אדם קלר1

New member
שמעון פרס - צא עכשיו מהממשלה!

תנועת גוש שלום קוראת לשר החוץ שמעון פרס לצאת מיד מממשלת האסון של שרון ולסייע להוציא ממנה את מפלגת העבודה. "זוהי ההזדמנות האחרונה שלך לכפר על הנזק האדיר שגרמת בשנה וחצי של שירות נאמן לאריאל שרון, מחריב השלום ומערער יסודותיה של מדינת ישראל. זוהי ההזדמנות האחרונה שלך להיזכר בהיסטוריה כאיש של שלום ולא כעבדו הנרצע של שרון" כותב גוש שלום אל שר החוץ. במכתב ששיגר גוש שלום לפרס צוטטו דברי התגובה של פרס של שר החוץ לנאום בוש, אשר פורסמו היום בעיתון ידיעות אחרונות: "הנשיא בוש עושה שגיאה פטאלית. זוהי שגיאה פטאלית להתנות את הקמת המדינה הפלסטינית בשינוי בהנהגה הפלסטינית. 35 שנה ערפאת מוביל את העם הפלסטיני ומחזיק אותו מעל המים בזירה הבינלאומית. לא, לא ניתן לסלק אותו כך בהינף של נאום אחד. כגודל הציפיות מהנאום, כך התהום אליה ישקע האזור. צפוי מרחץ דמים". "דבריך אלה נכונים ומדויקים, כולל האזהרה מפני מרחץ דמים – אולם אין להם כל ערך וכל משמעות בעודך ממשיך לשבת בממשלה ולשאת באחריות למדיניותה הרת האסון, וביודעך כי השפעתך על מדיניות הממשלה שואפת לאפס. הפסק להיות משרת של מדיניות שכבר המיטה אסון בטחוני וכלכלי על אזרחי ישראל ואשר מאיימת להביא לאסון כבד פי כמה וכמה על המדינה ועל האזור כולו. קום וצא עכשיו מן הממשלה, קום והפעל את כל שנותר מהשפעתך ויוקרתך כדי לשכנע את דעת הקהל הישראלית והאמריקאית בעומק התהום אליה האזור מתדרדר לנוכח מדיניות כיבוש השטחים מחדש של אריאל שרון, והגיבוי המלא המעניק הנשיא בוש למדיניות זאת".
 

mosh_the_ant

New member
סרט שראיתי לאחרונה בMGM

"משפט הקופים" - דרמה.סיפור אמיתי של מורה שב1925 הואשם בלימוד דרוויניזם. אלוהים מול דרווין-מי ינצח ? -עם ספנסר טרייסי ,פרדריק מארץ´ , במאי -סטנלי קרימר - נעשה בשנת 1960 . הקטע בו עו"ד ההגנה (מגן על המורה) חוקר את הכומר (קולונל בריידי) בנוגע לספר הקדוש הוא אחד הדיאלוגים הגדולים שראיתי מזה זמן רב. סרט מהפכני -יחסית לתקופה,אני מניח. שווה לראות.
 
