טופיק

Net92

New member
../images/Emo32.gif טופיק

אמממ אני זוכרת שלפני כמה זמן מישהי פירסמה כאן משהו על "אומנות השירשור" וזה היה יפה כזה ומוסבר ממש טוב! אני לא זוכרת מי שלחה את זה, ורק רציתי לשאול מיז זאת הייתה ולשאול אותה אם אני יכולה להשתמש בזה בשביל הקומונה שלי... כי יש מלא אנשים שפשוט לא יודעים לשרשר ואני צריכה את זה בטירוף... אז מי שעשתה את זה זה יהיה ממש נחמד מצידה שאם היא מסכימה היא תשלח לכאן תגובה עם ההסבר! תודה מראש
 

When Pigs Fly

New member
...

עשו את זה בפורום שכתוב.. הזכויות שמורות להם.. אבל זה מסתובב בתפוז.. בע אני לא מוצאת את זה עכשיו.. שנייה אני אחפש יותר טוב.
 

Cat Woman 2005

New member
זאת הודעה שנשארת לכמות זמן מסויימת

בראש הודעות הפורום כל הזמן, היא "נעוצה" שם.
 
עזרה בבקשהההה

תקשיבו מה נהיה לי אם כל הקודים האלו של הלעצור גדילה ולהמשיך גדילה התבלבל לי הסכל בקיצור אני רוצה להמשיך את הגדילה שלהם ואני לא בטוח אם זה עכשיו על on או off אז מה לעשות כדי שחד משמעית זה ימשיך את הגדילה? איזה קוד לרשום??..
 

טיקיי

New member
בעיקרון on...

אבל אני חושב שזה לא משנה למשחק וזה תלוי פשוט בסדר שאתה שם... לפחות אצלי זה לא שינה כלום... כששמתי פעמיים on אז זה כאילו פעם אחת המשיך ובפעם השניה שוב הפסיק... קודם תראה אם הם גודלים או לא, ואם לא אז תשים את הקוד עם on...
 
אוקיי תודה

פשוט יש ליתינוקת והיא כל הזמן בוכה.. חמודה אבל קצת קרציה ולהורים אין חיים מסודרים איתה בגלל זה אני רוצה שכבר תהפוך לפעוטה
 
למעלה