היי
שלוםםם קוראים לי חן ואני לומד בישיבה תיכונית תורה ומדע ליד מכון לב. רק התחלתי ללמוד שם (אני בכיתה ט') וחוץ מעומס ולחץ אני לא מרגיש שום דבר שונה מהבית ספר הקודם שלי, שהיה רגיל לגמרי. אתם בטח מכירים את הבית ספר, וגם ראיתי שכתבתם עליו, אז אם מישהו יכול להגיד לי מה היתרון של הבית ספר הזה מבחינה לימודית, הוא יעזור לי מאוד, כי אני רוצה לדעת אם כל ההשקעה והמרחק מהבית שווים את זה. תודההה..
היי
שלוםםם קוראים לי חן ואני לומד בישיבה תיכונית תורה ומדע ליד מכון לב. רק התחלתי ללמוד שם (אני בכיתה ט') וחוץ מעומס ולחץ אני לא מרגיש שום דבר שונה מהבית ספר הקודם שלי, שהיה רגיל לגמרי. אתם בטח מכירים את הבית ספר, וגם ראיתי שכתבתם עליו, אז אם מישהו יכול להגיד לי מה היתרון של הבית ספר הזה מבחינה לימודית, הוא יעזור לי מאוד, כי אני רוצה לדעת אם כל ההשקעה והמרחק מהבית שווים את זה. תודההה..