מכבי ניצחה את טורונטו!

ThEgReEnKiNg

New member
מי מקנא

אפילו כתבתי כל הכבוד באחת ההודעות. גרנט היל לא שחקן טוב כבר מה לעשות תחייה עם זה.
 

favor

New member
אתה צוחק..?

אחרי שלא שיחק כדורסל רציני משנת 2000, וגם ה-50 משחקים שלו בשלוש שנים באורלנדו היו ממוצע של 15 נק', ולאחר שלקח תקופת החלמה מהניתוחים של שנה וחצי, גרנט היל חזר למגרש רק בגלל אהבת המשחק, ואף אחד לא ציפה להרבה ממנו. והוא נתן תצוגות גדולות יותר מאלו שלפני הפציעה: 20 נק', 5 ריב', 3.3 אס', 1 וחצי חטיפות לשחקן שכולם היו בטוחים שהוא הולך לפרוש כבר. אם זה לא קאמבק, אז מה כן? זה נכון שהמקום שלו בפליאוף היה רק בגלל המכות שאוניל וארטסט, אבל בתור אוהד אינדיאנה, לא הגיע לארטסט ואוניל להיות חלק מהאולסטאר. ואם כל הפציעות, התופעות, תקופה רבה שלא שיחק לא שברו את גרנט היל, בטח שאתה לא תצליח לעשות זאת, וגרנט היל ישאר שחקן מוביל באורלנדו, לא פחות מאף שחקן, ובמיוחד אחרי כל מה שהוא עשה, אי אפשר לקרוא לו "סתם שחקן", הרי ככה אתה מכבד את המשחק? שחקן שעשה הכל רק כדי לחזור צריך להוריד את הכובע בפניו. כן ירבו כמוהו!
 

ThEgReEnKiNg

New member
WTF

מי אמר שהקאמבאק שלו לא מדהים? אולי הכי מדהים בהיסטוריה , אבל אם הוא לא היה עושה את הקאמבאק אז היכולת שלו לא מצדיקה אולסטאר זה מה שאמרתי. אני מקווה מאוד שהוא לא יפצע יותר כי שחקנים כמוהו אין הרבה אבל הוא הרבה מאחורי שיאו זה הכול, בהחלט שירבו כמוהו!
 

favor

New member
מי אמר..

מי אמר שמשחק אולסטאר זה משחק בשביל הרמה הגבוהה בלבד? משחק אולסטאר הרי, נברא בשביל לתת אות כבוד, ואות תודה לשחקני ה-NBA, שמשקיעים לאורך העונה בליגה. אז למה לא לתת את הכבוד לשחקן שחזר בצורה מדהימה למשחק? רק שתדע, שגם רג'י מילר היה כמעט נכנס לאולסטאר הזה, וכן הגיע לו, והוא לא ברמת אולסטאר, אלא בשביל לתת להם את הכבוד האחרון, שכל כך מגיע להם.
 

ThEgReEnKiNg

New member
ברור שהגיע לו להיות באולסטאר

אבל לא מבחינת היכולת הממשית אלא בגלל הסיפור המדהים שלו
 

ftb1

New member
הוא נפצע דווקא באורלנדו

זה ההבדל בין אורלנדו מועמדת לאליפות כל שנה לאורלנדו של עכשיו
 

ThEgReEnKiNg

New member
רוז כוכב? וליאור כנס

oO אתה חיי לפני 7 שנים אחי. השניים שמנהלים את אורלנדו הם סטיב פרנסיס ודוייט הווארד גרנט היל סתם שם.
 
גרנט היל הוא חלק חשוב מאוד

אז אל תנסה לרשום שטויות. היל אומנם לא מה שהיה בעבר אך הוא עדיין שחקן טוב שעוזר לאורלנדו. אגב, למישהו יש מושג איפה נמצא פני הרדוואי(בניקס?)?
 

ThEgReEnKiNg

New member
ליאור

רואים שלא ראית נ.ב.א זמן רב , אם לא הזכרת את דוייט הווארד שהוא מרכז ההגנה של אורלנדו , גם אופציה חשובה מאוד בהתקפה , ברור שהיל עוזר הוא מנהיג על המגרש אבל לא מתקרב להיות השחקן הכי טוב על המגרש בשורות אורלנדו. פני הארדוואי בניקס. נהנה מהחוזה העצום שלו ונפצע כל יומיים.
 

legend2

New member
הסל ניצחון של פארקר

הסל ניצחון היפה של פארקר לחצו פה רדו לתחתית העמוד ותראו את הסרטון צפייה מהנה!
 
למעלה