../images/Emo32.gif טופיק
אמממ אני זוכרת שלפני כמה זמן מישהי פירסמה כאן משהו על "אומנות השירשור" וזה היה יפה כזה ומוסבר ממש טוב! אני לא זוכרת מי שלחה את זה, ורק רציתי לשאול מיז זאת הייתה ולשאול אותה אם אני יכולה להשתמש בזה בשביל הקומונה שלי... כי יש מלא אנשים שפשוט לא יודעים לשרשר ואני צריכה את זה בטירוף... אז מי שעשתה את זה זה יהיה ממש נחמד מצידה שאם היא מסכימה היא תשלח לכאן תגובה עם ההסבר! תודה מראש
אמממ אני זוכרת שלפני כמה זמן מישהי פירסמה כאן משהו על "אומנות השירשור" וזה היה יפה כזה ומוסבר ממש טוב! אני לא זוכרת מי שלחה את זה, ורק רציתי לשאול מיז זאת הייתה ולשאול אותה אם אני יכולה להשתמש בזה בשביל הקומונה שלי... כי יש מלא אנשים שפשוט לא יודעים לשרשר ואני צריכה את זה בטירוף... אז מי שעשתה את זה זה יהיה ממש נחמד מצידה שאם היא מסכימה היא תשלח לכאן תגובה עם ההסבר! תודה מראש