מכבי ניצחה את טורונטו!

mf56

New member
כמה שטויות

תראה אני לא אוהד מכבי ת"א (אני אוהד נהריה...), בוודאי שאני לא אוהב את שמעון מזרחי(בלשון המעטה) ובאירופה אני אף פעם לא מעודד את מכבי ת"א אבל כל כך הרבה שטויות בהודעה אחת לא קראתי כבר הרבה זמן. דבר ראשון כדאי שתקרא שוב מה רשמת עליו "הבן אדם הרס מסורת, הנאה, עבודה ותקווה לאלפי אנשים בשביל דולרים שילכו אליו ולכיס שלו" - מהביטויים האלה אפשר לחשוב שהוא איזה דיקטטור שביצע הפיכה צבאית ומדכא את את ההמונים ע"י עבדות, אבל בסופו של דבר זה סתם אוסף של אימרות דמגוגיות - דרך אגב אני ישמח אם תראה לי כיצד הוא הרס את העבודה של המון אנשים... דבר שני - שמעון מזרחי לא אשם בסכומים השערוריתיים שמקבלת מכבי ת"א מרשות השידור, הוא לא בא אל מנכ"ל רשות השידור ואיים עליו עם אקדח שישלם לו. מי שאשם אלו אנשי רשות השידור אשר משלמים למכבי ת"א את הסכום הזה!!! דבר נוסף -אם אתה לא יודע אז כדאי שתדע עכשיו - בספורט ישראלי לא מרוויחים כסף!!!, רק מפסידים, במקרה הטוב אתה תצא עם הפסד מינימלי, ודי ברור ששמעון מזרחי לא עושה כסף מזה שהוא יו"ר מכבי ( דרך אגב, רק לידע כללי לפי כל עיתוני הספורט מכבי תל אביב סיימה את שנה שעברה בגירעון של בסביבות מיליון דולרים - הדולרים ממש זורמים לכיס שלו...) ובקשר לשריון של מכבי ליורוליג - אם לא שמת לב - מי ששריין את מכבי ליורוליג רק הקיץ הייתה המנהלת!!!( יושבי הראש של כל הקבוצות - שהצטרפה השנה ליול"ב) ולא רק מכבי - כך שאתה יכול להאשים גם את היו"רים של שאר הקבוצות, ולפי דעתי השריון של ירושלים ליול"ב קאפ הוא הרבה יותר גרוע, כי לפחות למכבי מגיע להשתתף ביורוליג בשל הישגיה בליגה, אבל לירושלים לעומת זאת לא מגיע בכלל להשתתף ביול"ב קאפ( מקום 5) - זאת לדעתי פגיעה יותר קשה בליגה.
 

N M E

New member
אוייש..התמימות.

דבר ראשון - שמעון מזרחי הורס המון. תסתכל על זה ככה: אתה שחקן צעיר ולשם שינוי אחד שרוצה להצליח במקום שטיפחו אותך (ניקח לדוגמא את הגליל) ולא אחד שמשחק בשביל הכסף. אתה גודל ונהיה שחקן בוגרים, שחקן בוגרים טוב. טוב למי? למקום 2 ומטה בליגה או לגמר גביע. כל ההשקעה שנתת, הזעה והדם - לא שווים כלום. כל הזמן והתמיכה שנתנו לך ההורים והחברים לא שווים כלום עכשיו. כל הצעקות והעידודים מהמאמנים לא שווים כ-ל-ו-ם. למה? כי בן אדם אחד אסף לאט לאט חבורה של עשירים (ותעשה לי טובה, אם מכבי בגרעון איך הם הביאו את ששון, המחליף של תומאס, פני, סולומון ועוד אחד). שמעון מזרחי לא אשם בסכומים שהוא מקבל, הוא אשם בלמה הוא מקבל את הסכומים האלו. פתאום כל שחקן זר מתחתן עם איזו יהודיה..ממש מוזר! תסביר לי רק דבר 1. בשביל מה פיני גרשון צריך את שרון ששון? בשביל מה הוא היה צריך את ליאור ליובין?..למהשיך? ובנוגע לכסף בספורט ההישראלי - קודם כל, עם ניהול נכון אפשר להרוויח בספורט ההישראלי. לפחות אפשר לא להפסיד (ע''ע הלוזונים. ולא, אני אוהד הפועל פ''ת בכלל). דבר שני, הסכומים שמכבי ת''א מקבלת מספונסרים, ערוץ 1, יורוליג וכו' בעונה יכולים להחזיק אותה להרבה זמן. מי עומד בראש המנהלת??? אולמרט?? אתה צוחק עלי! ברור לך שהוא סתם בובה, כן? בנוגע לירושלים - אני לא כ''כ יודע מה הולך איתה. אני רק יודע שאני לא שונא אותם פחות מאשר את מכבי.
 

