לונה..

New member
../images/Emo34.gif

אם הייתי יכולה לצייר כאב הוא היה אדום. אדום בוהק, שקשה להתעלם ממנו. אדום שצורח. אדום של אבל. אדום של הדם שזורם בתוכי. הדם שלך. אם הייתי יכולה לצייר כעס הוא היה כתום. כתום של אש, אש שמכאיבה, אש קרה, אש חמה. לפעמים מרגישים, לפעמים לא. אבל היא תמיד שם. אם הייתי יכולה לצייר חיבוק הוא היה צהוב. כי חיבוק, לא משנה עד כמה רע - מאיר את הנשמה. מקל על הכאב. מעשיר את הזכרונות. מראה שיש לך על מי לסמוך. שאת לא לבד. תאחזי, ילדה, תאחזי. עד יעבור זעם. אם הייתי יכולה לצייר שמחה היא הייתה ירוקה. כי ירוק זה רעננות, זה חדש. זו תמימות מחודשת שמגיעה במיוחד כדי להזכיר שלא הכל נורא, ושתמיד יש עוד תקווה. מזכירה לא לוותר. אם הייתי יכולה לצייר געגוע הוא היה כחול. כנראה משום שכחול מסמל עומק. מסמל את הים, שהוא עצום בגודלו. מסמל את השקט והסערה שמתחוללים בפנים, כל שניה ושניה. אם הייתי יכולה לצייר זכרונות הם היו סגולים. כי סגול, הוא בעצם הכל. הוא הערבוב של הגעגועים, של הכעס, של הכאב. ובשניות קצרות של זכרון, שכמעט נעלמות מהעין, ישנה צביטה קטנה בלב, כדי להזכיר שהם עוד שם. שלא שכחתי. שאני עדיין מרגישה. אם הייתי יכולה לצייר אהבה היא הייתה כמו הקשת. כל הרגשות והצבעים בו זמנית מתאחדים במיוחד בשבילך. כדי להזכיר שלא שכחתי. כדי לחשוב שאת גאה בי. שאני גאה במי שאני. כדי לחוש שוב את החיבוק שלך, שלאט לאט דוהה יותר ויותר, אני כמעט לא זוכרת. התמונה מטשטשת מיום ליום, ורק שלוש מילים מזכירות לי אותך, כמו שאני לעולם לא אשכח: אני אוהבת אותך.
 

shanibi

New member
איך תארת הכל בדיוק מוחלט...

בדיוק כמו שאני חושבת... אני מקווה שיש לך הרבה ירוק בחיים, יודעת שיש אדום, כתום וכחול אבל טוב שיש הרבה קשת בחיים והמוווווווון צהוב! מאיתנו פה ומהסובבים אותך! אנחנו אוהבים אותך מותק, ואל תשכחי את הסגול שבחייך, הזכרונות הם דבר חשוב. אני בטוחה שהיא גאה בך כמו (ובטח יותר ) שאני גאה בך חמודה, על כל ההשגים שלך (לפחות מאז שאני מכירה אותך), בי"ס וכו´... ושוב - אני פה בשבילך, נותנת המון צהוב של
והמוווווווווווווון
ו-
כי מגיע לך שני
 

לונה..

New member
יודעת..

לפעמים הזמן חולף כל כך מהר, שאנחנו בקושי מספיקים להבחין בו. וזה חבל, כי... אנחנו לא מנצלים את הזמן הזה, החשוב והיקר כל כך, אנו נוטים פשוט לקחת אותו כמובן מאליו. הייתי כל כך בטוחה שיהיה לי הרבה זמן לסדר, ולתקן, ולהתנצל, ולהתחיל מחדש, ופספסתי את ההזדמנות שלי להיות איתך. מישהו פעם אמר שחרטה זה אחד הרגשות הכי קשים שאדם יכול להרגיש. שזה סוג של מוות. מה זה אומר, שאני מתה בעודי בחיים? אבל זה לא משנה.. את לא כאן, ושום דבר שאני אעשה, או אגיד, לא יחזיר אותך אליי. מעניין מה היית אומרת אם היית כאן עכשיו. מעניין איפה הייתי היום אם היית כאן עכשיו. אני כל הזמן תוהה, את יודעת. מה את חושבת לך שם למעלה, אם את שמחה שאני מאושרת כאן בלעדייך. או איתך. זה תלוי איך מסתכלים על זה. אני אנסח מחדש: אם את שמחה שאני מאושרת כאן, כשאת לא פה. ואולי בעצם כן. זה עדיין תלוי באיך שמסתכלים על זה. חח, זה מוזר. אני כל הזמן מסתבכת, ואני בסה"כ רוצה להתנצל. סליחה אם אני מאכזבת אותך. סליחה שאני אולי לא הבת שביקשת. סליחה על זה שהתכחשתי לזמן. ואולי גם אלייך. פשוט סליחה, על כל דבר שגוי שעשיתי. ושעוד אעשה.
 

