משיהו יודע.... אם שער 4 זה מקום טוב באולם של יד אליהו אני מתקוונת אם השחקנים עם הפנים אלינו??
S shirak New member 19/1/03 #1 ../images/Emo35.gifמשיהו יודע.... אם שער 4 זה מקום טוב באולם של יד אליהו אני מתקוונת אם השחקנים עם הפנים אלינו??
../images/Emo35.gifמשיהו יודע.... אם שער 4 זה מקום טוב באולם של יד אליהו אני מתקוונת אם השחקנים עם הפנים אלינו??