שלא יבואו אליי בטענות...

get well

New member
../images/Emo32.gifשלא יבואו אליי בטענות...../images/Emo9.gif

שירשור זה מטרתו להוריד את השירשור של פלפלת כמה שיותר למטה שיעלם מהפורום. אנחנו המנהלים החלטנו להשאיר אותו ורק בגלל כל מאות התגובות שהגבתם עליו. אבל חבר'ה חבל להוציא את האנרגיות על ריבים מיותרים.. אפשר לחשוב שהיא הייתה חברה קרובה שלכם!! כל מי שירשר לפה תומך בהורדת השירשור!!! תשרשרו.. "גם אני תומך בהורדת שירשור פלפלת
" ותגיבו להודעות אחרות כדי שהשירשור יירד..
גטי
 

danieeeel

New member
כן אנשים ../images/Emo45.gif

פתחתם כ- 8 שרשורים על הנושא של פלפלת. אחרי השרשור יצא 240 (?!) תגובות! כמו שאמרה אליענה "כולנו חיים פה בסרט מטורף"
 
נייייי ניי ניי ניי...אותך אני אוהב

עמוק בלב את ראשונה אימפריה !!! מ-כ-ב-י מ-כ-ב-י מ-כ-ב-י מ-כ-ב-י ! אה וכן , אני מסכימה איתכם :)
 

miki barrr

New member
אני עדיין לא מבינה מה קרה האמת...

וגטי,זה לא נכון שלא כולם היו פה חברים שלה,אם אכן נכון הדבר,אז אני ממש עצובה לגבי כל העניין.עדיין לא העמקתי בזה יותר מדי,וגם לא ממש יוצא לי להבין את כל הסיפור שקרה. אז אני בעד להוריד את זה למטה...כי זה סתם יצא מעבר לכל פרופורציה אפשרית,וצריך לעזוב את זה בצד כמו גדולים.
 

Thug Love

New member
ממש אוביקטיבית!!!

ואני די בטוח שאת כן יודעת מה הלך... אין יום שאת לא מדברת איתה...
 

לימור1977

New member
יש לי רעיון...

מנהלים יקרים, בכל פעם שאתם רואים בזיק של ריב בין שני אנשים אז מיד תמחקו את השרשור ואז אנשים אחרים לא יראו את זה וכך יתמעטו הריבים למיניהם. אני יודעת שיקומו עכשיו הרבה אנשים שלא יסכימו איתי, אבל היה שווה לנסות. זה יתרום לאווירה שקטה ונעימה בפורום.
 

המשתלהב

New member
רק בן אדם אחד יוצר לכם את כל הריבים

וזה Thug Love. אני ניסיתי לדבר עם כמה בנות בהגיון גם פה וגם בצ'אט אבל מסתבר שבגלל שהוא מרעיף להן מחמאות כמו "את יפהיפיה", "את שווה בטירוף" או לא יודע מה הן תומכות בו והוא ממשיך לקלל ולהרעיל את הפורום. לכל הבנים מן הסתם כבר נמאס ממנו. לא ידעתי שהרמה של החברה פה כלכך ירודה. בחורה שאומרים לה "את יפה" כבר קנית אותה?
 

ghost7

New member
כצופה מן הצד אגיד

שלשם ההגינות יש מקום להשאיר אותו עד שיתאזן,(לא היה מאוזן בתחילה),או עד שיקבר תחת שרשורים חדשים.אם שמתם לב, אפילו שרשור זה פתח ויכוחים נוספים. אלא אם כן תחליטו על השגחה ערנית, ומחיקה, או ניתוב מידי של כל הודעת ויכוח למיקום מוסכם. (רק שעלול להתברר שאותו מקום יהפוך לפורום עיקרי, כאשר הפתיחה הרשמית היא רק "דף עליון".) אישית אני חושב שזה חלק מצורת ההתבטאות של חברה צעירים, ועדיף להסתפק בהשגחה שלא יגלשו מעבר לגבולות מסוימים.
 

Thug Love

New member
תגידי מה נסגר איתך?!?!?

שום קללה לא היתה שם למה בדיוק רציתם להעיף אותו(אם לא היו לו מאות תגובות)..
 
למעלה