egbar 10

New member
צבע לבן ושחור

קראתי וגם קראתי את סיפור הצבעים המרגש. כל צבע תופס את מקומו ואת מעמדובמעגל הקשת הרחבה שלך. אך שני הצבעים הנראים למראית עין תמימים וברים הם הלבן והשחור. צבעים אלה אינם תופסים אצלך מקום ניכבד והסיבות איתך ורק איתך. הצבע הלבן מסמן את האהבה, הבתולין, היופי ואולי גם הכניעה. לעומתו אחיו השחור, מסמל על אבל, אסונות ורק טרגדיות. באם תקחי את כל שלל צבעי הקשת, תערבבי אותם יחד תקבלי משהו מעניין מאוד. מהו הסוד - הצבע השחור (גלגל ניוטון- כשמסובבים את כל הצבעים מקבלים צבע שחור). תיהיה גאה בכל צבעייך ותדעי להוציא את הטוב מהם. לקראת טו בשבט החל היום- שיהיו כל הצבעים שתבחרי בהם. שיהיו שלך ורק שלך. ליליה טוב שמואל אגבר (אבא של רותם)
 

לונה..

New member
תגובה

לאנשים יש נטייה להתייחס אל השחור והלבן כאל משהו מוגדר מאוד. רובם מחלקים את החיים, וגם את המוות על פי צבעים אלה. אני בחרתי שלא להחשיב את הצבעים הללו משום שאינני חושבת שהחיים מחולקים לשחור, או לבן. יש גם אפור. לא הכל ברור, ושום דבר לא מוחלט. אני בטוחה שתסכימו איתי. שום דבר לא ידוע. בגלל זה אני תמיד מנסה להמנע ככל יכולתי מהגדרות, מהסיבה הפשוטה, שאף פעם אין לדעת. כנראה שאת האפור, מסמלים בשבילי צבעי הקשת. את כל מה שלא ברור, לא מובן, אני מנסה להוציא אל האור, להפוך את הדברים לברורים יותר. לטפל בכל בעיה בפני עצמה. מערכת היחסים עם אמא שלי, ומערכות יחסים בכלל, הן מאוד מורכבות. החיים, הרגשות, והמחשבות מורכבים מאוד. אני מעדיפה להתרכז במה שחשוב באמת. לא רוצה להכליל, או כדבריך, לרכז את כל הצבעים. רוצה לאהוב ולכבד כל צבע בנפרד, עם הכבוד המגיע לו. לטעמי, השחור והלבן הם רק המסגרת. והתמונה - היא העיקר. מקווה שכוונתי ברורה יותר. תודה.
 

liat1953

New member
../images/Emo24.gifחיבוק מקל על הכאב../images/Emo24.gif

את מציירת נפלא במילים מרגש עד מאד ונכנס ישר פנימה. כל צבע ומשמעותו העמוקה כל הצבעים יחדיו תמונה ענקית של רגשות חזקים. כותבת מהלב ונכנסת ללב.
ליאת
 

hopefully

New member
יש לך את זה.

את מצליחה להביע בכתב, בדיוק כל כך רב, את המחשבות והרגשות שהייתי בטוחה שהם נחלתי הפרטית, עד כדי כך שאני כמעט יכולה לכעוס עליך שחשפת אותי ככה בציבור מבלי לבקש את רשותי. נשאר לי רק להגיד לך תודה ולחזק עם הרבה צהוב....
 

bertap

New member
שולחת את הקשת בענן

ושיהיה לכולנו שבוע שקט ומבורך
 
למעלה