marik

New member
אוקיי...

הוא יחוייב לעשות מבדקים פסיכולוגיים בשביל לחדש את רשיון הנהיגה חצי שנה או שנה לאחר השחרור מצה"ל. (מבדקים חד פעמיים לכל החיים) לא יוכל ללמוד חלק מהמקצועות בלימודים הגבוהים בארץ (רק בארץ שלנו. בחו"ל זה לא תופס ואפשר ללמוד הכל). מדובר על מקצועות הרפואה הנפשית בעיקר. (לא כולל פסיכולוגיה וסוציולוגיה שאותן כן יוכל ללמוד). לא יוכל לעבוד במקומות עבודה ממשלתיים בסיווגים גבוהים. (כן יוכל לעבוד שם אבל כזוטר בלי התקדמות ממשית, ויהיה נורא קשה להתקבל.) אבל מצד שני מי רוצה לעבוד ברפא"ל וכאלה....
זהו! אתה כן תקבל זכאות למשכנתא, כן תקבל את המענק שחרור שלך ומלגות ולימודים ונהיגה ועבודה והכל כרגיל! אין שום בעיה עם כלום! (פרט למה שצויין). אם אתה רוצה לדעת יותר, תוכל לברר את זה אצל קצין רפואה בבסיס שלך, או שתשאל את המפקד שלך מאיפה אפשר לקבל את החומר הרלוונטי.
 

marik

New member
תמתין לסיום קורס חובשים

אתה תלמד שם יופי איך מורידים פרופיל! ואז אתה עוד תוכל לייעץ לנו....
 
היי לכולם...

שלום לכולם, ברצוני לשאול... אם בפגישה אצל קב"ן אני טוען שאינני מודע לזהותי המינית ואני שוקל בכובד ראש לעשות ניתוח לשינוי המין, האם לפי סיבה זו הקב"ן יכול להוציא אותי מצה"ל? אם כן.. על מה אני בדיוק יוצא? בבקשה, רק מי שיודע תשובות וודאיות שיענה לי... תודה רבה.
 

טיטולים

New member
אפשר לקבל בבקשה תשובה

יש לי בעיה אני בן 19 ולובש טיטול עקב בעיות הרטבה בקרוב אני מתגייס ואני לא רוצה שהחבר'ה בבסיס ידעו ומכיון שבטירונות אני אהיה חייב לישון בבסיס (אח"כ אני יהיה כל יום בבית) אני לא יודע איך אני אסתיר את הבעיה שלי כי הטיטול קצת בולט וגם הם יראו אותי כשאני מוציא את זה מהתיק ו...... בקיצור מה אני עושה בבקשה תעזרו לי זה דחוף!!!!!
 
שאלה...

שלום לכולם... :) זה לא פעם ראשונה שאני כותבת בפורום... יש לי שאלה... האם יש אפשרות להוציא אישור להתקלח לבד אם אני יצהיר שאני לסבית?
 

p i c k l e

New member
טיס

שלום לכולם אני ניר ואני בן 16. יש לי חלום להיות טייס בחיל האוויר ורציתי לדעת האם למישהו יש טיפים בקשר לתחילת הגיוס עוד בשלבים הראשונים של הצווים. אני אשמח מאוד לקבל קצת מידע וטיפים. בתודה ניר
 

ז י ק ו

New member
אה...

בכניסתך לקב"ן אתה צריך להביא חוות דעת מפסיכולוג אזרחי שמאשר את השיחה איתך, בה הבעת רצון בתהליך לשינוי מין (שכרוך בפרוצדורה ארוכה של שנתיים) וחוץ מזה מדוע לצאת מהצבא? ואם גבר.. מדוע לא לומר את האמת ?!
 

yakis20

New member
טוב כול חייל זכי לרגילה כול

טוב כול חייל זכי לרגילה פעם ב4 חודשים.
 

or And liraz

New member
תשובה...

כן ברור! את יכולה להתקלח לבד! תלכי למפקד או מפקדת ותגידי שאת לסבית ויש לך בעיה לראות בנות מתקלחות...זה מפריע לך ושאת לסבית.. אני התקלחתי לבד גם בטירונות וגם בכלא...
 

TheHock

New member
לא קשה להגיע למבדקים של טייס

אתה רק צריך לבקש (אם יש לך פרופיל 97 וקב"א גבוהה גם תקבל בלי שתבקש) בעקרון הדבר הכי חשוב בטייס (לפי אח שלי שסיים את הקורס) זה באמת לרצות את זה - כל המסלול הוא קשה מאד בעיקר בצד המנטלי קל מאד להשבר... וזה בעצם מה שמחפשים את מי שבאמת רוצה.... בעקרון גם חשוב קורדינציה טובה (מן הסתם) וכושר טוב בהחלט מקל
 

marik

New member
כן

תבקשיאישור מהמפקד שלך מסיבות אישיות - להתקלח לבד. תקבלי אישור להתקלח לאחר או לפני שעת ת"ש. ז"א, לפני שכולם יוצאים לשעת ת"ש (=להתקלח ולנוח) את תתקלחי ראשונה, או אחרי שנגמרה שעת ת"ש וכולם הלכו לישון כי יש כיבוי אורות, את תלכי להתקלח ותקבלי עוד חצי שעה לישון בבוקר!
 

marik

New member
צה"ל מודע לבעיה שלך

ויפתור לך אותה! וקצת קשה לי להאמין לצה"ל מגייס אותך בכלל כרגע.... חוץ מזה יש לבעיה שלך פתרונות רפואיים.
 
למעלה