שאלות כלליות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
סוף סוף נפתחות בקרוב מוניות 82! זו לא שמועה
זו עובדה! עכשיו אנשים יוכלו לנסוע בקו הזה גם בלילה, וגם בשבת, וגם במוצ"ש. דן לא השכילה להפעיל את הקו הזה בלילות ובמוצ"ש. אני אישית לא משתמש בו, אבל פעם אחת שעליתי על מפרקית שלו בלונדון מיניסטור אחה"צ לכיוון ז'בוטינסקי הספיקה- זו היתה מפרקית מלאה ועמוסה ביותר. ואני רואה את הקו בבוקר הרבה פעמים, ויש עליו הרבה לא מפרקיות, ואנשים דחוסים עד הדלת הקדמית. בחופש הגדול כשהרבה נוסעים איתו לים, דווקא אז גונבים לו מפרקיות לטובת 98. וראיתי לא מזמן את ה-82 האחרון ליד שניידר בשעה 23:05 והוא היה ממש מלא, כך שלא מובן מדוע האחרון יוצא מכרמלית ב-22:00. בכל מקרה המוניות מהוות שיפור ניכר לקו. רק אני מפחד שהן יעמיסו על אזור בילינסון, לא יודע איפה אפשר לשים שם תחנת מוניות.
ומניין לך שהמוניות תפעלנה בשעות יותר מאוחרות?
סביר להניח שהמונית האחרונה תצא יחד עם האוטובוס האחרון או לכל היותר 10 דקות אחריו. כמו בכל הקווים בהם שירות האוטובוסים מסתיים מוקדם... אני מניח שההיתר להפעלת הקו ניתן למוניות השירות אחרי שהם בכו למשרד התחבורה שהוזלת מחיר הנסיעה באוטובוסים כתוצאה מהרפורמה פוגעת בהן.
 
ומניין לך שהמוניות תפעלנה בשעות יותר מאוחרות?
סביר להניח שהמונית האחרונה תצא יחד עם האוטובוס האחרון או לכל היותר 10 דקות אחריו. כמו בכל הקווים בהם שירות האוטובוסים מסתיים מוקדם... אני מניח שההיתר להפעלת הקו ניתן למוניות השירות אחרי שהם בכו למשרד התחבורה שהוזלת מחיר הנסיעה באוטובוסים כתוצאה מהרפורמה פוגעת בהן.
מניין לי- מכך שה-82 האחרון מלא מאוד
כבר מקינג ג'ורג'. המוניות הולכות לפי רווחיות. יהיה להן רווחי להפעיל אותו לפחות עד חצות. הנה 66 האחרון מהכרמלית יוצא בחצות, אבל המוניות- לפחות עד 2 בלילה אפשר למצוא אותן, ובתדירות גבוהה. 82 זה קו שבתוך ת"א הולך למקומות הבילוי, כמו הים (הכמרלית), הסנטר, אלנבי, כיכר רבין, אבן גבירול- מקומות שהרבה צריכים לנסוע אליהם ומהם בלילה, כמו כן הוא הקו שמשרת הכי הרבה בתי חולים מכל קווי חברת דן, כך שאנשים רבים יזדקקו לו בלילה, ולכן נראה לי מאוד הגיוני שהמוניות יהיו עד חצות, אם לא יותר. כנ"ל מוצ"ש. לגבי ההיתר ובית המשפט- הבקשה להפעלת מוניות 82 הוגשה לבית המשפט כבר ב-2005, יחד עם בקשה להפעלת מוניות קו 2 (כיום 25) וקו 8 (כיום 62), כך שאין ממש קשר לרפורמה. בית המשפט סחב את העניין עד עכשיו. MISTER K אתה לא חושב שיש פה שיפור בשירות? עם כל המגרעות של המוניות, עברות תנועה, חסימת אוטובוסים, האם לא מגיע לתושבי ת"א-רג-בב-פת את קו 82 גם בשעות מאוחרות וגם במוצש וביום העצמאות וכמובן בשבת? האם לא מגיע להם לשבת בנוחות בבוקר ולא להידחס כמו סרדינים באוטובוסים הלא מפרקיים של 82 בבוקר? כמובן שההעדפה היא שהקו יופעל ע"י דן, אבל לדן אין אוטובוסים ואין נהגים. אז אין ברירה. לך יש פתרון אחר? אני באמת שואל, לא בציניות.
 

