-

k a b o o k

New member
../images/Emo32.gif-../images/Emo16.gif

אתם יודעים, שבד"כ אני לא פותח הודעות סתם, אבל אני חושב שהנושא הזה חשוב
: לפני זמן מה, לצערנו הרב מאוד, התגלה בבוודאות ששלושת החיילים החטופים:
עדי אביטן ז"ל.
בני אברהם ז"ל.
עומר סוועאד ז"ל. לא חזרו אלינו חיים
לזיכרם נעשה שירשור זכרון, שכל אחד ישים פה כמה נרות..
"תהיי נשמתם צרורה בצרור החיים, אמן." יניב
 
../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif

גם אני רציתי לפתוח כזה שרשור, אבל מזל שיניב פתח
משתתפת בצערם של שלושת המשפחות
ואבלה איתם...
 
../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo7.gif [../images/Emo15.gif]

יהי זיכרם ברוך
 

dinora12

New member
../images/Emo16.gif../images/Emo10.gif../images/Emo16.gif../images/Emo95.gif

מיסכנים,המישפחה בטח דואגת ועצובה!
 

jenn aniston

New member
../images/Emo95.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo7.gif

 

AmiTutiT14

New member
../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif|נר../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo16.gif

 
למעלה