נראה לי שאהיה שם. את באה?
A ailag New member 22/6/05 #12 אוף רציתי לבוא, אבל אפשר לראות מההודעה ההיא מתי הלכתי לישון - בלי לכוון שעון - ומשום מה התפלאתי כשקמתי ב 5. (אף פעם אל תחשדו בי כשאני כותבת הודעה ב 6:30 שקמתי מוקדם)
אוף רציתי לבוא, אבל אפשר לראות מההודעה ההיא מתי הלכתי לישון - בלי לכוון שעון - ומשום מה התפלאתי כשקמתי ב 5. (אף פעם אל תחשדו בי כשאני כותבת הודעה ב 6:30 שקמתי מוקדם)