רצח בחולון

H i L o L a

New member
אמאלה

וואי זה ממש מפחיד! בניין ממולך? לא ברור מהכתבה מה כל זה היה,אבל בטח זה על סמך התסכסות,אז אל דאגה. וסתם שאלה..שמעת יריות או משהו?
 
תשובה

הבנין נמצא בקו ישר מהחלון שלי (רחוב מאחוריי). לא שמעתי יריות, אבל היו מלא סירנות והמון שכנים...
 

Ronush14

New member
איזה פחד ../images/Emo2.gif

ואתה יודע מי זה הנרצח? מכיר אותו?
 
למעלה