"מתחת לגרפים"

../images/Emo35.gif../images/Emo26.gif"מתחת לגרפים"

"הבן שלך מתחת לגרפים, את צריכה לראות רופא"...
שלום כולם, הילד המתוק שלי נולד באחוזון 25. אט אט ירדו הנקודות המציינות משקל, גובה, גודל ראש ובדיקה לבדיקה ירדנו באחוזונים. היום אנחנו לגמרי מתחת לגרף. א-ב-ל הוא אומנם ציפלון (10 קילו , 82 ס"מ) , אבל התפתחות מוטורית ואנטלגנטית טובים מאוד. מדבר יפה, פעיל יפה, וגם בטיפת חלב אישרו בכל בדיקות שלהם (ציור, דיבור שמיעה ראייה) - הכל בסדר גמור. הרופאת משפחה אמרה לי - "עזבי, הוא בריא, שמח וטוב לו, מה את רוצה ממנו?" ואני , שנולדתי מראש מתחת לגרפים וכל חיי מתחת לגרפים, תוהה, אם לקחת אותו לאותם בדיקות שלקחו אותי (המון בדיקות דם, אשפוזי יוום וכו') - שאצלי הכל היה תקין.... או פשוט להניח לו לנפשו המתוקה. אני נוטה להגיד לעצמי - עזבי אותו. הדבר היחיד שמטריד אותי - זה - שבניגוד אליי, הוא לא נולד מתחת לגרף, הוא נולד בתוכו. גובה, משקל, ראש, הכל היה בתחום הגרפים, והיום כולם מתחת. אשמח לשמוע בעצתכם, ואולי סיפורים דומים והחלטות שקבלתם...
תודה מראש ושבוע טוב
 
לא הבנתי משהו

אם הרופאה טוענת שהוא בסדר גמור אז מי שולח אותך לבדיקות? דבר נוסף: האם הוא יורד במשקל? - זה דבר שמחייב בדיקה
 
תודה על התשובה

טיפת חלב רוצים שאבצע בדיקות. הוא לא יורד במשקל אבל הוא כבר בערך שנה שוקל סביבות ה-10 קילו. פעם אחרונה שקל 10 וחצי. היו לו תקופות של 10.7. אני מניחה שזה נקרא משקל שלא עולה ולא יורד... הוא אוכל טוב. אוהב להשתולל ולהיות פעיל. מה שכן, יש לו מע' חיסונית רגישה (ככה מגדיר את זה הרופא) ולכן חולה במחלות חום בתדירות גבוהה.
 
אם אני מבינה נכון יש כאן שני דברים

1. מדוע אינו עולה במשקל או מדוע הוא עולה ויורד 2. האם יש סיבה תזונתית או אחרת לחולשה שלו אני מציעה לפני הבדיקות לברר איזו אינפורמציה בדיוק אמורה כל בדיקה לתת לכם ובשיתוף עם הרופא שלכם להכין סדר עדיפויות שבראשו טובת הילד
 

shoshv

New member
תרגעי!!

בני היום בן1.5 שנים והוא עדיין קטן- הוא בין אחוזון ה-0 ל-5 - ומה שאמר לי רופא הילדים היה :"אם הילד היה באחוזון העליון וירד עד ל-0 היתי דואג" אבל הוא התחיל ג"כ ברבעון הנמוך והוא ילד מדהים, בריא ומפותח. ילד מעורר אור אדום כשההתנהגות שלו תואמת לירידה- לא אוכל,אפטי, אדיש לסביבה וכו'. תפקיד האחיות בטיפת חלב הוא (בין השאר) להלחיץ- והן עושות את זה יופי. הן מקסימות ומלחיצות ((-:
 

אמא שיר1

New member
לא לדאוג ../images/Emo13.gif

אני אומרת להיוועץ שוב עם רופא ילדים אולי אפילו עם שני רופאים כדי להיות רגועה(חוות דעת שניה...) ואולי לפנות להומאופט או דיאטנית.... אולי יש דרך להעלות את המשקל (אם זה כ"כ מפריע לך) אבל שורה תחתונה תסמכי אך ורק על עצמך ועל מה שהאינטואיציה שלך אומרת ולא על אף אחד אחר בהצלחה!!
 
למעלה