annabell Lee

New member
אפרופו פלטפורמות...הפסקתי ללכת איתן

אחרי שקניתי זוג גבוהה במיוחד שניקע לי את הרגל לשבועיים, עד כדי מיון וחשד לשבר...לא הלכתי שבועיים..וזה לא פשוט עם תאומים, אז, בני שנתיים.
 

זואילי

New member
תשימי לב, לגבי הנעליים

אם הנעל עצמה ברוחב של הפלטפורמה אז יש פחות נפילות צידיות. כשהפלטפורמה עצמה צרה יותר מהנעל, אז זה מתכון לנפילות. קצת קשה לי להסביר. אראה לך בהזדמנות.
 
שווה לבדוק...

יכול להיות שגם הייתה שם מעידה בנוסף לחולשה שלך.......או סתם מחשבות שהתרוצצו לך בראש.....וככה הגיעה הנפילה.....לדעתי יש קשר אבל תבדקי עם רופא...
 
למעלה