עוגייה

New member
../images/Emo32.gif

למישהו יש כאן אודיו גלאקסי? אני צריכה עזרה...יש לי שם משתמש ולווין ואני מחוברת לשם משתמש אבל הלווין לא מחובר לי, אין לי מושג למה. פשוט כתוב לי שהלווין אינו מחובר ושאני צריכה לחבר אותו כדי להתחיל להוריד שירים.... השאלה היא כזאת- איך עושים את זה? דרך מה מתחברים? HELP!!
 

inigo

New member
אז ככה

ברגע שאת מפעילה את התוכנה (זתומרת לוחצת על האייקון של ה AG ) נפתח לך אותו חלון שבו כתוב לך שאת אינך מחוברת.... כשהחלון הנ"ל פתוח וכתוב שאת אינך מחוברת, לא נותר אלא להמתין. השרתים של האודיוגלקסי, נוטים שלא לעמוד בעומס המשתמשים שמתחברים אליהם.....(זוהי הבעיה העיקרית שיש עם התוכנה). פשוט תנסי יותר מאוחר, ותצליחי.... איניגו.
 

התמ-ים

New member
יכול להיות גם

שהלווין וה AG מחוברים שניהם, בשמות שונים ... במסך של ה AG כתוב שהוא מחובר? תבדקי באיזה יוזר ... ותוודאי שהיוזרים ב AG והלווין זהים.
 

עוגייה

New member
אוי אני ממש מפגרת../images/Emo13.gif

אל תצחקו אבל פשוט לא הפעלתי את התוכנה כמו איזה נעל...
תודה רבה לשניכם
 
למעלה