שאלה על ג'יפ

מצב
הנושא נעול.

dornat

New member
ואוו לא נעים לי לקנות אחד כזה

סוזוקי גרנד ויטרה 5 דלתות
לאחי יש אחד כזה והתרשמתי ממנו לטובה בביקורי בארץ מנוע בגודל סביל (2000 סמ''ק) שצורך דלק בכמות סבירה מרווח (לכל הנוסעים), נעים לנהיגה ונראה מרשים על הכביש
ואוו לא נעים לי לקנות אחד כזה
נראה כמו הג'יפ של טויוטה ב- 200K. באמת מרשים. אחיך קנה חדש או יד שניה? אם יד שניה של איזו שנה עדיף? (ברור שכמה שיותר חדש אבל מה השנה הכי מומלצת מבחינת מחיר ומצב הרכב?) אציין שאני לא קונה את הרכב למטרות שטח. אני פשוט רוצה חווית נהיגה, בפנים שיהיה מרווח כי יש כיסא תינוק ועגלה וכ"ו, וחסכוני. אגב איך החלקי חילוף שלו בטח יקרים(?) כמה עולה לבטח אותו (מקיף) בהנחה שיהיה יד שניה אבל לא יותר מ3 שנים על הכביש? תודה
 

mnakash

New member
איזה ספין עשית לי לחג

ואוו לא נעים לי לקנות אחד כזה
נראה כמו הג'יפ של טויוטה ב- 200K. באמת מרשים. אחיך קנה חדש או יד שניה? אם יד שניה של איזו שנה עדיף? (ברור שכמה שיותר חדש אבל מה השנה הכי מומלצת מבחינת מחיר ומצב הרכב?) אציין שאני לא קונה את הרכב למטרות שטח. אני פשוט רוצה חווית נהיגה, בפנים שיהיה מרווח כי יש כיסא תינוק ועגלה וכ"ו, וחסכוני. אגב איך החלקי חילוף שלו בטח יקרים(?) כמה עולה לבטח אותו (מקיף) בהנחה שיהיה יד שניה אבל לא יותר מ3 שנים על הכביש? תודה
איזה ספין עשית לי לחג
מאז שקראתי את ההודעה שלך רק חקרתי על מחירי ג'יפים. האמת שהמחירים של חלקם הפתיעו אותי לטובה. במיוחד ה RAV4, ה CR-V , סוזוקי גרנד ויטרה והטוסון של יונדאי. גם הקאשקאי שם אבל הוא ממש לא מצא חן בעיניי. אני באמת לא מבין דבר בג'יפים אבל בפנטזיה של אם היה לי ים כסף לבזבז על רכב הייתי הולך על ה EX37 של אינפיניטי.
 

dornat

New member
../images/Emo6.gif

איזה ספין עשית לי לחג
מאז שקראתי את ההודעה שלך רק חקרתי על מחירי ג'יפים. האמת שהמחירים של חלקם הפתיעו אותי לטובה. במיוחד ה RAV4, ה CR-V , סוזוקי גרנד ויטרה והטוסון של יונדאי. גם הקאשקאי שם אבל הוא ממש לא מצא חן בעיניי. אני באמת לא מבין דבר בג'יפים אבל בפנטזיה של אם היה לי ים כסף לבזבז על רכב הייתי הולך על ה EX37 של אינפיניטי.

המחיר של הטוסון מאוד מפתיע נדמה לי 159K, איך המחיר של ה- RAV4 ו- CR-V? האינפיניטי של ניסאן זה שכתבת עליו הוא לא ג'יפ. אבל אין ספק שהוא רכב יפה. כל דגם שאני רואה של ניסאן הוא יפה בעיני.
 

mnakash

New member
במשומשים שבדקתי


המחיר של הטוסון מאוד מפתיע נדמה לי 159K, איך המחיר של ה- RAV4 ו- CR-V? האינפיניטי של ניסאן זה שכתבת עליו הוא לא ג'יפ. אבל אין ספק שהוא רכב יפה. כל דגם שאני רואה של ניסאן הוא יפה בעיני.
במשומשים שבדקתי
הטויוטה RAV 4 וההונדה קרובים במחירים לסוזוקי וזה יוצא יותר מהטוסון ב30 - 50 K~ אם אני זוכר נכון. עכשיו אני רואה שגם מיצובישי שם, שווה המחירון של יד 2. http://pricelist.yad2.co.il/?TypeID=13&ManufacturID=29&ModelID=6370&SubModelID=-1&Year=2009&Engine=0&Gear=-1
 

KobeRider

New member
משקיע ערך קונה ג'יפ??

