שאלות, ולא שאלות הכוונה

מצב
הנושא נעול.
שאלות, ולא שאלות הכוונה
רשות הרכבות הלאומית

שר התחבורה דורש להקים רשות רכבות לאומית שתעניק רשיונות נהיגה לנהגי רכבות , בנוסף לנושא הבטיחות . האם לדעתכם עובדי הרכבת יתוכפפו לדרישות של משרד התחבורה ? שימו לב - התאריך 17 באוגוסט הוא המועד האחרון שבו נתן השר אולטימטום לדרישות שהוא מבקש
 

אוהד11

New member
רפורמת תחב"צ ת"א
האם קו 13 נשאר במתכונתו הישנה? מהו הפתרון התחבורתי מרמת אביב ג' לתחנת רכבת מרכז? תודה.
קו 13 יסתובב ברמא"ג ורמת אביב עד תחנת הרכבת
האוניברסיטה. משם את יכולה לקחת רכבת תחנה אחת עד תחנת ארלוזרוב, אלא שתשלמי "קנס", משום שהכרטיס השעתי לא יעזור ותשלמי עבור כרטיס נפרד ברכבת. אם תחליטי לנצל את הכרטיס השעתי תוכלי להחליף ברמת אביב ל- 171 עד רכבת ארלוזרוב. טיול נעים באדיבות נתיבי איילון
 
קו 13 יסתובב ברמא"ג ורמת אביב עד תחנת הרכבת
האוניברסיטה. משם את יכולה לקחת רכבת תחנה אחת עד תחנת ארלוזרוב, אלא שתשלמי "קנס", משום שהכרטיס השעתי לא יעזור ותשלמי עבור כרטיס נפרד ברכבת. אם תחליטי לנצל את הכרטיס השעתי תוכלי להחליף ברמת אביב ל- 171 עד רכבת ארלוזרוב. טיול נעים באדיבות נתיבי איילון
171 אמור להיכנס לרמא"ג
 

חיים ק77

New member
שאלות, ולא שאלות הכוונה
פנייה חוזרת לאביתר 777777777777777
שוב שלום המשכתי בברורים על אוטובוסים של אבי ז"ל וקבלתי מידע חדש מספרי הרישוי הם כנראה - 89-492 או 87-492 ו-87-755 ויתכן 89-291 ועוד שאלה מה תוכל לספר לי על הדגם סקניה B.R145 .מצאתי היתר נהיגה של אבי לדגם זה . סליחה על הפעם הקודמת שהמספרים לא היו נכונים אין לי מילים איך להודות לך תודה רבה רבה רבה
 
פנייה חוזרת לאביתר 777777777777777
שוב שלום המשכתי בברורים על אוטובוסים של אבי ז"ל וקבלתי מידע חדש מספרי הרישוי הם כנראה - 89-492 או 87-492 ו-87-755 ויתכן 89-291 ועוד שאלה מה תוכל לספר לי על הדגם סקניה B.R145 .מצאתי היתר נהיגה של אבי לדגם זה . סליחה על הפעם הקודמת שהמספרים לא היו נכונים אין לי מילים איך להודות לך תודה רבה רבה רבה
אז ככה:
89-492: לילנד רויאל-טייגר מארק 2: עלה על הכביש לראשונה ביום 24.06.1966. הושבת ביום 15.10.1986 ונגרט באופן סופי ממצבת משרד הרישוי ביום: 15.10.1986. הרכב הוא מודל 1966 ומספר השלדה שלו הינו: 66 912 342443. 87-492: מדובר ברכב פרטי מסוג פורד שיוצר בארה"ב ולכן זה לא היה אוטובוס של אביך ז"ל. פורד זה עלה על הכביש ביום 29.05.1950, הושבת ביום 01.01.1970 ונגרט ממצבת משרד הרישוי ביום: 23.01.1971. הוא היה צבוע אפור והוא ממודל 1942 למרות שעלה על הכביש בארץ כ- 8 שנים מאוחר יותר וזאת מכיוון שהובא כיד שניה מארה"ב לישראל לאחר שנסע באמריקה 8 שנים. מספר השלדה שלו היה: 179786. 87-755: לילנד רויאל-טייגר מארק 2: עלה על הכביש לראשונה ביום 13.06.1972. הושבת ביום 31.07.1991 ונגרט באופן סופי ממצבת משרד הרישוי ביום: 31.07.1991 - אותו תאריך. הרכב הוא מודל 1972ומספר השלדה שלו הינו: 72 910 77200453. 89-291: לילנד רויאל-טייגר מארק 2: עלה על הכביש לראשונה ביום 14.01.1970. הושבת ביום 31.01.1985 ונגרט באופן סופי ממצבת משרד הרישוי ביום: 15.10.1986. הרכב הוא מודל 1970 ומספר השלדה שלו הינו: 70 9322903382. אף אחד מהכלים לעיל לא היה סקניה V8 145 אותו הזכרת - אוטובוס סקניה עם שמונה צילינדרים ומנוע בן 260 כו"ס.....מנוע ימי של יאכטה ! מנוע זה לא התאים להפעלה ביבשה על כביש והיה רווי תקלות במיוחד בעליות לירושלים. כושר הסחיבה של האוטובוס היה מעולה אך הבלאי גבוה מאוד. נרכשו 250 אוטובוסים מדגם זה, רובם הורכבו בישראל בין השנים 1973 - 1976. בהזדמנות אספר יותר בהרחבה על הדגם המיוחד הזה שהיה בעייתי מאוד. בעבר פירסמתי כאן תמונות רבות מאוד של הדגם. אם תחפש בארכיון הפורום - לבטח תמצא. לילה טוב וסלח לי על הקיצור. אני חייב לבדוק מתכונות.
 

