מצב
הנושא נעול.

חן752

New member
היי

היי
שלוםםם קוראים לי חן ואני לומד בישיבה תיכונית תורה ומדע ליד מכון לב. רק התחלתי ללמוד שם (אני בכיתה ט') וחוץ מעומס ולחץ אני לא מרגיש שום דבר שונה מהבית ספר הקודם שלי, שהיה רגיל לגמרי. אתם בטח מכירים את הבית ספר, וגם ראיתי שכתבתם עליו, אז אם מישהו יכול להגיד לי מה היתרון של הבית ספר הזה מבחינה לימודית, הוא יעזור לי מאוד, כי אני רוצה לדעת אם כל ההשקעה והמרחק מהבית שווים את זה. תודההה..
 

bhs

New member
גיבוש שאלון לאיתור מטפלת טובה/מתאימ

גיבוש שאלון לאיתור מטפלת טובה/מתאימ
אני חושבת לחפש מטפלת, אמנם ילד שלישי אבל בראשונה סבתא טיפלה בשניה אני ובשלישית צריך מטפלת. האם יש למישהו טופס שכבר גיבש? או רעיונות לשאלות מפתח? אולי נגבש יחד?
 

רותי200

New member
יום חינוך ארוך חובה

יום חינוך ארוך חובה
משרד החינוך רוצה לחייב את כל הילדים מכיתה א ועד גיל 18 לשהות בבית הספר בין השעות 8 ל 16 על מוותרו על זכותכם להביע בדעה בפורום לעניני דוברת של משרד החינוך פן יהיה מאוחר מדי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה