סיימתי את BB4

../images/Emo32.gifסיימתי את BB4../images/Emo70.gif

וואו! באמת אחלה עונה, מאוד מעניינת, ואני מרוצה שהפיינל 2 היה מורכב משתי נשים. הייתי קצת עצוב בהדחה של אריקה, וחבל שהיא לא הצליחה להגיע לגמר. המושבעים היה ממש ממורמרים, שאפילו ג'ון לא שמחה כשהיא זכתה... וכמו שכבר אמרתי בעבר, כ"כ כיף לראות מתמודדים שכולם באו לשחק את המשחק, וניסו לשחק כמה שיותר אסטרטגית! ננסה לדרג-
אריקה
ג'ון, אליסון
ג'ק, ניית'ן, דיוויד, ג'סטין
מישל, דיינה, אמנדה
ג'י, רוברט
 

אורישקי

New member
ארה"ב. וכדאי לך.

למרות שאני עוד תקוע בפרק 7 של עונה 2 מרוב חוסר זמן צקצקצק.
 
../images/Emo58.gif

אין לי כוח להמשיך עונה 1 במתכונת המשעממת שהקהל מצביע ואני לא מוצא את הפרקים. הגעתי עד ההדחה של בריטני (נראה לי) מישהו יכול לספר לי מה קורה עד הסוף?
 
למעלה