ברכות לסרבן דוד זונשיין

ברכות לדוד זונשיין, הסרבן שהשתחרר סגן דוד זונשיין, שסרב לשרת בשטחים הכבושים ולהשתתף בדיכוי העם הפלסטיני, שוחרר ע"י בית המשפט העליון עד לסיום הדיון בעתירה שלו ובדרישה להישפט לפני בית דין צבאי. סגן דוד זונשיין הוא הדוגמא המובהקת לפטריוט אמיתי וציוני אמיתי במדינת ישראל המסכנה של יוני 2002. סגן דוד זונשיין שהיה הרבה פעמים בשטחים הכבושים ונלחם שם לא פעם ולא פעמיים יודע ומבין מהנסיון האישי שהמלחמה הזאת, מלחמת חומת מגן/דרך נחושה/המבצע הבא/ המבצע אחריו/ המבצע המטומטם/המבצע הפושע/ וכו וכו היא לא מלחמה בעד ישראל ולא מלחמה על הבית ולא תורמת לביטחון ולא מונעת פיגועים. זאת מלחמת כיבוש ומלחמת שלום ההתנחלויות. מלחמה שהמטרה שלה לכבוש את השטחים הפלסטינים ולהחזיק מליוני אנשים בכח תחת שלטון ישראל לנצח. מלחמה לא מוסרית למען מטרה לא מוסרית שרק גורמת נזק והיא אגב מביאה עלינו את כל הפיגועים והסכנות. אם הייתה במדינת ישראל ממשלה שמוכנה להפסיק את הכיבוש ולצאת מהשטחים ולפרק את ההתנחלויות כבר מזמן היינו במצב של שלום וכל הרוגי הפיגועים והרוגי הקרב בג´נין היו מהלכים איתנו בריאים ושלמים. (ואל תביאו לי את ברק – הוא לא רצה לפרק את ההתנחלויות, הוא רצה בקמפ דיויד לשמור 80% מההתנחלויות בשלטון ישראל ובגלל זה בעיקר כל העסק התפוצץ). סגן דוד זונשיין לא מחפש חיים קלים. כשהגיע למסקנה שהוא לא מוכן יותר להיכנס לשטחים הכבושים הוא הציע למפקדים שלו לעשות כפליים ימי מילואים בהתנדבות בתנאי שזה לא יהיה בשטחים הכבושים והם סרבו. הוא נשלח לשטחים הכבושים באזור התנחלות בית אל וסירב פקודה ונשפט בדין משמעתי ל 35- יום מחבוש. הוא יכול היה לשבת את הימים האלה וללכת הביתה. אבל הוא עתר לבג"צ ודרש להישפט בבית דין צבאי כי הוא רוצה להעלות טענות עקרוניות שקצין שיפוט לא יכול לדון בהן, וזאת למרות שהוא יודע שבבית דין צבאי הוא יכול לקבל שלוש שנות מאסר על סירוב שטחים. דוד זונשיין הוא גיבור אמיתי, דוגמא ומופת לאזרחי מדינת ישראל – האיש שמוכן לסבול ולהקריב למען העקרונות שלו וגם לספוג קללות כמו של כמה אנשים בפורומים האלה באינטרנט. בעתיד, כשיכתבו את ספרי ההיסטוריה של מדינת ישראל, הוא יופיע שם באותיות של זהב. לעומת זאת את שרון ומופז יזכרו בעתיד, אם בכלל, בבושה וגועל נפש. אגב, לפי חוק השיפוט הצבאי כל חייל במגיע לדין משמעתי בפני קצין שיפוט רשאי לבקש להישפט לפני בית דין. יש רק נימוק אחד לדחות את הבקשה, וזה אם העבירה היא פחותת ערך. זאת אומרת, הפרקליטות הצבאית קבעה שסירוב של חייל לשרת בשטחים הכבושים זאת עבירה פחותת ערך. אתם שמעתם את זה, אדון רב אלוף שאול מופז (בקרוב פוליטיקאי) ואדון אלוף בוגי יעלון (בקרוב רמטכ"ל ואח"כ פוליטיקאי)?
 

סילבן

New member
זו באמת עבירה פחותת ערך

סתם כמה פחדנים שעושים הרבה רעש ומשתמטים מהצבא. זורקים אותם לכלא עד תום קופת שרותם הצבאי כלאחר יד. מה יותר פחות מזה?
 
../images/Emo32.gifרוצים להיפטר מהbanner המציק?../images/Emo177.gif

רוצים להיפטר מהbanner המציק?
הכתובת לחסימה היא בפייר וול היא http://www.jumpad.co.il/ (זאת החברה שמתפעלת את הבאנר המפלצתי) למשתמשי norton internet security - צריך להיכנס לoptions משם לadvanced options, משם לad blocking ושם ללחוץ על כפתור add ולכתוב את הכתובת http://www.jumpad.co.il
 

DrorArie

New member
מה זה משנה אם הוא ייצא עכשיו

הרבה פשעים כבר נעשו והוא העלים מהם עין. מי אתה(אתם, כי אתה הדובר של גושלום) שתחליט שזוהי ההזדמנות האחרונה? פרס ישב ועצם עיניים בשביל וולוו ואפשרות לדבר עם בוש, ולא עשה שום פעולה שמצדיקה את ישיבתו שם. שיקום ויצא משם וידבר נגד, זה נכון, אבל זוהי לא הזדמנות לכפר על הנזק שהוא עשה, כי הנזק כבר נעשה והדם כבר נשפך.
 
ה-´שלום´ שלכם לא הוכיח את עצמו.

דרכיכם לא מובילה לשלום. היא מעולם לא הובילה לשלום.
 
למעלה