קיר קמט

New member
../images/Emo32.gif

אבל לא נורא אם לרונית מותר לכתוב על זה שהיא מבשלת באמצע החיים, גם לי מותר לזרוק לכאן משו אופטיפיקי לגמרי http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=944&msgid=47871731 לכו תצביעו לי, לפני שיקרו מקרים מצערים. ויקרו מקרים מצערים.
 
למעלה