-Centered

X Miss Murder X

New member
השיר הזה.. גורם לי לבכות. ../images/Emo42.gif

Madina Lake - Me vs the world די נו, עכשיו התמכרתי לאחד אחר? :/ כל פעם שיר אחר משתלט עליי. אנלא מפסיקה לשמוע/לשיר/לחשוב עליו. לא יודעת איך להסביר, זה לא מפסיק להתנגן אצלי במוח. גם אם אני לא שומעת אותו באמפי אני עדיין שומעת את המוזיקה בראש שלי. בא לי רק לצעוק אותו. לצעוק! ד''א, אני אצל חברה אז אנלא יכולה להצביע בגלגל''צ
 

דנה EF

New member
../images/Emo72.gifHIM- The Funeral Of Hearts../images/Emo23.gif

אני חורשת עליו כ"כ הרבה..!! הוא כ"כ יפה!
 

EveDark

New member
../images/Emo32.gif-Centered

כל מה שלא קשור ל-MCR, לכאן. לתשומת ליבכם והשכלתכם
......
 

I LOVE MCR1402

New member
????

לא הבנתי טוב נו אני טמבלית רותי דברי אייתי אני חייבת לשאול אותך משהו חשוב
 
וווווווואווווו!!!!פעם ראשונה שאני רואה אוף..

לפני שמפוצצים אותו! אז ככה..קנו לי את TCFSR..וגם ואנס!.. ו..ממ..הטלפון שלי נאבד..ואז הלכתי למזכירות, ואמרו לי שמישהו מכיתה ט' לקח אותו. והבצפר המפגר הזה..הם לא לקחו ממנו ת'פלאפון הם השאירו את זה אצלו..
ו..ממ..חזרתי הביתה והתקשרתי אל אמא שלי כדי שתתקשר אל מירס לבטל ת'מנוי. ואז בדיוק והילד התקשר אליה כי הוא ראה בפלאפון "אמא". ואז הוא אמר לה איפה הוא גר והלכתי לשם יחד עם חברה שלי. ואז הוא הביא לי ת'פלאפון וכל הזה... והוא לקח לי פו (הדברים האלה שתולים לי על הפאלפון) מחופש לפיל שהיה לי בפלאפון ואז אמרתי לו "לא היה פה משו" (והצבעתי על המקום) ואז הוא אמר לי "אני לא יודע, ככה מצאתי את זה"..חוצפן! ו..לא משנה..אוף! זה כלכך מעצבן.. וזהו..שבוע טוף שיהיה לכולם..
 

nokia irena

New member
עצומה לMCR

מצאתי עצומה כזאת שעם נגיע ל 10,000 קולות אז אולי MCR יבואו לארץ... D:
 

revi333

New member
בולשיט.

עצומות כאלה אפעם לא מזיזות משו.. בלי לבאס.. היו הרבה כאלה והם לא עזרו אבל נחמד שמצאת
 

קרניjack

New member
לירון

עדינות! אם העצומה של מיוז תגיע למספר כזה של קולות, גם MCR יכולים.
 

CitizenErased

New member
אבל העצומה של מיוז לא תגיע ל10,000 חח

א. מיוז קיימים 10 שנים ב. היינו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי להגיע ל3000 ג. אם נגיע ל10,000 זה יהיה רק בעוד כמה חודשים טובים ד. לפרל ג'אם שקיימים הרבה יותר זמן ממיוז וMCR יחד יש עצומה כבר 3 חודשים בערך והם על 4000 (את ה3000 הם השיגו מהר אבל אחר כך זה מעט, אין מה לעשות) מסקנה, לא תגיעו ל10,000 בלי להמציא שמות. אלא אם כן תתנו לזה שנה. גם אנחנו לא נגיע ל10,000. אבל גם אין כזה דבר עצומה ש"צריך בשבילה 10,000 איש" בעיקרון מעל 2000 זו צריכה להיות מטרה לעצומה. ובכל מקרה חוזרים להתחלה של - עצומה לא תעזור לכם עם MCR. האמרגנים יודעים שאתם רוצים שהם יבואו, זה לא ממש קשור אליהם כבר. אז מה הטעם בכלל?
 

CitizenErased

New member
אז בשביל מה...

"אם העצומה של מיוז תגיע למספר כזה של קולות, גם MCR יכולים." ?
למה סתם לעקוץ? אני לא אמרתי "מאיפה תפליצי 10,000 קולות" בגלל שזה MCR.. זה לא כזה פשוט בכללי. לאף להקה. ומתי לעזאזל אמרתי שהעצומה של מיוז תגיע ל10,000? אני בשוק שהגענו ל3000 כזה מהר.
 
למעלה