../images/Emo32.gif

חבר'ה חבר'ה!!!(בעיקר לאשקלונים ולסביבה) ב10/11 "הפיל הכחול" מופיעים בבארבי בת"א כניסה עולה בערך 40 שקל ואני וחברה שלי מארגנות הסעה... כל מי שמעוניין מאשקלון ומהסביבה(יוצאים מאשקלון ויש אפשרויות לאסוף מצמתים בסביבת אשקלון שבדרך לת"א) לפנות אליי במסרים.. בואו נעזור להם להתפרסם קצת.. זאת להקה עם סיפור מאוד מיוחד והכי חשוב היא להקה מהדרום(להקה אשקלונית) הם חבר'ה נורא נחמדים ומוכשרים!!! אשקלונים בואו נראה לחבר'ה האלה שאנחנו יכולים למלא אולם שלם בבארבי ונבוא בהמונינו!!! הם נורא מתרגשים לקראת ההופעה הזו..
 
למעלה