mf56

New member
כמה דברים

1. אני מסכים איתך ב100% שהמצב כרגע(חוסר התחרות) הוא רע מאוד ויש צורך לשינוי. 2. נכון שכרגע הפעריים התקציביים בין מכבי לשאר הליגה הם אסטרונומיים, אבל לפני 30-25 המצב לא היה כך, ועם השנים באו אנשים כמו רענן כץ ופדרמן הסיבה לכך היא שמכבי מתנהלת הכי טוב בכדורסל הישראלי - אצל מי הייתי שופך את הכסף שלך ונותן לו לנהל אותו - שמעון מזרחי או מוטי אמסלם? 3. אם אתה אומר לי שאתה לא היית מקבל 6 מיליון דולר לשנה אתה צבוע. מי שאשם בהכל הם מושחתי ערוץ 1, ששופכים את הכסף שלי ושלך על מה שבא להם ( הרי מה אכפת להם - מה זה כסף של אבא שלהם...) 4. בקשר לשחקנים שמכבי החתימה כדי שלא יהיו לאחרים אני מסכים איתך לגמרי. 5. לפי מה שקראתי גם הלוזונים סיימו את שנה שעברה בגירעון(קטן אבל בכל זאת גירעון), ולפני שנתיים הם סיימו באיזון - אבל בספורט ישראלי אי אפשר להרוויח כסף נקודה. ושמעון מזרחי בטוח לא עושה כסף על מכבי. 6. בקשר לגירעון של העונה שעברה - 3 קבוצות הרכישה של מכבי( פדרמן,כץ ומזרחי) סגרו אותו עם כסף מהכיס שלהם - זה לא אומר שהם לא יכולים להביא שחקנים לעונה הזאת - הרי כמו שאמרת למכבי יש המון הכנסות המאפשרות לה תקציב גדול( 10,000 מנויים, טלוויזיה וכו' ) אז די ברור שחלק מן התקציב השנתי הגדול הזה ילך לשחקנים - אין בכלל קשר לתקציב של שנה שעברה. 7.ירמי אולמרט עומד בראש האיגוד, אני מדבר על מנהלת הליגה שמורכבת מיושבי ראש הקבוצות (דני קליין, שאול אייזנברג, מוטי אמסלם וכו'...) הם אלה ששריינו את מכבי עד 2010 ליורוליג.
 

DDN

New member
כמה דברים.

ביום שהליגה תתחיל להטיל הגבלות כמו תקרת שכר, כמו שהולך בNBA, דברים כאלה לא יקרו. ומי לא רוצה שזה יקרה? בין השאר השחקנים. מה אתה מעדיף - להרוויח הרבה כסף, להתאמן, לא להיפצע, ולשבת על הספסל של מכבי או לקרוע את התחת, ולהיות שחקן חמישיה במקום אחר? רוב השחקנים יעדיפו את האופציה הראשונה. למה? כסף ובטחון אישי. ביום שתהיה תקרת שכר, מכבי לא יוכלו לאסוף אליהם את כל השחקנים שהם רוצים, ושחקנים יהיו חייבים להגיע לקבוצות אחרות. מה שהיה בזמנו עם הפועל חולון היה חלום (שלצערי התנפץ מהר מאוד בגלל ניהול לא נכון, אימון לא מתאים ופרשיית נחום מנבר) שבו לקבוצה אחרת היה מיליונר שיממן אותה. אם יחלקו את הכנסות הכרטיסים שווה בין הקבוצות (כמו שקורה גם בNBA) לקבוצות יהיה גם יותר כסף. אחרי הכל, בNBA הכסף של זכויות שידור, והכנסות כרטיסים מחולקים שווה בין כל הקבוצות. הכסף של המסחורת (מה המילה בעברית למרצ'נדייזינג?) מגיע לכל קבוצה ולא מתחלק בין הקבוצות. ככה לפחות זה היה בשנות ה90.
 

Kazz

New member
תגובה לקנאים.

