רופלתי קשות
נ נוסעת סמוייה New member 4/2/05 #87 סדום ועמורה! אנשים מגיעים לפורום, נראים תמימים ורציניים, אבל מנהלים פרשיות עתירות יצרים בצ'אט. ואח"כ עוד אומרים שאין "חיים כפולים"... פחחחחח...
סדום ועמורה! אנשים מגיעים לפורום, נראים תמימים ורציניים, אבל מנהלים פרשיות עתירות יצרים בצ'אט. ואח"כ עוד אומרים שאין "חיים כפולים"... פחחחחח...
נ נוסעת סמוייה New member 4/2/05 #93 זה נטע, נטע הכחילה אותי... הסתום רצה להראות למורה מי הילד הכי מפותח בכיתה.
E e-magine New member 6/2/05 #107 ברוך הבא royga השיטה עובדת ככה: מי שרוצה להגיב לדיונים קיימים, מגיב, מי שרוצה להעלות דיונים חדשים, פשוט עושים את זה. אין פה ועדת קבלה או מבחני כניסה, ובהודעת המנל/ת בראש הפורום, יש הסבר על מהותו.
ברוך הבא royga השיטה עובדת ככה: מי שרוצה להגיב לדיונים קיימים, מגיב, מי שרוצה להעלות דיונים חדשים, פשוט עושים את זה. אין פה ועדת קבלה או מבחני כניסה, ובהודעת המנל/ת בראש הפורום, יש הסבר על מהותו.
R roy gabay New member 6/2/05 #108 ברוך הנמצא אני גולש פהתפוז משפתחו תאתר אז אני יודע- תודה על העדכון
E e-magine New member 6/2/05 #110 אז למה שאלת? אני לא שואל אותך סתם, זה מסקרן אותי שנים, למה אנשים נכנסים לפורומים ושואלים את השאלה הזאת ואחר זה, לא חוזרים.
אז למה שאלת? אני לא שואל אותך סתם, זה מסקרן אותי שנים, למה אנשים נכנסים לפורומים ושואלים את השאלה הזאת ואחר זה, לא חוזרים.
A ailag New member 6/2/05 #111 עזוב, מסכן גם ככה לקח לו שנים להגיע לפה מפורום 6.. (אם הניק הוא על שם הריוגה שאני יודעת עליו)