סח"י

../images/Emo133.gif היום ב-../images/Emo43.gif אנשים ../images/Emo103.gif

בשעה 13:30 יתארח בבלוג TV אמיר אייל, המהנדס הראשי של חברת נתע - הרכבת הקלה בגוש דן ויענה לשאלות הגולשים בנושא הרכבת הקלה בגוש דן. שאלות ניתן להעלות כבר עכשיו בפורום תחבורה ציבורית http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=69975883 לבלוגTV: http://www.tapuz.co.il/blogtv/
בשעה 18:00 תתארח בפורום נאבקים באלימות הגב' קטי לוי, ראש מדור פניות ותלונות הציבור ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים ותענה לשאלות הגולשים בנושא הדרכים למניעת האלימות בכבישים והדרכים ובהאמצים של הרשות המושקעים לצורך זה: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=227&msgid=69928946
 

Ligeiro

New member
../images/Emo32.gif סח"י

חזרתי
היה כיף, מאוד (!!11), ועכשיו אני אחרי 13 שעות שינה, כמו שצריך
 

My self and i

New member
../images/Emo28.gifמאיפה חזרת?../images/Emo2.gif

אני לא מעודכנת
בכל מקרה, מאיפה שחזרת שמחה שנהנת!
סחה על השינה
 
עזרה,בבקשה../images/Emo9.gif../images/Emo131.gif היי,אני משתתפת בפרויקט יזמים צעירים,ורציתי לשאול אתכם כמה שאלות קצרות[אתם אוהבים לענות על שאלות,לא?../images/Emo3.gif] שיעזרו לחברה שלי לפתח את המוצר שלנו.אשמח אם תענו../images/Emo9.gif גיל: 1)האם אתם חוגרים חגורת בטיחות בכל נסיעה באוטו? א.כן,בכל נסיעה. ב.לא תמיד. ג.כמעט אף פעם לא. 2)במהלך נסיעות ארוכות באוטו אתם משחקים כדי להעביר את הזמן? א.כן,לעיתים קרובות. ב.לא,קשה לי לשחק תוך כדי נסיעה. ג.לא,אני מעדיף לעשות דברים אחרים. 3)במידה והתשובה חיובית,איזה משחקים אתם משחקים/הייתם רוצים לשחק? תודה מראש למי שיענה../images/Emo24.gif
 
עונה

בפרויקט יזמים צעירים,ורציתי לשאול אתכם כמה שאלות קצרות[אתם אוהבים לענות על שאלות,לא?] שיעזרו לחברה שלי לפתח את המוצר שלנו.אשמח אם תענו גיל: 1)האם אתם חוגרים חגורת בטיחות בכל נסיעה באוטו? א.כן,בכל נסיעה. ב.לא תמיד. ג.כמעט אף פעם לא. אם אני יושבת קדימה אז א', ואם תפסו תמקום ואני אחורה אז ג'.. 2)במהלך נסיעות ארוכות באוטו אתם משחקים כדי להעביר את הזמן? א.כן,לעיתים קרובות. ב.לא,קשה לי לשחק תוך כדי נסיעה. ג.לא,אני מעדיף לעשות דברים אחרים. ג', כשהייתי קטנה אז א'
3)במידה והתשובה חיובית,איזה משחקים אתם משחקים/הייתם רוצים לשחק?
 
למעלה