../images/Emo39.gifחדשה
שלום לכולן ! אני די חדשה בעניין וכל הדברים די מפחידים,במיוחד שאני קוראת את סיפורי האקסים.אבל...בינתיים אני עמוק בענייני הפיכת הדירה השכורה ל"בית" ,כך שהוא לא ממש עולה לי לראש כרגע. עוד ענייו: במסגרת לימודיי אני כותבת עבודה על הצורך של האוכלוסייה במידע,ולקראת פתיחת מרכז מידע מאובזר לחד-הוריות אני צריכה את תשובתכן/ם לכמה שאלות ? האם אפשר ?
שלום לכולן ! אני די חדשה בעניין וכל הדברים די מפחידים,במיוחד שאני קוראת את סיפורי האקסים.אבל...בינתיים אני עמוק בענייני הפיכת הדירה השכורה ל"בית" ,כך שהוא לא ממש עולה לי לראש כרגע. עוד ענייו: במסגרת לימודיי אני כותבת עבודה על הצורך של האוכלוסייה במידע,ולקראת פתיחת מרכז מידע מאובזר לחד-הוריות אני צריכה את תשובתכן/ם לכמה שאלות ? האם אפשר ?