k a b o o k
New member
../images/Emo32.gif-../images/Emo16.gif
אתם יודעים, שבד"כ אני לא פותח הודעות סתם, אבל אני חושב שהנושא הזה חשוב
: לפני זמן מה, לצערנו הרב מאוד, התגלה בבוודאות ששלושת החיילים החטופים:
עדי אביטן ז"ל.
בני אברהם ז"ל.
עומר סוועאד ז"ל. לא חזרו אלינו חיים
לזיכרם נעשה שירשור זכרון, שכל אחד ישים פה כמה נרות..
"תהיי נשמתם צרורה בצרור החיים, אמן." יניב
אתם יודעים, שבד"כ אני לא פותח הודעות סתם, אבל אני חושב שהנושא הזה חשוב