../images/Emo32.gifסיימתי את BB4../images/Emo70.gif
וואו! באמת אחלה עונה, מאוד מעניינת, ואני מרוצה שהפיינל 2 היה מורכב משתי נשים. הייתי קצת עצוב בהדחה של אריקה, וחבל שהיא לא הצליחה להגיע לגמר. המושבעים היה ממש ממורמרים, שאפילו ג'ון לא שמחה כשהיא זכתה... וכמו שכבר אמרתי בעבר, כ"כ כיף לראות מתמודדים שכולם באו לשחק את המשחק, וניסו לשחק כמה שיותר אסטרטגית! ננסה לדרג-
אריקה
ג'ון, אליסון
ג'ק, ניית'ן, דיוויד, ג'סטין
מישל, דיינה, אמנדה
ג'י, רוברט
וואו! באמת אחלה עונה, מאוד מעניינת, ואני מרוצה שהפיינל 2 היה מורכב משתי נשים. הייתי קצת עצוב בהדחה של אריקה, וחבל שהיא לא הצליחה להגיע לגמר. המושבעים היה ממש ממורמרים, שאפילו ג'ון לא שמחה כשהיא זכתה... וכמו שכבר אמרתי בעבר, כ"כ כיף לראות מתמודדים שכולם באו לשחק את המשחק, וניסו לשחק כמה שיותר אסטרטגית! ננסה לדרג-