איזה ספין עשית לי לחג
מאז שקראתי את ההודעה שלך רק חקרתי על מחירי ג'יפים. האמת שהמחירים של חלקם הפתיעו אותי לטובה. במיוחד ה RAV4, ה CR-V , סוזוקי גרנד ויטרה והטוסון של יונדאי. גם הקאשקאי שם אבל הוא ממש לא מצא חן בעיניי. אני באמת לא מבין דבר בג'יפים אבל בפנטזיה של אם היה לי ים כסף לבזבז על רכב הייתי הולך על ה EX37 של אינפיניטי.
משקיע ערך קונה ג'יפ??
ומה השלב הבא? תקנה מניות עם מכפיל 50?
 

gkeidar

New member
כנס

ואוו לא נעים לי לקנות אחד כזה
נראה כמו הג'יפ של טויוטה ב- 200K. באמת מרשים. אחיך קנה חדש או יד שניה? אם יד שניה של איזו שנה עדיף? (ברור שכמה שיותר חדש אבל מה השנה הכי מומלצת מבחינת מחיר ומצב הרכב?) אציין שאני לא קונה את הרכב למטרות שטח. אני פשוט רוצה חווית נהיגה, בפנים שיהיה מרווח כי יש כיסא תינוק ועגלה וכ"ו, וחסכוני. אגב איך החלקי חילוף שלו בטח יקרים(?) כמה עולה לבטח אותו (מקיף) בהנחה שיהיה יד שניה אבל לא יותר מ3 שנים על הכביש? תודה
כנס
אחי קנה אחד שהיה ב'בעלות קודמת' כפי שהדילרים מעדיפים להתבטא (בלעז) במדינת החירות המובילה הוא קנה אותו לפני כשנתיים, לאחר שהיה כאמור בבעלות קודמת (יד אחת) תקופה דומה- מודל 2006 עלות הביטוח והדלק (לדבריו) הם כ-30% יותר מהרגיל כשהדלק הוא כ-8 ק''מ/ל' בעיר וכ-10 מחוצה לה אין לאחי דעה מבוססת על עלות חלפים, כי לא היה לו צורך משמעותי לרכוש כאלו, וזה דיווח טוב למעשה אחי אגב קנה את הרכב מסיבות דומות לשלך- גם לו אין ולא היה לו 'צורך' ברכב שטח בעבודה וכיוצ''ב אבל מאז שיש לו את הסוזוקי הזה, הוא נכנס יותר, וביותר בטחון וקלות- למקומות ושטחים שאינם סלולים
 

dornat

New member
טנקס, והם על סולר לא?

כנס
אחי קנה אחד שהיה ב'בעלות קודמת' כפי שהדילרים מעדיפים להתבטא (בלעז) במדינת החירות המובילה הוא קנה אותו לפני כשנתיים, לאחר שהיה כאמור בבעלות קודמת (יד אחת) תקופה דומה- מודל 2006 עלות הביטוח והדלק (לדבריו) הם כ-30% יותר מהרגיל כשהדלק הוא כ-8 ק''מ/ל' בעיר וכ-10 מחוצה לה אין לאחי דעה מבוססת על עלות חלפים, כי לא היה לו צורך משמעותי לרכוש כאלו, וזה דיווח טוב למעשה אחי אגב קנה את הרכב מסיבות דומות לשלך- גם לו אין ולא היה לו 'צורך' ברכב שטח בעבודה וכיוצ''ב אבל מאז שיש לו את הסוזוקי הזה, הוא נכנס יותר, וביותר בטחון וקלות- למקומות ושטחים שאינם סלולים
טנקס, והם על סולר לא?
אתה יודע כמה ק"מ לליטר דלק עושה רכב רגיל?
 

dornat

New member
אז בכולזות יוצא שקצת חוסכים

לא! ותיקון טעות לתוכן התגובה הקודמת- כנס
כ-30% פחות!
אז בכולזות יוצא שקצת חוסכים
כלומר הוא שותה יותר דלק אבל לפחות עושה יותר קמ"ש לליטר מרכב רגיל תודה
 

prizman

New member
אין דבר כזה

אז בכולזות יוצא שקצת חוסכים
כלומר הוא שותה יותר דלק אבל לפחות עושה יותר קמ"ש לליטר מרכב רגיל תודה
אין דבר כזה
קמ"ש לליטר, יש קמ"ש ויש ק"מ/ליטר, שני דברים שכמעט אין בינהם קשר. לנהוג בג'יפ רק על כביש זה דבר חסר טעם מכמה סיבות: בטיחות, הוזכרה כאן. צריכת דלק. נוחות. בג'יפ לא נוח לנהוג. גם הקפיצות בכביש הרבה יותר מורגשות, גם המושבים פחות נוחים והמרחב יותר מצומצם ממה שנדמה. אין שום סיבה בעולם לקנות ג'יפ לשימוש עירוני, לפחות עד שנדבר על הטוארג ומהדגם הקודם.
 