אורי404

New member
מניין לי- מכך שה-82 האחרון מלא מאוד
כבר מקינג ג'ורג'. המוניות הולכות לפי רווחיות. יהיה להן רווחי להפעיל אותו לפחות עד חצות. הנה 66 האחרון מהכרמלית יוצא בחצות, אבל המוניות- לפחות עד 2 בלילה אפשר למצוא אותן, ובתדירות גבוהה. 82 זה קו שבתוך ת"א הולך למקומות הבילוי, כמו הים (הכמרלית), הסנטר, אלנבי, כיכר רבין, אבן גבירול- מקומות שהרבה צריכים לנסוע אליהם ומהם בלילה, כמו כן הוא הקו שמשרת הכי הרבה בתי חולים מכל קווי חברת דן, כך שאנשים רבים יזדקקו לו בלילה, ולכן נראה לי מאוד הגיוני שהמוניות יהיו עד חצות, אם לא יותר. כנ"ל מוצ"ש. לגבי ההיתר ובית המשפט- הבקשה להפעלת מוניות 82 הוגשה לבית המשפט כבר ב-2005, יחד עם בקשה להפעלת מוניות קו 2 (כיום 25) וקו 8 (כיום 62), כך שאין ממש קשר לרפורמה. בית המשפט סחב את העניין עד עכשיו. MISTER K אתה לא חושב שיש פה שיפור בשירות? עם כל המגרעות של המוניות, עברות תנועה, חסימת אוטובוסים, האם לא מגיע לתושבי ת"א-רג-בב-פת את קו 82 גם בשעות מאוחרות וגם במוצש וביום העצמאות וכמובן בשבת? האם לא מגיע להם לשבת בנוחות בבוקר ולא להידחס כמו סרדינים באוטובוסים הלא מפרקיים של 82 בבוקר? כמובן שההעדפה היא שהקו יופעל ע"י דן, אבל לדן אין אוטובוסים ואין נהגים. אז אין ברירה. לך יש פתרון אחר? אני באמת שואל, לא בציניות.
היה מוטב, ששיפור הקו יהיה במסגרת "דן"
לדעתי מוטב, שהשיפורים השונים לקו 82 (למשל הוספת נסיעות) יהיו במסגרת "דן", שהם חברת אוטובוסים מסודרת ולא מהתחום האפור של מוניות השירות. במוניות שירות ברב המקרים אין מחלקת אבידות מסודרת, אין לוח זמנים, אין אתר אינטרנט, אין נגישות לנכים, אין הנחות לקשישים, לכוחות הביטחון, לבעלי תעודת עיוור וכו'.
 

mister K

New member
מניין לי- מכך שה-82 האחרון מלא מאוד
כבר מקינג ג'ורג'. המוניות הולכות לפי רווחיות. יהיה להן רווחי להפעיל אותו לפחות עד חצות. הנה 66 האחרון מהכרמלית יוצא בחצות, אבל המוניות- לפחות עד 2 בלילה אפשר למצוא אותן, ובתדירות גבוהה. 82 זה קו שבתוך ת"א הולך למקומות הבילוי, כמו הים (הכמרלית), הסנטר, אלנבי, כיכר רבין, אבן גבירול- מקומות שהרבה צריכים לנסוע אליהם ומהם בלילה, כמו כן הוא הקו שמשרת הכי הרבה בתי חולים מכל קווי חברת דן, כך שאנשים רבים יזדקקו לו בלילה, ולכן נראה לי מאוד הגיוני שהמוניות יהיו עד חצות, אם לא יותר. כנ"ל מוצ"ש. לגבי ההיתר ובית המשפט- הבקשה להפעלת מוניות 82 הוגשה לבית המשפט כבר ב-2005, יחד עם בקשה להפעלת מוניות קו 2 (כיום 25) וקו 8 (כיום 62), כך שאין ממש קשר לרפורמה. בית המשפט סחב את העניין עד עכשיו. MISTER K אתה לא חושב שיש פה שיפור בשירות? עם כל המגרעות של המוניות, עברות תנועה, חסימת אוטובוסים, האם לא מגיע לתושבי ת"א-רג-בב-פת את קו 82 גם בשעות מאוחרות וגם במוצש וביום העצמאות וכמובן בשבת? האם לא מגיע להם לשבת בנוחות בבוקר ולא להידחס כמו סרדינים באוטובוסים הלא מפרקיים של 82 בבוקר? כמובן שההעדפה היא שהקו יופעל ע"י דן, אבל לדן אין אוטובוסים ואין נהגים. אז אין ברירה. לך יש פתרון אחר? אני באמת שואל, לא בציניות.
אתה לא יכול לדעת אם באמת יהיו מוניות עד מאוחר
זה אחד החסרונות העיקריים של מונית לעומת אוטובוס. מונית היא עסק פרטי של הנהג והיא תפעל בהתאם למה שיהיה נוח לו. ברגע ששירות האוטובוסים נפסק, לא יהיה למי לקחת נוסעים והמוניות יעדיפו לנסוע על קווים 51 ו-66. לגבי שיפור השירות. אני לחלוטין לא חושב שיש כאן שיפור שירות. כל מונית שירות נוספת שעולה על הכביש ומפריעה לאוטובוסים, היא מבחינתי הרעת שירות. הפיתרון לקווי תל אביב - פתח תקוה צריך לבוא ואכן יבוא בדמות אוטובוסים רבי קיבולת שייסעו בנתיבים מיוחדים. לפחות עד שתהיה רכבת קלה.
 

easylivin

New member
מישהו יודע מה קורה עם כביש 531?
לא ראיתי כבר הרבה מאוד זמן משהו על זה, גם כאן, בדקתי ופשוט אין חדש, יכול להיות? מתי מתחילים לסיים את הפרוייקט הזה? למי מחכים?
עדכון טרי:
"סולל בונה נפסלה במכרז כביש 531 בגלל הצעה אגרסיבית מדי" http://www.themarker.com/news/1.1483453
 
שאלות כלליות (לא הכוונה)
זמנים לא מתואמים באגד
ביום שני שבוע שעבר רציתי לתפוס 115 ממרכזית חוף הכרמל. באינטרנט היה מצוין שהאוטובוס יוצא ב22:15 מהתחנה. כשהגעתי לתחנה ב22:14 דקות (לפי שעון התחנה) התברר לי שהאוטובוס יצא ב22:10. האוטובוס לאחר מכן היה ב22:45. הסיבה שזה קריטי היא שהרכבת מדרום מגיעה ב22:10 כך שאין אפשרות להקדים לאוטובוס. למי אני יכול להגיש תלונה בנושא? תודה, אלכס
 

easylivin

New member
האם יש מחר בעיות ברכבות?
היי, אני רוצה לנסוע מחר בבוקר מת"א מרכז אל ת"א השלום. האם צפויים איזשהם עיכובים? תודה
מחר לא אמורים להיות עיצומים.
ועד העובדים הבטיח בבית המשפט "שלא ישבש יותר את התנועה"... (עד הפעם הבאה, שככל הנראה לא תהיה מחר.)
 

qwerto

New member
מחר לא אמורים להיות עיצומים.
ועד העובדים הבטיח בבית המשפט "שלא ישבש יותר את התנועה"... (עד הפעם הבאה, שככל הנראה לא תהיה מחר.)
תודה! למה הם הפסיקו?
מתוך סקרנות - מה גרם להם להפסיק?
 

easylivin

New member
תודה! למה הם הפסיקו?
מתוך סקרנות - מה גרם להם להפסיק?
האיום בתביעה על ביזיון בית הדין....
עבירה שניתן לגזור עליה גם עונש מאסר. אם תשאל אותי - חבל שוויתרו להם, כי גם היום הם המשיכו לכלוא נוסעים ברכבות למרות צו בית המשפט. מישהו שיצא לו לנסוע היום, מספר שכמות הנוסעים בבוקר היתה די דלילה לעומת יום א' רגיל, כנראה כי רבים פשוט נמנעו מנסיעה ברכבת ככל שניתן. ולכן אני לא רוצה שתפתח תקוות שווא: אמנם על הרכבת שלנו לא ניתן לסמוך לחלוטין אף פעם, אבל בייחוד לא בתקופה הנוכחית. לא הייתי נוסע בה בשבוע הקרוב, אלא רק במצבים של חוסר ברירה מוחלט.
 

qwerto

New member
שאלות כלליות (לא הכוונה)
רכבת לב"ש ב-50 דקות? מעוניין בעוד פרטים
מאיפה לאיפה 50 דק'? האם זה מת"א ההגנה לב"ש צפון? האם רמלה הופכת להיות תחנה בקו ת"א-ב"ש? מתי המועד הצפוי לסיום העבודות? תודה
 

בועז ל

New member
רכבת לב"ש ב-50 דקות? מעוניין בעוד פרטים
מאיפה לאיפה 50 דק'? האם זה מת"א ההגנה לב"ש צפון? האם רמלה הופכת להיות תחנה בקו ת"א-ב"ש? מתי המועד הצפוי לסיום העבודות? תודה
תשובות
1. משך הנסיעה אכן מתייחס לקטע ת"א ההגנה - ב"ש צפון. 2. רמלה הייתה ותישאר חלק מקו ת"א-ב"ש. 3. פברואר 2012.
 

amit1270

New member
תשובות
1. משך הנסיעה אכן מתייחס לקטע ת"א ההגנה - ב"ש צפון. 2. רמלה הייתה ותישאר חלק מקו ת"א-ב"ש. 3. פברואר 2012.
עד כה רובן המכריע של הרכבות בין ת"א לב"ש
לא עצרו ברמלה אלא חלפו על פניה. לכן ניתן לומר שהתחנה לא הייתה ממש חלק מהקו.
 
עד כה רובן המכריע של הרכבות בין ת"א לב"ש
לא עצרו ברמלה אלא חלפו על פניה. לכן ניתן לומר שהתחנה לא הייתה ממש חלק מהקו.
גם לפי מפת הקווים של רכבת ישראל ולפי הלו"ז
החדש שפורסם, תחנת רמלה אינה נכללת בקו נהריה / ת"א - באר שבע, אלא רק בקו ת"א - בית שמש / ירושלים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה