לכל שאלה. אם זה עבור מי שלא נעזר באינטרנט אז זה לא ממש משנה איפה יהיה מרכז המידע . אולי במרכז העיר? מקווה שעזרתי
 

cinema1

New member
תודה

תודה על שהקדשת לי קצת מזמנך מרכז המידע מיועד לספק מידע מרוכז סביב נואא מסוים והכוונה למען קבלת תשובה מהירה ומדויקת.הוא אמור לכלול מידע ממוחשב ולא רק.בים המידע של היום כדאי להציע הכוונה והדרכה למי שזקוק לכך.אשמח לקבל עוד הערות
 
למעלה