dornat

New member
בוודאי שהכוונה הייתה ק"מ/ליטר

אין דבר כזה
קמ"ש לליטר, יש קמ"ש ויש ק"מ/ליטר, שני דברים שכמעט אין בינהם קשר. לנהוג בג'יפ רק על כביש זה דבר חסר טעם מכמה סיבות: בטיחות, הוזכרה כאן. צריכת דלק. נוחות. בג'יפ לא נוח לנהוג. גם הקפיצות בכביש הרבה יותר מורגשות, גם המושבים פחות נוחים והמרחב יותר מצומצם ממה שנדמה. אין שום סיבה בעולם לקנות ג'יפ לשימוש עירוני, לפחות עד שנדבר על הטוארג ומהדגם הקודם.
בוודאי שהכוונה הייתה ק"מ/ליטר
למרות שהדבר נכון גם לקמ"ש לליטר. מה שנכון באופן כללי נכון גם לדקה לשעה וכ"ד.
 

gkeidar

New member
לא! לא כתבתי קמ''ש/ל'... כתבתי ק''מ/ל'

אז בכולזות יוצא שקצת חוסכים
כלומר הוא שותה יותר דלק אבל לפחות עושה יותר קמ"ש לליטר מרכב רגיל תודה
לא! לא כתבתי קמ''ש/ל'... כתבתי ק''מ/ל'
ככל שכלי הרכב עושה פחות ק''מ לליטר, זה אומר שצריכת הדלק גבוהה יותר או בעברית שאינה צחה במיוחד... 'אוכל יותר דלק' שלא מן הסתם, רכב שעושה פחות קילומטרז' לליטר (אוכל יותר דלק), צריכת הדלק שלו מתגברת בקמ''ש גבוה (במהירויות שמעבר למהירות השיוט). צריכת הדלק האופטימלית (החסכונית ביותר) היא במהירות (קמ''ש) השיוט, שהיא המהירות שמוצגת תמיד (או כמעט תמיד) באמצע מד המהירות. כיוון שכמעט כל מדי המהירות הם עגולים, זאת המהירות שמוצגת בחלק העליון של מד/שעון המהירות (במקום שהשעה 12 מוצגת בשעון זמן). התופעה הזאת קימת בכל כלי הרכב; ברם, ככל שכלי הרכב פחות חסכוני (אוכל יותר דלק), התופעה הזאת מתגברת יחסית במהירויות הגבוהות שמוזכ''ל. אבל כפי ש-DW ציין, הנושא של צריכת דלק אינו קריטי (אולי אפילו לא משמעותי) למי שהנהיגה בכלי הרכב שלו אינה העבודה שלו. בעלות של 6-7 ש''ח לליטר, אם את נוהגת -/+25 ק'מ (הלוך ושוב כולל) לעבודה, לא תפשטי רגל בגלל 2.5-3 ליטר דלק ביום, שעלותם -/+20 ש''ח. אבל בשביל מישהוא שנוהג 100 ק''מ הלוך ושוב (כולל) לעבודה, או גרוע מזה, נהג מונית, או כל מי שעל ההגה כל היום, כמות הצריכה היא קריטית. במענה לכל התגובות שנעשו כאן עד כה, אני רוצה לציין שהעובדות הן כאלה שמי שיכול להרשות לעצמו רכב שטח רציני בגודל מלא- קונה כזה. הסיבה שסוג הרכב הזה אינו הנמכר ביותר היא בשל העלות של כזה כלי רכב ולא בגלל החסרונות שנמנו ותוארו (חלק מהם בקפידה) באשכול הזה. ולמען הסר ספק, זה שטרח לשטח את טענותיו יותר מכל, ציין לבסוף בגאווה את העובדה שהוא עצמו משתמש להנאתו ברכב מסוג זה מזה כבר. כמו בבניני דירות ומוצרים אחרים, רכבי השטח הקטנים יותר, מיוצרים עבור אלו שידם אינה משגת לרכוש רכב שטח בגודל מלא ולעמוד בהוצאותיו. הגרנד ויטרה הרשים אותי מכל הבחינות (פנים וחוץ) ונראה על הכביש כל כך טוב לדעתי, עד כדי טישטוש מה של העובדה שאינו רכב שטח בגודל מלא. גמר חתימה טובה נ.ב.: לקח הרבה שנים עד שהפסיקו לקרוא לכל מקרר 'פריג'ידר', שזה שם של יצרן של מכשירים חשמליים שכמדומני התחיל את דרכו בבנית מקררים. לא כל רכב שטח הוא ג'יפ (או ג'יפון), שהוא שם של מותג רכבי שטח שקנה את עולמו במה''ע השניה ולימים נרכש (מזה כבר) ע''י חברת קרייזלר. רכב שטח נקרא כידוע בלעז SUV שזה Sport Utility Vehicle, ובעברית רכב ספורטיבי תועלתי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה