../images/Emo32.gif
למישהו יש כאן אודיו גלאקסי? אני צריכה עזרה...יש לי שם משתמש ולווין ואני מחוברת לשם משתמש אבל הלווין לא מחובר לי, אין לי מושג למה. פשוט כתוב לי שהלווין אינו מחובר ושאני צריכה לחבר אותו כדי להתחיל להוריד שירים.... השאלה היא כזאת- איך עושים את זה? דרך מה מתחברים? HELP!!
למישהו יש כאן אודיו גלאקסי? אני צריכה עזרה...יש לי שם משתמש ולווין ואני מחוברת לשם משתמש אבל הלווין לא מחובר לי, אין לי מושג למה. פשוט כתוב לי שהלווין אינו מחובר ושאני צריכה לחבר אותו כדי להתחיל להוריד שירים.... השאלה היא כזאת- איך עושים את זה? דרך מה מתחברים? HELP!!