אז ככה:
89-492: לילנד רויאל-טייגר מארק 2: עלה על הכביש לראשונה ביום 24.06.1966. הושבת ביום 15.10.1986 ונגרט באופן סופי ממצבת משרד הרישוי ביום: 15.10.1986. הרכב הוא מודל 1966 ומספר השלדה שלו הינו: 66 912 342443. 87-492: מדובר ברכב פרטי מסוג פורד שיוצר בארה"ב ולכן זה לא היה אוטובוס של אביך ז"ל. פורד זה עלה על הכביש ביום 29.05.1950, הושבת ביום 01.01.1970 ונגרט ממצבת משרד הרישוי ביום: 23.01.1971. הוא היה צבוע אפור והוא ממודל 1942 למרות שעלה על הכביש בארץ כ- 8 שנים מאוחר יותר וזאת מכיוון שהובא כיד שניה מארה"ב לישראל לאחר שנסע באמריקה 8 שנים. מספר השלדה שלו היה: 179786. 87-755: לילנד רויאל-טייגר מארק 2: עלה על הכביש לראשונה ביום 13.06.1972. הושבת ביום 31.07.1991 ונגרט באופן סופי ממצבת משרד הרישוי ביום: 31.07.1991 - אותו תאריך. הרכב הוא מודל 1972ומספר השלדה שלו הינו: 72 910 77200453. 89-291: לילנד רויאל-טייגר מארק 2: עלה על הכביש לראשונה ביום 14.01.1970. הושבת ביום 31.01.1985 ונגרט באופן סופי ממצבת משרד הרישוי ביום: 15.10.1986. הרכב הוא מודל 1970 ומספר השלדה שלו הינו: 70 9322903382. אף אחד מהכלים לעיל לא היה סקניה V8 145 אותו הזכרת - אוטובוס סקניה עם שמונה צילינדרים ומנוע בן 260 כו"ס.....מנוע ימי של יאכטה ! מנוע זה לא התאים להפעלה ביבשה על כביש והיה רווי תקלות במיוחד בעליות לירושלים. כושר הסחיבה של האוטובוס היה מעולה אך הבלאי גבוה מאוד. נרכשו 250 אוטובוסים מדגם זה, רובם הורכבו בישראל בין השנים 1973 - 1976. בהזדמנות אספר יותר בהרחבה על הדגם המיוחד הזה שהיה בעייתי מאוד. בעבר פירסמתי כאן תמונות רבות מאוד של הדגם. אם תחפש בארכיון הפורום - לבטח תמצא. לילה טוב וסלח לי על הקיצור. אני חייב לבדוק מתכונות.