סימכעס

סדום ועמורה!

אנשים מגיעים לפורום, נראים תמימים ורציניים, אבל מנהלים פרשיות עתירות יצרים בצ'אט. ואח"כ עוד אומרים שאין "חיים כפולים"... פחחחחח...
 

e-magine

New member
ברוך הבא royga

השיטה עובדת ככה: מי שרוצה להגיב לדיונים קיימים, מגיב, מי שרוצה להעלות דיונים חדשים, פשוט עושים את זה. אין פה ועדת קבלה או מבחני כניסה, ובהודעת המנל/ת בראש הפורום, יש הסבר על מהותו.
 

roy gabay

New member
ברוך הנמצא

אני גולש פהתפוז משפתחו תאתר אז אני יודע- תודה על העדכון
 

e-magine

New member
אז למה שאלת?

אני לא שואל אותך סתם, זה מסקרן אותי שנים, למה אנשים נכנסים לפורומים ושואלים את השאלה הזאת ואחר זה, לא חוזרים.
 

ailag

New member
עזוב, מסכן

גם ככה לקח לו שנים להגיע לפה מפורום 6..
(אם הניק הוא על שם הריוגה שאני יודעת עליו)
 
למעלה