חיים ק77

New member
אז ככה:
89-492: לילנד רויאל-טייגר מארק 2: עלה על הכביש לראשונה ביום 24.06.1966. הושבת ביום 15.10.1986 ונגרט באופן סופי ממצבת משרד הרישוי ביום: 15.10.1986. הרכב הוא מודל 1966 ומספר השלדה שלו הינו: 66 912 342443. 87-492: מדובר ברכב פרטי מסוג פורד שיוצר בארה"ב ולכן זה לא היה אוטובוס של אביך ז"ל. פורד זה עלה על הכביש ביום 29.05.1950, הושבת ביום 01.01.1970 ונגרט ממצבת משרד הרישוי ביום: 23.01.1971. הוא היה צבוע אפור והוא ממודל 1942 למרות שעלה על הכביש בארץ כ- 8 שנים מאוחר יותר וזאת מכיוון שהובא כיד שניה מארה"ב לישראל לאחר שנסע באמריקה 8 שנים. מספר השלדה שלו היה: 179786. 87-755: לילנד רויאל-טייגר מארק 2: עלה על הכביש לראשונה ביום 13.06.1972. הושבת ביום 31.07.1991 ונגרט באופן סופי ממצבת משרד הרישוי ביום: 31.07.1991 - אותו תאריך. הרכב הוא מודל 1972ומספר השלדה שלו הינו: 72 910 77200453. 89-291: לילנד רויאל-טייגר מארק 2: עלה על הכביש לראשונה ביום 14.01.1970. הושבת ביום 31.01.1985 ונגרט באופן סופי ממצבת משרד הרישוי ביום: 15.10.1986. הרכב הוא מודל 1970 ומספר השלדה שלו הינו: 70 9322903382. אף אחד מהכלים לעיל לא היה סקניה V8 145 אותו הזכרת - אוטובוס סקניה עם שמונה צילינדרים ומנוע בן 260 כו"ס.....מנוע ימי של יאכטה ! מנוע זה לא התאים להפעלה ביבשה על כביש והיה רווי תקלות במיוחד בעליות לירושלים. כושר הסחיבה של האוטובוס היה מעולה אך הבלאי גבוה מאוד. נרכשו 250 אוטובוסים מדגם זה, רובם הורכבו בישראל בין השנים 1973 - 1976. בהזדמנות אספר יותר בהרחבה על הדגם המיוחד הזה שהיה בעייתי מאוד. בעבר פירסמתי כאן תמונות רבות מאוד של הדגם. אם תחפש בארכיון הפורום - לבטח תמצא. לילה טוב וסלח לי על הקיצור. אני חייב לבדוק מתכונות.
הרבה תודה רבה
 
שלום לכם אני רוצה להגיע מהרצליה למגדל העמק
מישהו יכול לעזור לי ? וכמה זמן אני אמור להיות בדרכים?
שאלה
שלחתי מייל לפניות הציבור {חברת אוטובוסים } ולא ענו לי כבר יומיים מחכה האם לשלוח להם באתר את התלונה או לחכות
 
שאלה
שלחתי מייל לפניות הציבור {חברת אוטובוסים } ולא ענו לי כבר יומיים מחכה האם לשלוח להם באתר את התלונה או לחכות
לא קיבלת אישור לפחות שפניתך התקבלה?
אם לא שלח שוב פניה חוזרת במייל והמתן,באם בתוך 48 שעות לא תקבל כל התייחסות(לפחות אישור מינימלי שהם קיבלו את פנייתך)תשלח להם באתר את התלונה.
 
לא קיבלת אישור לפחות שפניתך התקבלה?
אם לא שלח שוב פניה חוזרת במייל והמתן,באם בתוך 48 שעות לא תקבל כל התייחסות(לפחות אישור מינימלי שהם קיבלו את פנייתך)תשלח להם באתר את התלונה.
תודה אפילו לא קבלתי מס תלונה
אשלח באתר
 

etal2

New member
תל או-פן
מכיוון שאינני גרה במרכז, מישהו ראה? חווה? התנסה? השירות כבר החל לתפקד? ראיתי לפני מספר חודשים את תחנות ההשכרה, מעוצבות ומזמינות את המשתמש. |לינק|http://www.tel-o-fun.co.il/|סלינק|
אכן השרות החל לעבוד
יש אופניים בתחנות אבל כרגע השרות הוא לבעלי מנוי שנתי בלבד, אין עדיין אפשרות לקנות כרטיס לשימוש יומי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה