מישהו ראה אתמול באפי?

Ponchu

בשם האלים...

זה היה מזעזע!!!!!!!!! ס פ ו י י ל ר ס פ י י ס תסלח לי...אבל טארה מזעזעת....ואני אומרת את זה בתור סאברית, זה לא שאני נגד זיווג של נשים. אבל ווילו וטארה? כל פעם שהיא מדברת בא לי לכבות את הטלוויזיה...חוץ מזה, אוז מקסים, והם היו זיווג נהדר, ונורא מרגיז שמכל הדברים היו צריכים להדביק לה חברה! אגב, אנג´ל...מצד שני.....היית יכול פשוט לנשוף עלי כשהפרק נגמר והייתי נמרחת על הרצפה...אוי....פיית´....

Dafi the Mighty

../images/Emo58.gif למי שלא ראה ../images/Emo3.gif

בטעות קראתי איפושהו שהולך להיות ביניהן משהו, אז ידעתי שזה יקרה. וגם באחד הפרקים הקודמים, כשווילו אמרה לטארה שהיא רוצה אותה לעצמה, טארה אומרת לה: I´m, you know, yours אז!!! אבל בכל זאת, זה מאד מוזר. שתיהן מאד דומות, מאד שקטות כאלה. את אוז אני לא אוהבת, לא יודעת למה, פשוט לא אוהבת אותו. אבל אהבתי את הסוף של באפי, זה היה סוף כ"כ מושלם. הייתי בטוחה שהן התנשקו או משהו (מה שבטח קרה אחרי שהיא כיבתה את הנר), אבל זה פשוט הסתיים בצורה כזאת... מושלמת, לא? אהבתי את הסוף. אנג´ל בכלל! אבל באפי הייתה כזאת ביץ´! גרר...
אני כבר מחכה לשבוע הבא.

מה שמפחיד אותי, אגב...

סטאר ידועים בצנזורים. הם צנזרו את הנשיקה ב- The Quest, ומפחיד אותי לחשוב שאולי הם צנזרו פה משהו או יצנזרו בעתיד, כי אחרי הכל אין לנו עוד מקור לבאפי...

Caeser

בקשר לבאפי...

אני לא מקור באפי אבל אני קצת מבין והייתי בפורומים של באפי פה ושם ולא הייתה נשיקה בינהם בפרק הזה אז לא היה להם מה לצנזר.. אבל! ס פ ו י ל ר ! ! ! ! הפרק הראשון שבו טארה וווילו יתנשקו יהיה בעונה החמישית- שם סטאר יצנזרו על בטוח!

canimal

אני כן מקור ושום נשיקה לא היתה ../images/Emo58.gif

ס פ ו י ל ר אבל בעונה החמישית כשסוף סוף כן תהיה נשיקה, אתם תאהבו את טארה הרבה יותר..

Dafi the Mighty

אני לא מאמינה שקראתי את זה... ../images/Emo58.gif

אבל! בכל אופן ידעתי שתהיה נשיקה, אז מה זה משנה עכשיו אם אני יודעת מתי. בכל בגלל שלא היה רשום בעיתון אזהרה של ספוילר... מתי הם ילמדו?!

Niff74

../images/Emo54.gif אחותי!!! ../images/Emo24.gif

חזרתי מלונדון ואחד הדברים הראשונים שעשיתי היו לצפות ברצף ב-4 הפרקים האחרונים של באפי-אנג´ל... אתם יודעים מה? אני כל כך מסכימה עם רונה... התגובה שלי לטארה (מהפעם הראשונה שראיתי אותה, ויש לי עדים...) היתה
ומאז זה רק הולך ומחמיר... אני חייבת לציין שהפעם הפרק של אנג´ל היה פשוט מדהים, הקטע עם פיית´ היה נפלא וכל כך כואב, ומה שהכי מוזר הוא העובדה שווס הופך להיות אחת הדמויות היותר חביבות עלי.... ימים משונים הגיעו... בכל מקרה, אני לא מאשימה את באפי, לא אחרי כל מה שעבר עליה, רק תהיתי למה אנג´ל לא חיפש את המטביל הנחמד של איליי - סך הכל, זה עבד בשביל איב, למה לא בשביל פיית´?

לפחות אתן מסכימות על משהו....

ואני לא חולה יותר מדי על טארה הדמות, אבל המערכת יחסים הזאת שבין טארה לווילו פשוט כלכך.... מקסימה.... תרתי משמע...

Niff74

יחד עם כל בר דעת עלי אדמות... ../images/Emo9.gif

תראה... הגעתי לגיל די מתקדם בבטחון מלא בכך שאין לי אלרגיות אבל כבר בצפייה ראשונה הגעתי למסקנה שאלרגיה אחת לפחות יש לי. לטארה. הבחורה פשוט רפת שכל!!! כזו חגיגה של טמטום לא ראיתי על המסך מאז ביוויס ובאטהד! בקיצור, עם כל הכבוד לחופש הבחירה, ווילו יכלה להסתדר הרבה יותר טוב בחיים, ולמען האמת כל יצור חי יכול היה להיות טוב יותר (כולל כמה שדים וערפדים). המממ.. נראה לי שדי כיסיתי את הנושא... אה, ולגבי רונה? אנחנו מסכימות על די הרבה דברים, אתה יודע, והנה דוגמא לאחד מהם...
כולל
גרפי לעונה 6...

Ponchu

אפשר לתת דוגמאות אחרות...

עוד בלונדי ושחורי...:) בצורה שונה. אבל...אני יותר צעירה ופתוחה להצעות מניף...:) אם טארה תצליח אי פעם להוציא משפט מהפה בלי לעצור ארבע פעמים ולחייך חיוך נבוך...יש סיכוי שאני אחבב אותה:)

canimal

תזהרי כשאת מראה תמונה של ספייק כי

לפני שתביני מה קורה כולם יטבעו בגאלונים של ריר שאני אייצר

Niff74

ככה, הא? אם כך, זה מוקדש לך... ../images/Emo99.gif

תיהני לך, ויש כמובן עוד ה ר ב ה, אבל לא לכאן....

canimal

וואו....וואו וואו וואו

אם היית יכולה לראות את הפרצוף שלי כרגע... ת ו ד ה ! ! ! ! ! תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה !!!!!!!!!! וואו... אני צריכה רגע להירגע..

canimal

הוא כל כך יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!

he´s just the hottest guy EVER & i would give up a lung & an eye to meet him.. which would suck cos why would he want to speak to an eyelesslungless 18 yr girl?

canimal

ראיון עם joss

זה רק שאלה ותשובה אחת כי השאר יספיילר אותכם מוות, ואין שום סיכוי שאני אעשה לכם את זה. אבל אם לא קראתם את כל הפתיל הזה אז אל תקראו את ההודעה הזאת O: Speaking of sex and reality, the Tara-and-Willow relationship has been controversial from several angles, with one side of the spectrum accusing you of promoting a homosexual agenda while the other side accuses you of exploiting lesbian chic. JW: You just have to ignore that. I actually went online and said, "I realize that this has shocked a lot of people, and I´ve made a mistake by trying to shove this lifestyle--which is embraced by, maybe, at most, 10 percent of Americans--down people´s throats. So I´m going to take it back, and from now on, Willow will no longer be a Jew." And somebody was actually like, [adopts agitated whine] "What do you mean she´s not going to be a Jew anymore?" I was like, "Can we get a ´sarcasm´ font?" But, you know, the first criticism we got was, "She´s not gay enough. They´re not gay enough." We were playing it as a metaphor, and it was like, "Why don´t they come out? They´re not gay enough!" And eventually we did start to say, "Well, maybe we´re being a little coy. They´ve got good chemistry, this is working out, why don´t we just go ahead and make them go for it?" And, of course, once you bring it out in the open, it´s no longer a metaphor. Then it´s just an Issue. But we never played it that way. Ultimately, some people say "lesbian chic," I say, "Okay, whatever." Those criticisms don´t really bug me. You look at shows like Ally McBeal and Party Of Five, which both did lesbian kisses that were promoted and hyped for months and months, and afterwards the characters were like, "Well, I seem to be very heterosexual! Thank you for that steamy lesbian kiss!" Our whole mission statement was that we would bury their first kiss inside an episode that had nothing to do with it, and never promote it, which I guess caught people off-guard at The WB. The reason we had them kiss was because if they didn´t, it would start to get coy and, quite frankly, a little offensive, for two people that much in love to not have any physicality. But the whole mission statement was, "We´ll put it where nobody expects it, and we´ll never talk about it." I mean, there are people who are genuinely concerned--are we falling into a pattern that other shows are falling into? It´s very possible. The WB was like, "We have gay characters on all our shows. Why didn´t you tell us you were making characters gay?" "Well, I don´t watch your other shows. I didn´t know." I´m sort of not really aware of what´s going on out there. So the accusations of, "You shouldn´t have a gay character on your show," those people are just--they should just be tied to a rock. "Whatever, you dumb people." Not that I feel strongly. But the other ones, "Oh, you just do that because it´s sexy"... Well, the writers, and the men and women on the set, are like, "Yeah, it is pretty sexy!" I mean, so were Buffy and Angel. If it´s not sexy, then it´s not worth it. Like those two guys in thirtysomething sitting in bed together, looking like they were individually wrapped in plastic. They did a scene with two guys in bed, and it was a big deal, on thirtysomething, and it was the most antiseptic thing I´ve ever seen in my life. They were sitting ramrod-straight, far away from each other, and not even looking at each other. I was like, "Ahhh, sexy!"

למעלה