מכבי ניצחו קבוצת NBA.נקודה. אתם לא יכולם לתת לזה שום ספין , בלי אם ,בלי אבל ובלי שום תנאי. מכבי ניצחו קבוצת NBA בחוץ , עם החוקים השונים. טורונטו היא קבוצת NBA , ממש לא אכפת לי באיזה מקום היא שם , היא שייכת ל NBA ומשמע שזו קבוצת כדורסל מצויינת שמשחק בליגה הטובה ביותר בעולם. אז די כבר עם השטויות שלכם , "הכי חלשה ב NBA" וכדומה , זה לא משנה! אני בטוח שאם התוצאה הייתה הפוכה , הייתם רק נצמדים לעובדה שמכבי הפסידו , נטחנו תחת הסל ולא הייתם מתייחסים למהלך המשחק עצמו. מכבי חזרו מפיגור של 14 נקודות , שיחקו 10 דקות אחרונות ללא גבוה חשוב כמו באסטון , שמול קבוצת NBA זה צריך להרוג אותך , וניצחו. מה זה משנה עם זה סל מהבאזר? אין ספור משחקים ב NBA נגמרים באופן הזה. אז חלאס כבר עם הקנאות , מכבי ניצחו קבוצת NBA וגם אם תובס באולנדו זה לא יגרע מההישג שום דבר. אז מספיק כבר עם השטויות שלכם , אפשר גם לפרגן. בנוגע למשחק עצמו , פרקר וניקולה היו טובים מאוד גם סולומון היה נחמד אבל יותר מדי איבודים. הגגות של גרין היו גדולים וההגנה שהשאירה את טורנטו חסרת כיוון במחצית השנייה.
 

ThEgReEnKiNg

New member
שבתאי סתום ת'פה

באסטון היה אפס מאופס והוא לא הצליח לדגדג לבוש את הביצה השמאלית , רק שהוא יצא התחילו לשים על בוש דאבל טים שעזר למכבי לנצח , באסטון רק הרס למכבי אתמול כשהוא שיחק הם נראו חרא שהוא היה בחוץ הם נראו טוב. אז סתום ת'פה.
 

Kazz

New member
מי דיבר על באסטון?

לא כתבתי בכלל על היכולת שלו...אמרתי כשהוא יצא עם 6 עבירות אז זה היה צריך להרוג את מכבי משום שלקבוצות NBA יש גבוהים חזקים , אז העדרתו של באסטון מ 10 דקות האחרונות הייתה צריכה לגרום לבעיה לא קטנה באיזור הצבע למכבי , למרות שגרין עשה עבודה בסדר גמור.
 

ThEgReEnKiNg

New member
למה שזה יהרוג את מכבי

הוא שיחק איזה 5 דקות ברבע הראשון יצא ב3 עבירות חזר מחצית שנייה עוד 2 מהירות ככה שהוא בכלל לא שיחק ,כשהוא שיחק מכבי נראתה רע. . אז מה הקשר?!
 
איזה הנאה הולכת להיות לי ביום חמישי

2 קבוצות הדורסל האוהבות עליי אחת נגד השנייה, מקווה שאכן יהיה משחק טוב ומהנה כפי שהיה עם טורנטו. אישית קשה לי להאמין שאורלנדו תיצא מופסדת במשחק, אחרי הכל גרנט היל וסטיב פרנסיס > מכבי ת"א
 

BeN ShaDe

New member
אמנם היל ופרנסיס גדולים

אבל גם לטורנטו לא חסרים כוכבים , כמו שראינו אתמול - רוז ובוש.
 

DDN

New member
גרנט היל עדיין חי בכלל?

עושה משהו? הספקתי לעקוב אחריו כשנפצע בדטריוט לפני הרבה שנים. . ..
 

favor

New member
רק עושה?

מאז שהוא חזר מהפציעה הוא נבחר לחמישיית המזרח באולסטאר עונה שעברה, עם עונת התקפה והגנה מצויינת. ממש קאמבק מדהים.
 

ThEgReEnKiNg

New member
ח

"עונת התקפה והגנה מצויינת" איזה הגזמה.. הסיבה היחידה שגרנט היל נבחר זה א.המכות בדטרויט (שלקחו לארטסט וג'רמיין מקום קבוע באולסטאר) ב.הכבוד שרוכשים אליו זה הכול הייתה לו עונה בינונית+ שלא מצדיקה אולסטאר.
 
למעלה