ראיתם טקס מלכת היופי?

Sahar 11

New member
../images/Emo187.gifשאלון ../images/Emo187.gif

לקוח מפורום כריסטינה
תענו
האם את קוראת עיתון? האם את מתפללת? האם את הולכת לבית כנסת? האם את מדברת עם זרים? האם את יוצאת לטיול בגשם? האם את מדברת עם אנשים למרות שאת שונאת אותם? האם אי פעם פגעת בעצמך? האם אי פעם יצאת מהמדינה? האם אכלת אי פעם משהו שגרם לאחרים להקיא? האם היית מאוהבת? האם שחית בעירום? אי פעם עברת ניתוח? האם חטפת מכות? אי פעם ברחת מהבית? האם התחילו איתך? האם היית על במה? מה היית הכי רוצה עכשיו? ישנת מחוץ לבית? נשארת ערה כל הלילה? לא אכלת יום שלם? דיברת בטלפון כל הלילה? ישנת עם מישהו מהמין השני בלי סקס?
 

Fergie7

New member
יאללה בכיף.

האם את קוראת עיתון? ראש 1 נחשב? חח האם את מתפללת? לא. האם את הולכת לבית כנסת? לא. האם את מדברת עם זרים? ברור. האם את יוצאת לטיול בגשם? פיכס לא. האם את מדברת עם אנשים למרות שאת שונאת אותם? כן. האם אי פעם פגעת בעצמך? יש מצב. האם אי פעם יצאת מהמדינה? ברור. האם אכלת אי פעם משהו שגרם לאחרים להקיא? לא חושבת. האם היית מאוהבת? לא ממש. האם שחית בעירום? כשהייתי קטנה? אי פעם עברת ניתוח? שינוי מין. סתם לא. האם חטפת מכות? בצחוק כזה XD אי פעם ברחת מהבית? לא. האם התחילו איתך? יאפ. האם היית על במה? לצערי חח מה היית הכי רוצה עכשיו? פיצה D: וטיול שנתי! ישנת מחוץ לבית? דעע. נשארת ערה כל הלילה? כנ"ל. לא אכלת יום שלם? יאפ. דיברת בטלפון כל הלילה? לא זכור לי. ישנת עם מישהו מהמין השני בלי סקס? יאפ.
 

JULI4561

New member
עונה :]

האם את קוראת עיתון? כןן האם את מתפללת? בדרך שלי האם את הולכת לבית כנסת? ביום כיפור
האם את מדברת עם זרים? אממ
לפעמים האם את יוצאת לטיול בגשם? לא תחסכו לי ת'תענוג האם את מדברת עם אנשים למרות שאת שונאת אותם? כן אבל רק שאני ממש צריכה האם אי פעם פגעת בעצמך? לא זוכרת האם אי פעם יצאת מהמדינה? כן האם אכלת אי פעם משהו שגרם לאחרים להקיא? לא האם היית מאוהבת? בערך האם שחית בעירום? לא אי פעם עברת ניתוח? סוג של .. האם חטפת מכות? כן מאחי אי פעם ברחת מהבית? לא האם התחילו איתך? כן האם היית על במה? כן מה היית הכי רוצה עכשיו? לקנות נעלים שאני מתכננת כבר מלא זמן ולהסתפר ישנת מחוץ לבית? כן נשארת ערה כל הלילה? כן לא אכלת יום שלם? כן שהייתי חולה דיברת בטלפון כל הלילה? לא ישנת עם מישהו מהמין השני בלי סקס? כן אבל לא משהו רציני בכלל
 

Plaztyk

New member
אפילו לא תודה אחד?

בונא איזה בית זונות. לא יודעים להעריך חג אמיתי! XD
 
למעלה