Bells Of Freedom
New member
../images/Emo32.gif מנהלת..../images/Emo35.gif
האם יש לי אישור לנסות להזיז את הפורום? ממש יבש פה, אפשר לנסות לגבש ע"י משחקים, פרסום וכ'ו? (אני שואלת כי חשוב שתדעי שאם את מסכימה אני אפתח הרבה משחקים וכאלה)
האם יש לי אישור לנסות להזיז את הפורום? ממש יבש פה, אפשר לנסות לגבש ע"י משחקים, פרסום וכ'ו? (אני שואלת כי חשוב שתדעי שאם את מסכימה אני אפתח הרבה משחקים וכאלה)